• Goed, vandaag hadden we turnen op school. Vind ik best leuk, maar ik ben niet superlenig. Nadat mijn handstand en radslag voldoende waren, ging ik verder naar de kast. Daar moest je dus met een handstand overslag overheen, haha. Nouja, dat hebben we wel eerder gedaan en 't is niet zo heel moeilijk. Alleen er ging iets fout (sprong niet goed in op trampo, waardoor ik niet omhoog ging maar naar voren, waardoor ik overde kop over de kast vloog). Belanddee gelukkig wel op mijn voeten, maar nu is ie misschien gebroken of is er een spiertje gescheurt zei mijn docent. Lol.
    Heb wel een 7,5 gekregen, hihi. We moesten daarna ook nog salto doen, best eng x-x.
    Wie heeft vandaag ook iets stoms gedaan?


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik ben uit mijn bed gevallen en op de gang wakker geworden. Telt dat mee?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    ik moet nu ook een handstandoverslag gaan doen met BSM (soort gym) en ik vind het echt dood eng.
    en volgens mij heb ik nog niet echt iets doms gehad vandaag (:

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 14:27 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    nee.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 14:29 ]


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Hmm vandaag niet. Gisteren wel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh trouwens, ik viel van de stoel af.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nee, want we hebben hier geen school, dus het enige wat ik kan doen is naar het gezeik van mijn moeder luisteren die denkt dat ze zwanger is en op mijn vader wachten zodat we eindelijk naar Antwerpen kunnen gaan.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik ben 4 weken geleden door mijn enkel gegaan en heb er nog steeds las van, telt dat ook?
    Beterschap met je voet, ik hoop dat er niks gescheurd is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Vorig jaar met gym moesten we ook over een kast springen met handstand, nu ben ik vere van lenig maar het ging best goed. Tot we voor een cijfer moesten. Mijn aanloop was iets te hard en ik sprong met 1 voet in de ruite tussen de trampoline en kast, toen was mijn enkel zwaargekneusd
    Dus je bent niet de enige kneus


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one