• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21

Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose

Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende negentiende twintigste eenentwintigste tweeëntwintigste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 18:06 ]

-

Saverio - 9
    "Maar je District zal ze toch niet laten verhongeren? De rest van je familie, je buren, vrienden, kennissen, dat laten ze vast niet gebeuren." Hoe konden mensen zo harteloos zijn? In mijn District, mijn buurt, was dat niet zo. Daar gingen mensen sowieso niet dood van de honger, maar als het even minder ging, kreeg je steun.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Saph
    Ik knik onzeker. Het is raar om Fayan zo te zien. Het is bijna alsof de lieve, hypere, overemotionele jongen van een paar dagen geleden is verdwenen. Met moeten hou ik mijn tranen in.
    'Morgen gaan we alles oplossen,' zeg ik zachtjes. als hij neit weer verranderd. Als ik hem wel kan helpen.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Fayan - Stylist
    "Ja. Dat gaan we doen," stem ik in.
    "Saph, ik hou van je, zonder jou was er niets meer van me over," zucht ik en ik plof naast hem neer en trek hem stevig tegen me aan.

Daiyh
    'Verdomme!'
    het woord echode door eht trappenhuis heen, en ik stond automatisch stil. Chiara. Ik zag haar, twee trappen boven me. Ze krabbelde net overreind.
    Het doet je niets, Daiyh. Ik loop door. Ookal moet ik langs haar, ik ga door.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Saph
    Ik kruip zo ver mogelijk weg in Fayan's armen. Ik hou zoveel van hem, het is gewoon ondragelijk om hem zo te zien. Maar eht ergsteis nog hoe bang ik ben als hij in zijn mutanten vorm is.
    'Ik ook van jou,' fluister ik. Meer dan hij ooit zal weten. In een korte tijd bestaat mijn wereld alleen nog maar uit Fayan.

[ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 0:47 ]

Chiara Cinxi
    Onwillekeurig zocht ze steun bij de trapleuning, en slaakte een diepe zucht. Alles deed pijn. Zelfs haar hart, maar van de reder daarvan was ze niet zeker. Ze streek haar lange, donkere lokken uit haar gezicht, en haalde even diep adem.
    Gekraak van de traptreden klonk, waardoor ze meteen omkeek. Daiyh.

-

Daiyh
    Voor je kijken, doorlopen, negeren.
    'Wees voorzichtig, lieverd,' sneer ik haar richting uit. Ik vang haar blik op en mijn benen stoppen automatisch. Fijn.

Fayan - Stylist
    Saph is ook kapot. Het zou me niets verbazen als dit voor hem erger was dan voor mij.
    Ik til hem op, leg hem in bed en kleed hem en mezelf uit tot we beide in boxer zijn -de pyjama's liggen nog boven en daar wil ik niet heen-. Dan kruip ik naast hem, leg de dekens over hem heen en neem hem weer in mijn armen.
    "En nog steeds ben ik zielsgelukkig zo." En dat meen ik. Met hem in mijn armen is alles goed.

Primrose
    "In de Laag gaat dat niet zo. Alleen wat vrienden van mijn vader of oude vrienden van mijn moeder zullen eten geven." Zeg ik
    In District 12, sterf je letterlijk van de honger. Meestal zijn mensen zo gierig geworden dat ze zelfs een klein beetje eten niet kunnen delen, omdat ze zelf zolang niet hebben gegeten,

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Saph
    Langzaam zakt alle stress weg. Ik hou Fayan stevig vast. Hier is alles goed.
    'Ik ook,' antwoord ik. 'zolang we maar samen zijn.'

Chiara Cinxi
    Hij stopte, keek haar aan. Ze voelde haar ogen groter worden.
    Hoe durfde hij nog iets tegen haar te zeggen, haar "lieverd" te noemen? Zoveel gevoelens stromden door haar heen. Verdriet, woede, haat, aantrekkingskracht, de neinging om in zich in zijn armen te storten, de neiging om hem te verraden ookal wist ze dat ze dat nooit zou kunnen.
    En dan nog dat andere, dat warme gevoel dat ze niet kon plaatsen.

-

Daiyh
    Ik kon niet wegkijken. Ik zag het verdriet, de woede en haat. Maar ik was er aan gewend, had al zoveel vrouwen aan het Capitool uitgeleverd. Waarom was deze anders?

Saverio - 9
    Het is gewoon zo moeilijk voor te stellen, dat de mensen daar niet letten op gezinnen die uithongeren. Waarom niet? Je helpt mensen toch als je ziet dat het slecht met ze gaat?
    "Wat een vreselijk district moet dat zijn," mompel ik.

Fayan - Stylist
    "Dat altijd." Alsof ik hem nu nog zou kunnen laten gaan. Hij is de lijm die me bij elkaar houd, de lucht in mijn longen, mijn kloppende hart.
    Heb ik ooit zoveel voor iemand gevoeld? Nee. Wist ik dat dit gevoel ooit mogelijk was? Nee.
    Ik had heel lang niet meer in de liefde geloofd, maar sinds Saph bij me is, zijn alle twijfels van ware liefde weg.
    "Als alles weer goed is, trouw je dan met me?" fluister ik.

Chiara Cinxi
    Bedenkelijk keek ze naar zijn gezicht. Zou hij het kunnen zien? Natuurlijk, hij kon alles aan haar zien. Maar ook dat gevoel waar ze haar vinger niet op kon leggen?
    Hij stond ver weg, te ver weg.

-

Primrose
    "Het is niet vreselijk. Na jaren uithongeren, word je langzamerhand gierig en als je een klein beetje eten hebt ben je zo uitgehongerd dat je het niet wilt delen. Ze zullen Ginevra, hopelijk helpen want heel veel mensen zijn dol op haar." Zeg ik

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.