• Wel:
    -Veel hoofdstukken.
    -One Direction verhalen.
    -Onbekende personen verhalen.
    -Vampier verhalen.

    Niet:
    -Tokio Hotel.
    -Justin Bieber.


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old


    'i wanna do bad things with you.'





    + One Direction bestaat niet.
    + © NANDOaholic & LegoHouse
    + neem abo, wij waarschuwen niet
    + be warned, er kunnen 16+ stukjes in voor komen






    Bad decisions make good stories ft. One Direction


    Everything you want comes after you stop looking for it



    Love is an arrow

    Dit verhaal gaat over liefde, haat, make-ups en break-ups.

    Liedje: Love Is An Arrow - Aberfeldy


    Everything Is Impossible

    Lily is Dead



    "Noem me geen Lily." zei ze met een gepijnigde blik in haar ogen.
    Er trok een rilling over mijn rug door de toon waarop ze het zei. "Waarom niet? Waarom mag ik je geen Lily noemen?" Even sloeg ze haar ogen neer, daarna keek ze naar de muur naast zich, mijn blik ontwijkend. Ze sprak, haar stem gevoelloos en koud. "Lily is dood."


    Ik zit nu op 17 hoofdstukken, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo heel vaak update, dus dan weet je dat :3

    Can't live without you anymore || Ft. Niall Horan


    Love is Love,
    Love is you,
    I Love Love,
    so I Love you.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 8:56 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    intresse in Harry Potter mischien?

    zo ja hier is de link , de story start op maandag 28 november 2011


    http://www.quizlet.nl/stories/68766/cause-therell-be-no-sunlight-if-i-lose-you-baby--draco-malfoy-kota-tatsumi-harry-potter/


    (H)


    Beyond the red red dreams shaking,,,The Two of us had to meet

    klik
    Samantha Gage is een meisje van 16 jaar, en woont in Londen. Ze heeft een groot geheim waar niemand iets van weet. Totdat ze hem ontmoet, en ze het niet meer kan verbergen.
    A Zayn Malik story x


    Some things are changing too much.

    Taken. | Zourry



    "Harry,
    Thank you for showing me
    Who you are underneath, no
    Thank you, I don't need another heartless misery
    You think I'm doing this to make you jealous
    And I know that you hate to hear this
    But this is not about you anymore

    Who do you think you are
    Who do you think I am
    You only love to see me breakin'
    You only want me 'cause I'm taken
    You don't really want my heart
    No, you just like to know you can
    Still be the one who gets it breakin'
    You only want me when I'm taken."
    -Louis William Tomlinson



    Het gaat over Louis die verliefd is op Harry, maar hij wijst hem keer op keer af. Dan besluit Louis dat het genoeg is geweest en doet er alles aan om Harry vergeten. Na een paar maanden wordt hij eindelijk weer verliefd. Dit keer op Zayn. Louis is bang om weer gekwetst te worden, maar als hij het Zayn eenmaal vertelt heeft kan zijn geluk niet meer op. Zayn is ook verliefd op hem. Maar wat als Harry weer om de hoek komt kijken en zegt dat hij van Louis houdt?


    I like boys who drive cars too slow.

    Satana

    De wind ruist onrustig door het bos. Donkere wolken zweven voorbij. Vogels houden op met fluiten. De andere dieren in het bos verstoppen zich alsof ze door de dood achtervolgd worden. Allemaal voor haar. Zij die kan verwonden, gewoon door te kijken. Zij die kan doden, gewoon door heel kwaad te zijn. Honderden mensen zijn al verwondt door haar, 13 gedood. Honderden onschuldige mensen, leven nu in een hel. 13 families in diepe rouw. Dit is het verhaal van Satana, van wie het leven, én dat van haar omgeving, drastisch veranderd als ze Merijn ontmoet. Kan hij haar helpen haar gave te beheersen ? Kan hij ervoor zorgen dat de rust in het dorp terugkeert ?


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    [url=(http://www.quizlet.nl/stories/70043/the-light-that-wasnt-allowed-to-shine/)]The light that was't allowed to shine[/url]



    Een verhaal over een meisje dat probeert zichzelf te vinden met veel fantasie er in.