• Eerst en vooral ik kan geen voorbeelden tonen. Waarom? Ik maak geen covers, maar ik zoek wel mensen die een cover willen. Ik ga een dezer dagen een coverwedstrijd starten en het leek me nogal nutteloos om covers te maken waar niemand iets aan heeft. Dus indien je graag een cover wilt voor je story zet dan zeker alle nodige details hieronder en wie weet moeten de deelnemers wel een cover maken voor jouw story. Het is logisch dat de eerste in rij voorrang krijgt en dat is nog niet alles, jij quoteerdt mee welke cover jij de beste vindt!



    Wat moet ik weten:
    * Titel
    * Info en voorwaarden
    * Username & titel er op?


    x In behandeling tijdens ronde 1
    x In behandeling tijdens ronde 2
    x In behandeling tijdens ronde 3
    x In behandeling tijdens ronde 4





    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 13:19 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    FinnickOdair schreef:
    Ik schrijf samen met iemand een verhaal en daar hebben we ook nog geen cover voor, dus ik dacht gelijk aan dit topic
    Titel:Loving Secrets~Paul Lahote
    Het verhaal: Etoile is nieuw in La Push en de inprent van Paul Lahote, maar waar komt ze vandaan? Waarom is ze helemaal alleen?
    Eisen: Paul Lahote moet er in zitten. Etoile is een meisje van ongeveer 17 jaar en ze heeft bruine krullen. Het moet een geheimzinnige cover zijn met ook liefde erin.
    Ik schrij dit verhaal samen met Choizz
    Je staat in de lijst.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Kiss from a rose.
    Nicholas Keagan is een kunstschaatser en krijgt voor het programma 'Sterren dansen op het ijs' een nieuwe schaatspartner toegewezen. Hij moet haar leren schaatsen om iedere week een kür te laten zien aan het publiek. Het meisje heet Lily Morris, is 19 jaar oud en is opkomend schrijfster. Zij intrigeert hem, maar hij probeert het gevoel te negeren en verder te gaan met zijn alledaagse leven. Al snel komt hij erachter dat dit geen gevoel is dat hij zomaar kan negeren en besluit ervoor te gaan. Hij zal alles doen om Lily tot de zijne te maken, maar hij weet dat een relatie tussen hen niet makkelijk zal zijn.

    Lily: 19/20, blond lang haar, grijsblauwe ogen. (meestal gebruik ik Amanda Seyfried alleen wel haar oogkleur aanpassen dan)
    Nick: 33/34, Donkerbruin haar. (Gerard butler bijvoorbeeld)

    Thema: Sneeuw, winter, schaatsen, liefde, twijfels.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 12:13 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Kunnen degene die al iets hebben ingediend eens melden of de username er op moet komen?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    Kunnen degene die al iets hebben ingediend eens melden of de username er op moet komen?



    De username hoeft er niet op


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Bij mij hoeft er geen username op


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik wil eigenlijk nog wel een cover.
    De inleiding is dit:
    Spookachtig wit maanlicht verlichtte de baai met de kleine houten huisjes. Vijfentwintig leerlingen en twee leraren zouden hier verblijven, omringd door uitgestrekte wouden waarin geen mens kon overleven.
    De titel is Survive.
    De foto's en de cover verder zijn vrije keuze, alleen moet er niet te veel kleur in zitten, het wordt een horror/griezelverhaal.
    En geen usernaam, maar 'by Elisabeth & Marijke'.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 14:57 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    En bij die andere hoeft er geen usernaam op.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    Ik wil eigenlijk nog wel een cover.
    De inleiding is dit:
    Spookachtig wit maanlicht verlichtte de baai met de kleine houten huisjes. Vijfentwintig leerlingen en twee leraren zouden hier verblijven, omringd door uitgestrekte wouden waarin geen mens kon overleven.
    De titel is Survive.
    De foto's en de cover verder zijn vrije keuze, alleen moet er niet te veel kleur in zitten, het wordt een horror/griezelverhaal.
    En geen usernaam, maar 'by Elisabeth & Marijke'.
    Oki, je staat op de lijst.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zou ook wel graag nog ene hebben.
    Maar ik heb nog geen titel, zou je een plaatsje voor me willen reserveren?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Ik zou ook wel graag nog ene hebben.
    Maar ik heb nog geen titel, zou je een plaatsje voor me willen reserveren?
    Ja is goed.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    * Titel: Natuurgebonden: C'est pour les vivants un peu d'enfer
    * Info en voorwaarden:
    Het moet een sombere cover zijn, het liefst met "de wereld is verwoest-achtig-ding/ de hel" De wereld ligt in puin, honger, ziektes,... Het verhaal gaat dus over de overlevenden van de appocalyps (dat vooral bovennatuurlijken zijn). De titel betekent: voor de overlevenden is het een beetje de hel. De hel verwijst dan weer naar de duivel (die in de vorige story voorkwam) Ik zou zeggen: leef je uit!
    * Username & titel er op?
    De titel moet erop. (Natuurgebonden minder benadrukt dan "c'est pour les vivants un peu d'enfer)
    gebruikersnaam niet.
    *is dit goed qua beschrijving?*

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 15:16 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Aquila schreef:
    * Titel: Natuurgebonden: C'est pour les vivants un peu d'enfer
    * Info en voorwaarden:
    Het moet een sombere cover zijn, het liefst met "de wereld is verwoest-achtig-ding/ de hel" De wereld ligt in puin, honger, ziektes,... Het verhaal gaat dus over de overlevenden van de appocalyps (dat vooral bovennatuurlijken zijn). De titel betekent: voor de overlevenden is het een beetje de hel. De hel verwijst dan weer naar de duivel (die in de vorige story voorkwam) Ik zou zeggen: leef je uit!
    * Username & titel er op?
    De titel moet erop. (Natuurgebonden minder benadrukt dan "c'est pour les vivants un peu d'enfer)
    gebruikersnaam niet.
    *is dit goed qua beschrijving?*
    Ik denk wel dat het duidelijk is. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ben hier voor mijn cover hoor.
    Titel: Voyageurs du temps
    Voorwaarden: het moet simpel en romantisch zijn (en dan heb ik het niet over de hedendaagse romantiek)
    Het verhaal gaat over tijdreizigers, er hoeft niks van usernames opstaan en voor de rest ben je vrij om te gebruiken wat je wilt.

    Agape schreef:
    Ik ben hier voor mijn cover hoor.
    Titel: Voyageurs du temps
    Voorwaarden: het moet simpel en romantisch zijn (en dan heb ik het niet over de hedendaagse romantiek)
    Het verhaal gaat over tijdreizigers, er hoeft niks van usernames opstaan en voor de rest ben je vrij om te gebruiken wat je wilt.
    Oki staat genoteerd. Als je het voor die andere weet, moet je het ook maar eens laten weten. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    Kunnen degene die al iets hebben ingediend eens melden of de username er op moet komen?


    Hoeft niet (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.