• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo



    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende negentiende twintigste eenentwintigste tweeëntwintigste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 18:06 ]


    -

    [ Me: *bounces in my chair* OMG DJFUEHFB AWWW]

    Saph
    Stomverbaasd kijk ik Fayan aan, bang dat ik hem verkeerd gehoord had. Zo niet, was hij serieus? Maar ik denk niet dat Fayan in een grapjesbui was.
    'Ja,' fluister ik. 'Heel, heel graag.' Oh god,w at hou ik van hem. Ik wil verdrinken in zijn armen, in huilen uitbarsten van blijschap. Maar ik druk alleen mijn lippen tegen die van hem.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saverio - 9
    "Maar... het is zo moeilijk voor te stellen, dat mensen elkaar zo laten sterven," zeg ik. Ik heb nooit echte honger gekend en mijn familie ook niet. Oké, we waren dan ook niet altijd weldoorvoed en het eten was van slechte kwaliteit, maar het was er wel en we lagen 's nachts nooit met rammelende magen in bed.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    Ik kijk eindelijk weg, ik ben er klaar mee. Ik hoef de haat in haar ogen niet te zien.
    'Ga je me verraden?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [*jumps on bed*

    YEAAAAH OMG *O**O**O*]


    -

    Primrose
    "Ze kunnen er niks aan doen. Ik mag van geluk spreken dat mijn moeder bevriend is met de bakker en hij ons brood geeft." Zeg ik


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Chiara Cinxi
    Enigzins ongemakkelijk gleed haar blik ook weg, naar de ene trap die ze nog op moest. Waarschijnlijk zal ze straks wel met de lift móeten.
    'Ik wil het wel,' gaf ze toe. Een paar tellen was het stil, een heldere zucht ontsnapte aan haar. 'Maar ik kan het niet.'


    -

    James
    Ik vlieg bijna de trap op richting het dak.
    Het maakt me niet uit wie het zijn, Aithne is al meer dan een dag weg en dat is alles wat mij uitmaakt.
    Wanneer ik op het dak sta is Aithne nergens te zien, wel een groepje van drie personen "Hey!" roep ik in de hoop dat een van hun het heeft gehoord.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Fayan - Stylist
    Ja... hij zei ja... hij zei het echt! Ik klem mijn armen om hem heen en kus terug.
    Mijn onzekerheid, mijn angst, verdriet; alles was weg. Ik ging trouwen met de liefde van mijn leven en niemand, niemand kon ons tegenhouden.
    De wereld was weer perfect. Dat ene kleine woordje had alles weer rechtgezet.
    'Ja'. Is dat niet het mooiste woord ter wereld?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    'Waarom?'
    Zelfs mijn zelfvoldanegrijns blijft uit. Ik wil gewoon op bed neervallen, slapen. Waarom moest ik eerst Lughnasadh gaan halen?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saverio - 9
    Ik wil net antwoorden als een jongen die ik me herinner als James de trap opkomt en ons groet.
    "Hé," antwoord ik terug.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [*ziet al een complete bruiloft voor zich. (cat)*]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Primrose
    Ik hoor James zijn stem en roep: "James, ik wil dat je aan iemand voorstellen!"


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Fayan's Ways to relax after becoming a mutant
    1. Have sex
    2. Get engaged. (cat)]

    Saph
    Het duurt lang voordat ik mijn lippen eindelijk wegtrek van de zijnen. Dit was echt, hij had het echt gevraagd.
    Trouwen... Ik kon de spot al horen, maar zelfs dat hield de brede grijns niet weg. Ik ga trouwen met Fayan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Langzaam kwam ze dichterbij, de pijn even negerend. Haar vingertoppen raakten de zijkant van zijn gezicht, terwijl ze hem een zachte kus gaf. Zo anders dan de anderen keren dat hem had gezoend.
    'Blijkbaar heb ik toch meer gevoelens dan we beiden dachten,' zei ze met een zachte stem tegen hem, en toen ze een stap achteruit zette was er een verdrietige glimlach op haar gezicht verschenen.
    In de veronderstelling dat ze het domste had gedaan wat ze ooit kon doen, draaide ze zich om en liep weg, voorzichtig en langzaam dankzij de pijn in haar lichaam.


    -

    [HAHA, Lol! Omygod indeed 8D *fail* But hey, do you know anything better? 8D]

    Fayan - Stylist
    "Kijk nou, je straalt helemaal," lach ik. Ik wist ikzelf waarschijnlijk net zo hard meedeed, maar het was geweldig om dat gelukkige gezicht van Saph weer te zien. Als hij gelukkig is, ben ik dat ook. En nu kunnen we dat samen zijn, voor altijd.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen