• Wel:
    -Veel hoofdstukken.
    -One Direction verhalen.
    -Onbekende personen verhalen.
    -Vampier verhalen.

    Niet:
    -Tokio Hotel.
    -Justin Bieber.


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old



    She had one wish.
    Her wish was to meet One Direction.
    But she knew she was one of the million girls who wish it.

    Audrey haar zusje is fan van One Direction. Als Marly ernstig ziek wordt heeft ze wensen en één ervan is One Direction ontmoeten...

    story


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Rebekah Roasen & Zayn Jawaad Malik

    Yellow diamonds in the light
    And we're standing side by side
    As your shadow crosses mine
    What it takes to come alive

    It's the way I’m feeling I just can't deny
    But I've gotta let it go

    We found love in a hopeless place!



    Soundtrack:

    Made by: Mertens
    Coming on Quizlet.nl: 11-21-2011
    Preface: LINK; KLIK


    Out of sight but not out of mind

    Niemand op de wereld heeft zich nooit als kind afgevraagd waar spookverhalen vandaan komen, waar vampieren en weerwolven ooit zijn begonnen. Iedereen had zijn eigen versie, zijn idee hoe die verhalen ontstaan zijn.
    Alleen wij kennen het echte antwoord.
    Op het oog zijn we normaal, en dat zijn we dan ook; alleen niet in de ogen van de Anderen. We zijn allemaal mensen; alleen zijn wij allemaal anders. Iedereen kent wel zo iemand; dat meisje dat nergens bij lijkt te horen, die jongen die altijd maar liedjes zingt en op zijn kamer gitaar speelt. We zijn er, maar moeten onszelf verbergen. We zijn allemaal mensen, maar alleen de Ouden weten waar we vandaan komen, waar onze talenten begonnen. Hoe onze gaven zich ontwikkelden… hoe we werden wie we waren. Nog steeds zijn.
    Ieder van ons ontwikkeld zijn talent al jong, je word ermee geboren, en het groeit met je mee.
    Je leven lang.

    http://www.quizlet.nl/stories/67465/grafiet/


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Natuurgebonden - onbekende personenen

    BURNT van continue (1D)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Lees je wel Big Time Rush?



    Dit is de herschreven versie van My Creepy life, een verhaal dat ik een halfjaar geleden heb geschreven. Ik heb het nooit afgemaakt en was er niet tevreden mee. Dus ik heb besloten dat ik het ga herschrijven. Enjoy!

    Dit verhaal gaat over 2 meisjes. Waarvan het leven drastisch veranderd doordat een van hen in contact komt met de fantasie wereld. Ze heeft geen keus en moet helpen de fantasie wereld te redden. Terwijl ze daarmee bezig zijn, raken ze in contact met Big Time Rush. Ze worden verliefd, maar er is complot in het spel. Zij de jongens van Big Time Rush wel zo eerlijk als ze werkelijk denken?

    Big Time Rush is niet beroemd in dit verhaal


    De cover is gemaakt door Rizardo




    Klik als je wilt lezen.


    26 - 02 - '16

    Ik heb twee One Direction-verhalen, neem een kijkje op mijn profiel! (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik

    14774 woorden in een heleboel hoofdstukken, en er zitten vampiers in! :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Waarschuwend Vuur



    Neala was een dood gewoon meisje met een normaal leven. Ze merkte wel dat er vreemde dingen op haar school gebeurden. Mensen verdwenen opeens en niet alleen op haar school, maar ook in de rest van het land. Een paar jaar gebeurt er niks. Samen met haar vrienden ging ze naar een kerst gala. Wanneer ze ruzie kreeg met een klasgenoot, omdat diegene een beetje dronken was besloot ze naar huis te vertrekken.
    Allen in het donker fietste ze naar huis. Ze was moe en lette niet echt op. Voor ze iets kon doen werd ze aangereden. De auto reed door en niemand kon haar helpen.Het enige wat ze kon was proberen in leven te blijven tot alles zwart werd.
    Later word ze wakker niet als mens, maar als iets totaal anders. Een klasgenoot had haar gered. Samen vluchten ze weg naar een nieuw leven. Wanneer bepaalde wezens dreigen de oorlog uit te breken tegen de mens moet ze kiezen. Gaat ze terug om haar oude familie en vrienden te helpen of gaat ze helpen met het uitroeien van de wezens? Hun geheim staat op het spel en dat maakt het er niet makkelijk op.-Link


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor


    Zeven dagen zit Klaasje in een hotel. Ze mag alles, ze heeft een zeer onbeperkt budget. Hoe ze er terecht is gekomen weet Klaasje niet meer. Ze was er. Punt. Maar dan besef je als zestien jarig meisje dat geen contact met de buitenwereld, haar vrienden en familie zwaar is. Ze moet het uiterste doen om niet depressief te worden. Als het dan ook nog blijkt dat ze wordt bewaakt en ze gevaar loopt ziet ze de weg terug niet meer zitten..
    ________________________________________________________________________


    ________________________________________________________________________

    Proloog
    Ze voelt de harde grond onder haar handen, rug, en tenen.
    Ze ligt kwetsbaar op een betonnen vloer. Deze is bordeauxrood,
    maar zonder emotie. Ze ligt in de hal van een groot hotel,
    niet wetend of er zich überhaupt nog andere mensen in dit
    afschuwelijke oord bevinden. Haar ongecontroleerde gehijg
    boven alles uit. Oogleden die verbazingwekkend vaak zich sluiten,
    maar dan ook weer verbluffend snel open gaan. Een gezicht die
    het even niet meer aan kan. Wat doet ze hier? Wat heeft haar
    hier gebracht?





    Alleen niet veel hoofdstukken. (Waarschijnlijk komen er ook maar 7, ben nu bezig met een hele lange- dag 2)


    EGYPTIAN GOD

    If loving you sends me to hell Seth Clearwater!


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Misschien is deze story iets voor jou?
    Klik


    Burn after reading



    Spencer Jay Foster is een normaal meisje. Een normaal meisje die gewoon naar een normale school gaat en normale vrienden heeft. Een normaal meisje die de hoogste cijfers van de klas krijgt en ongelofelijke, grote, jampot glazen draagt. Een normaal meisje wiens ouders bij de geboorte zijn overleden en nu woont met haar (niet zo) normale adoptie ouders. Okay, misschien is Spencer niet zo normaal, ze woont tenslotte met twee feeën, die heel haar leven lang voor haar gezorgd hebben. Spencer is volkomen gelukkig, tot dat hij in haar klas komt. Hij is knap. Hij is aardig. Hij is mysterieus. En hij is een fee.

    Love is just a word until someone comes along and gives it meaning.


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all



    I'm just a normal girl, doing normal things. But, my parents suck. Suck allot! And then, you have to move to your grandma how lives on the other side of the world. And than.. The hell begins..


    Wild Child - Harry Edward Styles.


    LifeLaughLove <3

    One direction, vandaag begonnen. (:


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    hp???


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    We go to the future, about two generations. Harry and his friends are adult for a very long time. Their children are grown up too. We are now looking to their grandchildren. And Hedwig Weasley is one of them. And this year at Hogwarts she will never forget.
    Draco dormiens numquam titillandus
    ~
    Never tickle a sleeping dragon


    Everyone makes mistakes. The trick is making them when nobody’s looking.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood