• Ik had vandaag een toets geschiedenis over de scheiding tussen België en Nederland.
    Er zat ook een artikel bij waarin Wilders zei dat Vlaanderen en Nederland weer bij elkaar moeten horen, en eigenlijk zou ik het wel tof vinden, haha.

Dus, zou jij, als Nederlander of Vlaming, een hereniging tussen Vlaanderen en Nederland zien zitten?
    Ik heb een hele lijst waarom ze bij elkaar moeten horen, dus ik ben benieuwd wat jullie ervan maken. :Y)

"Well, well. Look who we've got here!"

Nee. Ik voel totaal geen band met de Belgen dus ik hoef ze ook niet als aanvulling van Nederland.

Mijn vriendje zegt ja; België is eindbaas, Vlaamse frietjes zijn vet lekker, en respect voor kabouter Plop.

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Liever niet, zit Nederland met nog meer rotzooi opgescheept =S

Signature:

iPotter schreef:
    Belg, maar ik heb toch liever niet dat we samen zouden gaan. Ik heb ergens het gevoel dat wij dan in der minderheid zouden zijn en bovendien zijn onze culturen toch anders. Het zou vreemd zijn, denk ik. (krul)

You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

LostPromises schreef:
    Ik zou het wel leuk vinden
    Dan gaan we feestjes vieren :3

Ghehe en dan kan men moeder het excuus 'Nee je kan T niet gaan meeten want ze woont in een ander land en dat is veel te ver' gebruiken, want dan is het wel hetzelfde land. Lekker puh mom!

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Ik zie trouwens niet in waarom we dit zouden doen.
    En ik zie totaal geen toegevoegde waarde van Nederland en België samen te bregen.
    Nederlanders eten drop, maken kaas, houden van tulpen en hebben klompen. Belgen eten fritjes, maken chocola, hebben overheerlijk bier etc. Ik zie geen gelijkenissen. Zelfs onze taal verschilt op verschillende vlakken.

Het is onmogelijk, wat zou de hoofdstad worden, verschillende onderwijssystemen, totaal verschillend systeem van sociale zekerheid etc...

Get outta my head!

Ja, eigenlijk wel :') Ik woon dan wel niet dicht bij Vlaanderen, ik vind Belgen in het algemeen gezellig :3

Destroy what destroys you.

Reloaded schreef:
    Ik zie trouwens niet in waarom we dit zouden doen.
    En ik zie totaal geen toegevoegde waarde van Nederland en België samen te bregen.
    Nederlanders eten drop, maken kaas, houden van tulpen en hebben klompen. Belgen eten fritjes, maken chocola, hebben overheerlijk bier etc. Ik zie geen gelijkenissen. Zelfs onze taal verschilt op verschillende vlakken.

Het is onmogelijk, wat zou de hoofdstad worden, verschillende onderwijssystemen, totaal verschillend systeem van sociale zekerheid etc...

Hé, wij hebben ook overheerlijk bier.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Ja! Dan hoef ik niet meer de grens over om Weltschmerz te meeten! (x En de lekkerste chocola ter wereld is dan geen import meer.
    (Vandaag doe ik niet aan moeilijk redeneren.)

Felix

StJimmy schreef:
    (...)
    Hé, wij hebben ook overheerlijk bier.
    Nee, jullie hebben geen bier, dat is limonade! ;) (sorry zeggen we over zowat elk buitenlands bier)
    Bij ons steekt er meer alcohol in. (:

Get outta my head!

Neen, totaal onmogelijk, heb je al eens gezien hoe hard de sociale zekerheid verschilt? Beleid over de wegen en dergelijke?:'D
    No thanks, als dat ooit gebeurd, dan ga ik nog liever in een ander land wonen.

If you had never come out of the blue, I would've stay

Reloaded schreef:
    (...)Nee, jullie hebben geen bier, dat is limonade! ;) (sorry zeggen we over zowat elk buitenlands bier)

Foei, Limburgs bier is heel lekker(zeggen ze, ik lust geen bier). Dat van boven de grote rivieren is inderdaad niet te zuipen.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Ik zou dat niet erg vinden ofzo, maar het zou zeer onpraktisch zijn. Nederland en België hebben ergens elk een eigen cultuur, een ook andere denkwijzes en alles. Dus dan krijg je alleen een nieuw zuid Holland waar alles veel anders is dan Noord Holland. Ook zou dat economisch invloeden kunnen hebben op de handel, en niet persé ten gunste :)

Ligt and Darkness are both very different..

Fuck off jullie allemaal met jullie negatieve reacties over Belgen. (:
    Of zijn jullie zo egoïstisch en amoreel dat het jullie niets kan schelen? Dan kan je beter niet met Belgen op één site zitten, vind ik.

OT: ik zou het niet willen. Ik zou liever hebben dat de Vlamingen en de Walen vrede zouden sluiten. En ja, België begint al een geschiedenis op te bouwen en gewoon een nationaal gevoel, en ik wil dat het verder evolueert ipv het allemaal alweer te verpesten.

Oh, en fuck Wilders. Ik haat hem.

Where there is a sea there are pirates...

Reloaded schreef:
    (...)Nee, jullie hebben geen bier, dat is limonade! ;) (sorry zeggen we over zowat elk buitenlands bier)

WTF?
    Bier is een Belgisch product. Wat jullie hebben noem ik geen bier. :'D

Where there is a sea there are pirates...

Captain schreef:
    Fuck off jullie allemaal met jullie negatieve reacties over Belgen. (:
    Of zijn jullie zo egoïstisch en amoreel dat het jullie niets kan schelen? Dan kan je beter niet met Belgen op één site zitten, vind ik.

OT: ik zou het niet willen. Ik zou liever hebben dat de Vlamingen en de Walen vrede zouden sluiten. En ja, België begint al een geschiedenis op te bouwen en gewoon een nationaal gevoel, en ik wil dat het verder evolueert ipv het allemaal alweer te verpesten.

Oh, en fuck Wilders. Ik haat hem.

Weet je wat pas irritant is? Ik lees in gedachten alle reacties in het Vlaams, omdat ik er zowat mee ben gebombardeerd. D:

"Well, well. Look who we've got here!"