• Eerst en vooral ik kan geen voorbeelden tonen. Waarom? Ik maak geen covers, maar ik zoek wel mensen die een cover willen. Ik ga een dezer dagen een coverwedstrijd starten en het leek me nogal nutteloos om covers te maken waar niemand iets aan heeft. Dus indien je graag een cover wilt voor je story zet dan zeker alle nodige details hieronder en wie weet moeten de deelnemers wel een cover maken voor jouw story. Het is logisch dat de eerste in rij voorrang krijgt en dat is nog niet alles, jij quoteerdt mee welke cover jij de beste vindt!



    Wat moet ik weten:
    * Titel
    * Info en voorwaarden
    * Username & titel er op?


    x In behandeling tijdens ronde 1
    x In behandeling tijdens ronde 2
    x In behandeling tijdens ronde 3
    x In behandeling tijdens ronde 4





    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 13:19 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    LWTomlinson schreef:
    (...)
    Laat de creativiteit maar lopen, het maakt niet veel uit al moeten de jongen met het paars/roze haar en de jongen zonder shirt wel groter dan de andere jongens (bloos)
    Oki, staat genoteerd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nou, ze mogen het proberen, haha.
    Met deze foto (die moet dus tussen de meisjes door doormidden) en een foto van een knappe, bruinharige jongen (liefst met krullen en 18+). Die komt in het verhaal als het ware tussen hun in te staan.
    Titel is Upside down & inside out.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 18:03 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik wil ook wel een cover :3

    Agape schreef:
    Ik wil ook wel een cover :3
    Hah dan wil ik de titel van je, info en voorwaarden. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Hah dan wil ik de titel van je, info en voorwaarden. :)

    Ja ik denk er nog even over na voor welke ik eentje wil. :3

    Agape schreef:
    (...)
    Ja ik denk er nog even over na voor welke ik eentje wil. :3
    Je mag ze ook beiden indienen. Je eersten komt eerst en indien de lijst is afgewerkt komt de volgende erop.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    FinnickOdair, Godess, CrispsPink en Taize hun covers worden momenteel door de kandidaten behandeld. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    FinnickOdair, Godess, CrispsPink en Taize hun covers worden momenteel door de kandidaten behandeld. :)



    Oké
    Ik wist het al, want stiekem houd ik het topic in de gaten:X


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    CrispsPink schreef:
    (...)


    Oké
    Ik wist het al, want stiekem houd ik het topic in de gaten:X
    Foei jij stiekemerd. Just kidding. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Leuk idee. :'D Ik zoek een cover voor een story met de tittel: Falling in Love sucks. Maak er maar iets van. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    iPotter schreef:
    Leuk idee. :'D Ik zoek een cover voor een story met de tittel: Falling in Love sucks. Maak er maar iets van. (:
    Wat moet er precies al op de cover komen? Of doet het er echt niet toe.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Wat moet er precies al op de cover komen? Of doet het er echt niet toe.

    Zoiets als een meisje dat naar een gelukkig koppeltje lijkt, misschien? Het maakt me eigenlijk echt niet zo veel uit. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Passerby schreef:
    (...)Foei jij stiekemerd. Just kidding. :)




    xD


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    iPotter schreef:
    (...)
    Zoiets als een meisje dat naar een gelukkig koppeltje lijkt, misschien? Het maakt me eigenlijk echt niet zo veel uit. (:
    Oki.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik schrijf samen met iemand een verhaal en daar hebben we ook nog geen cover voor, dus ik dacht gelijk aan dit topic
    Titel:Loving Secrets~Paul Lahote
    Het verhaal: Etoile is nieuw in La Push en de inprent van Paul Lahote, maar waar komt ze vandaan? Waarom is ze helemaal alleen?
    Eisen: Paul Lahote moet er in zitten. Etoile is een meisje van ongeveer 17 jaar en ze heeft bruine krullen. Het moet een geheimzinnige cover zijn met ook liefde erin.
    Ik schrij dit verhaal samen met Choizz


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one