• Pas op lang verhaal!

    Ik begin bij het begin.
    Mijn schoonzus stuurde ineens via whatsapp dat ik op de twitter van mijn beste vriendin S. moest kijken. Dus ik ging kijken en zag er dingen staan van gevoelloos en schijnheilig en dat ze gepraat had met mijn ex A.
    Ik had al een klein vermoede dat het over mij ging en vroeg dus aan S. of ze het over mij had.
    Ze antwoordde niet dus ik zei 'hallo, je mag wel antwoorden hoor.'
    Toen reageerde ze heel boos terug en stuurde ze ook dat het over mij ging.
    Ik was dus over de rooie want ze bemoeit zich tussen mij en mijn ex.
    Dit is al de 2e x dat ze het flikt.. ze probeert me steeds aan iemand te koppelen en als ik het niet wil of als ik er niet uit kom word ze boos op mij.
    Net zoals zaterdag ik had 1 dag een vriend, ik had het uitgemaakt voor mezelf maar ook voor hem omdat ik mijn gevoelens niet kon plaatsen en ik het anders keihard voor die jongen zou vinden als ik het aan zou houden.
    Ik was serieus kei bang voor de reactie van S. want A. is een goeie vriend van haar en haar vriend.
    En dat voorgevoel was dus goed, want ze maakt me uit voor gevoelloos, player alles.. iemand tips?

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 21:41 ]


    "Don't look back, you're not going that way."

    Dat is geen vriendin, die moet je echt dumpen.


    Your make-up is terrible

    je had 1 dag met iemand en maakte het uit? Hoe werkt dat? :8


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik volg het niet helemaal, waarom schreef ze op twitter dat je gevoelloos was? Anyway, als vriendin zou ze moeten accepteren wat jij doet en moet je er met haar over kunnen praten, anderzijds begrijp ik ook wel dat zij zo reageert. Het komt inderdaad gevoelloos over als je het na één dag met iemand uitmaakt en zeker als dat een vriend van haar was, snap ik dat ze eerder met die jongen meeleeft dan met jou. Misschien kun je in het vervolg beter eerst over je gevoelens nadenken vóór dat je het aanmaakt.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Assassin schreef:
    Dat is geen vriendin, die moet je echt dumpen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    RainbowDash schreef:
    je had 1 dag met iemand en maakte het uit? Hoe werkt dat? :8

    Heel makkelijk hoor. Ik had dat alleen met 2 dagen :'D


    Maargoed. Ten 1e vind ik het nogal raar dat jij gelijk op zo'n bitch manier zegt 'hallo, je mag wel antwoorden hoor.' Geef dat kind tijd om te antwoorden :'D
    Ten 2e, dat kan je geen beste vriendin noemen.


    -

    Assassin schreef:
    Dat is geen vriendin, die moet je echt dumpen.


    To infinity and beyond •

    iPotter schreef:
    Ik volg het niet helemaal, waarom schreef ze op twitter dat je gevoelloos was? Anyway, als vriendin zou ze moeten accepteren wat jij doet en moet je er met haar over kunnen praten, anderzijds begrijp ik ook wel dat zij zo reageert. Het komt inderdaad gevoelloos over als je het na één dag met iemand uitmaakt en zeker als dat een vriend van haar was, snap ik dat ze eerder met die jongen meeleeft dan met jou. Misschien kun je in het vervolg beter eerst over je gevoelens nadenken vóór dat je het aanmaakt.


    Kijk, mijn gevoelens zijn compleet in de war.
    Ik was serieus echt in de wolken toen ik hem sprak en zag daarvoor, maar toen ik met hem had BAM al me gevoelens waren weg.
    Ik weet ook niet hoe het komt, maar ze pushte me zo erg met deze relatie ze smste me ook steeds van 'hebben jullie nou al? jemig schiet ook niet op!' dat ik even niet meer wist wat ik moest doen.
    Ik heb het uitgemaakt omdat ik mijn gevoelens niet had, en dan kan ik moeilijk zo'n jongen voor de gek houden..


    "Don't look back, you're not going that way."

    Assassin schreef:
    Dat is geen vriendin, die moet je echt dumpen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.