• Fans wereldwijd houden hun adem in, moet hun grote held Justin Bieber de gevangenis in?

Er zou een gevangenisstraf van maximaal vijf jaar boven het hoofd hangen voor de populaire Bieber. Fans verschijnen nu al met spandoeken waarop te lezen is ‘Free Bieber’. Dit komt allemaal door een wetsvoorstel dat bij het Amerikaanse congres is ingediend.

In deze wet staat dat Amerikanen die met copyright beschermde materialen het internet op gaan en hier commercieel aan verdienen flink gestraft kunnen worden. Arme Justin is juist op deze manier doorgebroken. Toen nog niemand hem kende zette hij filmpjes op YouTube waarin hij nummers van andere artiesten zong. Dat hij hier commercieel beter van is geworden is wel duidelijk.

Alle voorwaarden zijn dus aanwezig om Bieber te veroordelen. Gelukkig voor de zanger heeft hij trouwe fans die hem steunen door dik en dun. De ‘Beliebers’ zullen er alles aan doen om hun held niet veroordeeld te krijgen. Fans van Bieber kunnen opFreebieber.org een petitie tekenen om Justin te steunen

Ik vind het echt belachelijk dat hij hiervoor in de gevangenis zou moeten.

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Captain schreef:

Ik had hier een hele domme reactie op maar:

*O* What she said!

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

LWTomlinson schreef:
    Dan moet half youtube de gevangenis in:W

Klainers gonna Klaine.

Als dit door gaat dan moeten ze wel echt super veel mensen gaan op pakken. :')
    Zoveel mensen doen dat op youtube.

Ik vind het ook belachelijk. Dan zou Esmee Denters ook de gevangenis in gaan als ze in Amerika zou wonen. En hoeveel andere artiesten zijn ook al weer beroemd geworden door liedjes van andere mensen op youtube te zetten?

En daarbij, Bieber is Canadees, en Canada heeft volgens mij een andere grondwet dan Amerika :3

Destroy what destroys you.

Maar die wet was er toch nog niet toen hij dat deed? Dan vind ik ook niet dat hij daarvoor de bak in kan draaien, ik bedoel hij kon niet weten dat er in de toekomst zo'n wet kwam.

Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

Lol, dit is vast door een of andere nitwit de wereld in geholpen. Of door z'n PR-manager, zodat hij mooi als antiheld/slachtoffer wordt gezien.
    It wouldn't surprise me.

No growth of the heart is ever a waste

Das Amerika ^^

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Not..

[ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 12:38 ]

We accept the love we think we deserve.

Ik denk niet dat dat echt gaat gebeuren hoor.

"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

Assassin schreef:
    Overreacting.
    Daarvoor kan hij de gevangenis niet in omdat het toen nog niet in de wet stond, daarbij staat 'Amerikanen', is hij geen Canadees dan?

Exactly.

Alleen maar tranen van geluk

Hij kan zich er gewoon zo uit kopen, dóh.

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

LWTomlinson schreef:
    Dan moet half youtube de gevangenis in:W

"Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

Assassin schreef:
    Overreacting.
    Daarvoor kan hij de gevangenis niet in omdat het toen nog niet in de wet stond, daarbij staat 'Amerikanen', is hij geen Canadees dan?

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Ten eerste, woonde hij in Canada toen hij dat deed, niet in de Verenigde Staten.
    Ten tweede, de wet bestond toen nog niet.
    Ten derde, hij koopt zichzelf er zo wel uit, als het zo zou zijn, hij kan de beste advocaat ever krijgen.
    Ten vierde, wat zou het toch grappig zijn als hij in de gevangenis zou zingen! (':

En waarom the fuck bestaan er in Amerika dan programma's als American Idol en shit, ze roepen het zelf over zich af, die deden dat toch ook allemaal?! O.o

To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo