• Bevat veel 16+ stukken. Meedoen op eigen risico. (wbw)


    Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 15
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende negentiende twintigste eenentwintigste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 20:52 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fayan - Stylist
    Ik begin te lachen. "Ik ben dan ook onweerstaanbaar!"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Primrose
    Ik krijg zin om over Felan en Amycus te vertellen, maar het voelt gewoon noet goed.
    "Oké, bedankt." Mompel ik afwezig


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Fayan - Stylist
    "Graag gedaan, Prim." antwoord ik, nog steeds lachend. Ik voel de slappe lach gewoon opkomen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiy
    de geluiden die ze voorbracht maakte het gevoel alleen maar beter, zorgde er voor dat ik meer wilde. Één arm gleed onder haar billen en hield haar onderlichaam dichter tegen me aan. De kreunen werden luider, en mijn ademhaling was onregelmatig en snel.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felan
    "Omdat meneer niet verwachtte hier iemand tegen te komen," bromde hij. Eigenlijk vond hij het helemaal niet erg meer dat hij het die ochtend veel te heet had gevonden voor een shirt, hoewel dat maar van kortdurende aard was geweest en hij zich meerdere malen had afgevraagd of hij niet tóch naar zijn veel te grote nieuwe garderobekast moest gaan om er één te halen, maar de drie stappen tussen zijn bed en de kast waren er drie teveel voor hem in zijn luie staat.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 21:00 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Saph
    Ik onderdruk een grijns en nestel mezelf dichter tegen Fayan.
    'Dat is waar,' zeg ik nog net met een strak gezicht. Maar dan begin ik ook te lachen, simpelweg omdat Fayan's blije lach zo aanstekelijk is.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 21:01 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxia
    Genietend sloot ze haar ogen, sloeg één van haar armen om zijn hals en liet haar nagels over zijn schouderblad krassen. 'Daiyh,' kreunde ze onwillekeurig, en drukte haar lippen ruw op de zijne, om door te gaan op een lustvolle kus.


    -

    Primrose
    "Zeg, Fayan je weet toch wel dat je 'n roze stuiterbal wordt genoemdt hé?" Vraag ik


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Amycus Calcia
    Vanuit haar ooghoeken keek ze naar hem, om vervolgens zijn gezicht naar de hare te draaien. Er was bijna geen andere keuze om erachter te komen, aangezien ze geen talent was in praten over haar gevoelens.
    Haar hand streek onwillekeurig over zijn borstkas, waarna ze hem simpelweg zoende.


    -

    Fayan - Stylist
    De uitdrukking van Prim laat me nu echt volledig in de lach schieten en ik proest het uit. Geen idee waar dit ineens vandaag komt, waarschijnlijk gewoon zomaar, omdat ik zo gelukkig ben.
    Ik probeer mezelf in te houden door op mijn lip te bijten, maar dat brengt allerlei rare geluidjes voort en ik lach nog harder.
    "Oooohww neee! Mijn buik!" roep ik. Ik krijg altijd last van mijn buik bij een lachaanval.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Lijkt me trouwens wel leuk, om die reactie van Fayan te zien als hij Felan en Amycus ziet zoenen =3]


    -

    Daiyh
    Ruw zoen ik haar volle lippen, streel ik mijn tong tegen die van haar. ik meot door mijn neus ademen om nog een beetje zuurstof binne te krijgen.
    ik versnel mijn stoten, knijp lichtjes in haar borsten. Ze is van mij.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Uhu, en ik wil nog steeds de reactie van Felan op Fayan en Saph zien 8D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Aithne
    De woorden die mijn vader zo vaak heeft herhaalt dringen nu pas door "Als je gewond raakt in de arena loop niet zolang de wond pijn doet, de kans is groot dat je flauwvalt en daarna sterft als er geen hulp is"
    Perfect,is klein, iedereen is nu met iets bezig de kans op hulp
    Ik sta op en negeer de pijnlijke steken in mijn buik, Langzaam duw ik de klink omlaag en loop naar de gang.
    Naar een paar gangen door te hebben gelopen wordt de pijn ondragelijk een hoge harde gil komt uit mijn mond en ik val neer en waarna alles zwart word


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    [Ben ik weer! *gaat typen*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.