• Fans wereldwijd houden hun adem in, moet hun grote held Justin Bieber de gevangenis in?

    Er zou een gevangenisstraf van maximaal vijf jaar boven het hoofd hangen voor de populaire Bieber. Fans verschijnen nu al met spandoeken waarop te lezen is ‘Free Bieber’. Dit komt allemaal door een wetsvoorstel dat bij het Amerikaanse congres is ingediend.

    In deze wet staat dat Amerikanen die met copyright beschermde materialen het internet op gaan en hier commercieel aan verdienen flink gestraft kunnen worden. Arme Justin is juist op deze manier doorgebroken. Toen nog niemand hem kende zette hij filmpjes op YouTube waarin hij nummers van andere artiesten zong. Dat hij hier commercieel beter van is geworden is wel duidelijk.

    Alle voorwaarden zijn dus aanwezig om Bieber te veroordelen. Gelukkig voor de zanger heeft hij trouwe fans die hem steunen door dik en dun. De ‘Beliebers’ zullen er alles aan doen om hun held niet veroordeeld te krijgen. Fans van Bieber kunnen opFreebieber.org een petitie tekenen om Justin te steunen

    Ik vind het echt belachelijk dat hij hiervoor in de gevangenis zou moeten.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Overreacting.
    Daarvoor kan hij de gevangenis niet in omdat het toen nog niet in de wet stond, daarbij staat 'Amerikanen', is hij geen Canadees dan?


    Your make-up is terrible

    Ik denk gwn dat dit fake shit is hoor ;p

    Is al een topic over, is jammer geneog waarschijnlijk bullshit.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik vind het wel grappig.
    Ergens hebben ze wel een punt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Assassin schreef:
    Overreacting.
    Daarvoor kan hij de gevangenis niet in omdat het toen nog niet in de wet stond, daarbij staat 'Amerikanen', is hij geen Canadees dan?

    Dat is best slim bekeken weetje


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    AHAHAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA.
    sorry, moest ff..


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Dan moet half youtube de gevangenis in:W


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    FinnickOdair schreef:
    (...)
    Dat is best slim bekeken weetje


    Beliebers denken volgens mij niet helemaal helder na. :'D
    Als ze sigaretten gaan verbieden en ze hebben bewijs dat jij ze ooit ervoor gerookt hebt, kunnen ze je toch ook niet oppakken? Toen was het nog niet verboden.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Overreacting.
    Daarvoor kan hij de gevangenis niet in omdat het toen nog niet in de wet stond, daarbij staat 'Amerikanen', is hij geen Canadees dan?
    ,maar hij woont dacht ik in Amerika :'D.

    OT:
    seems legit, maar niet waar :'D


    Shoganai i ne~

    Er zou een gevangenisstraf van maximaal vijf jaar boven het hoofd hangen voor de populaire Bieber. Fans verschijnen nu al met spandoeken waarop te lezen is ‘Free Bieber’. Dit komt allemaal door een wetsvoorstel dat bij het Amerikaanse congres is ingediend.

    Het is maar een voorstel, wordt toch nooit goedgekeurd waarschijnlijk.
    Plus, moesten ze het ooit invoeren, dit wil niet zeggen dat het een wet is met terugwerkende kracht in de tijd.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 15:21 ]


    Get outta my head!

    Ze kunnen hem echt niet in de gevangenis steken voor feiten die hij 'gepleegd' heeft voor de wet bestond


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Boeit me niet en dat gaat het ook niet doen in mijn leven. Bullshit.


    We accept the love we think we deserve.

    Gaat toch niet gebeuren. Move on.


    To love is to destroy.


    Where there is a sea there are pirates...

    Assassin schreef:
    Overreacting.
    Daarvoor kan hij de gevangenis niet in omdat het toen nog niet in de wet stond, daarbij staat 'Amerikanen', is hij geen Canadees dan?


    Hij is Canadees ja.


    To infinity and beyond •