• Wel:
    -Veel hoofdstukken.
    -One Direction verhalen.
    -Onbekende personen verhalen.
    -Vampier verhalen.

    Niet:
    -Tokio Hotel.
    -Justin Bieber.


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    you belong with me op mijn profiel
    en natuurgebonden op het profiel van aquila

    Changing Rooms

    -onbekende personen

    Bite me

    -vampier verhaal

    Ben met beide actief bezig. Moet alleen nog meer hoofdstukken activeren.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 22:46 ]


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    Ik heb 2 one direction verhalen, eentje ervan is al afgelopen en ik schrijf 'Never Underestimate' (ook 1D) samen met 4 anderen :Y)


    No guts no glory.



    Ze mag dan wel een prinses zijn, haar leven gaat niet over rozen. Ellianys, prinses van het koninkrijk Ambula, zit al twee jaar opgesloten in de toren van het Koninklijk paleis. Haar dagen zijn eentonig en haar activiteiten variëren van uit het raam staren tot haar hofdame pesten. Maar wat als dat saaie, maar rustige leventje ineens verstoord wordt door het nieuws dat ze uitgehuwelijkt is?




    Enjoy ;3

    - Onbekende personen


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?



    Het was een normale dag, nouja normaal voor mij dan. Overdag werken en ’s avonds even langs gaan bij Nicol. Ach ja, mooie Nicol. Altijd weer leuk om bij haar te zijn. Ik lachte zachtjes en mijn werkcollega’s keken om. “Er is niks, binnenpretje” zei ik met een glimlach op mijn gezicht.

    Een verhaal over seks en ongekend genot, zonder gebonden te zitten aan verplichtingen.


    ~ Seks
    ~ Romantiek
    ~ Liefde
    ~ Drama
    ~ Onbekende personen



    Of het verhaal van Assassin, The fallen angel. Die vind ik zelf fantastisch om te lezen.


    "Ik beschouwde mensen niet als levende wezens, maar als een bron van
    voedsel. En ik vond het leuk om met mijn eten te spelen."
    Klik op de cover om naar het verhaal te gaan.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 9:12 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    geen hp?
    ik kan het altijd proberen :Y)


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Femi heeft eigenlijk niemand meer over.
    Valentijn staat nu met zijn rug tegen de muur.
    Bij Coco groeit er iets in haar buik, en ze weet niet of ze het wil.
    Tony heeft de leraren aan het vloeken, de meisjes aan zijn lippen en de jongens onder de indruk.
    En Felix staat in zijn schaduw.
    Sascha voelt zich nergens meer thuis.
    En terwijl Leo's wereld door pesterijen in elkaar stort,
    Is Nicolas verliefd op de verkeerde persoon.

    Dit is het verhaal van een schijnbaar normale groep tieners, wiens leven niet ver van de hel is. Een achtbaan door liefde, leugens, ruzie en tranen. Met aan het eind van de dag slechts een kleine glimp van hoop aan de horizon.
    ~
    Tell me why
    I don’t like Mondays
    I wanna shoot the whole day down, down, down, shoot it all down.

    - I Don't Like Mondays, by The Boomtown Rats


    I Hate Mondays


    Am I gay? I am ecstatic!

    Horrorzomer [14+]

    Zomer. Het mooiste seizoen van het jaar. Zon, zee en strand, elke dag. Het kan niet beter. Wanneer Jennifer samen met haar vriendinnen elke dag tot laat op het strand blijven, gebeuren er rare dingen. Damian, Aron, Chris en Liam besluiten op een avond geesten op te roepen. Jennifer weet wat de gevolgen zijn en samen met Celine, Melanie, Jessica en Ashley gaan ze naar huis. De volgende ochtend zijn de jongens spoorloos: Niemand weet waar ze zijn en ze nemen hun mobieltjes niet op. Wanneer Ashley op een brute wijze wordt vermoord is er één ding duidelijk: Damian, Aron, Chris en Liam zitten hierachter.

    mm< hij staat nergens tussen dus ik probeer het maar gewoon :)

    'Er is in ieder geval één goed ding uit al die shit voortgekomen.'
    'Wat dan?'
    'Ik ontmoette jou.'


    Als haar ouders omkomen in een auto-ongeluk stort het rustige leventje van de 17-jarige Maybel Miran in. Ze verhuist van hun rustige boerderij naar haar losbandige tante in Las Vegas. Lichtelijk overrompeld door de drukke straten van Las Vegas probeert ze het verlies van haar ouders te verwerken, met speciale hulp van een iemand.

    ~Nederlands geschreven.
    ~Brendon Urie is in dit verhaal nog niet beroemd.
    ~Het verhaal word vanuit verschillende POV's verteld.
    ~Enjoy :3

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 10:33 ]


    We can't spend our lives waiting to live.

    The Sadist Nation
    Onbekende personen, momenteel 74 hoofdstukken (:

    When you knew me.


    someday, it will be your day.

    Kiss from a rose


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lees die van StarCatcher en iNiall ,
    die hebben mooie 1D story's


    Baby , you light up my world like nobody else

    Ze waren het er alle vier over eens dat het zo niet langer kon.
    Allemaal begaven ze zich amper onder de mensen, en áls ze dat al deden, dan was het een zeer beperkt groepje. Ze kenden het leven in de vorm van computerschermpjes en door hun moeder bereide maaltijden; zij kenden de eindeloze sleur van boodschappen doen, Omroep Max en familiewandelingen, maar gezoend hadden ze nog nooit. Ze leefden het leven van een volwassene als een kind; klemden zich vast aan hun familie; zogen zich op in spellen.
    “Maar vanaf nu, belopen wij samen het pad der wildernis, en we zien wel waar het ons brengt…”
    - - > f e r i t y

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 15:27 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.