• Bevat veel 16+ stukken. Meedoen op eigen risico. (wbw)


    Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 15
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende negentiende twintigste eenentwintigste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 20:52 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Chiara Cinxia
    Opeens verbrak ze de kus, liet hen lippen echter wel slechts een paar milimeter van elkaar. Haar hand glipte verder naar binnen, streelde de gespannen stof van zijn boxer waardoor het leek alsof ze de bobbel voelde groeien. Langzaam gleden haar vingers de boxer binnen.


    -

    Cassie - District 9
    'Eerst praten, dan eten,' zeg ik meteen. Ik heb gezien hoe haar blik naar mijn mooie, nieuwe mes ging en ben op mijn hoede voor een mogelijke list.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Even mijn Duits overhoren, ben zo terug.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Amycus Calcia
    De grijns op zijn gezicht zorgde ervoor dat ze flauwtjes terug glimlachte, en streek onbewust over haar blonde lokken.
    Hoe lang was het geleden, de laatste keer dat ze met iemand naar bed was geweest? Het was met Duardo geweest, haar laatste relatie. Onwillekeurig beet ze op haar onderlip, minstens een jaar. Niet vreemd dat ze haar blik niet van zijn lichaam af kon houden.
    'Dus,' mompelde ze, haar stem aanlokkelijk en zoet. Hoe herinnerde hij zich de kus? Als een foutje, of als iets wat een betekenis had?


    -

    Lughnasadh
    "Eten, en naar het toilet," zei ze direct. Haar blaas stond letterlijk en figuurlijk op knappen, en ze zou zich niet verlagen tot zoiets ranzigs om het hier te doen, en dan nog urenlang in de stank en de rommel te zitten.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Daiyh
    ik kon er niets aan doen, ik voelde mijn ademhaling versnellen. Het aanzicht van haar bijna-naakte lichaam, haar aanrakingen... Ik moest haar hebben, maar ik kon haar hand niet wegduwen. De aanraking voelde té goed.
    Verlangend laat ik mijn lippen over half glijden, wrijf een paar vingers langs één van haar borsten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ Why Prim not here? o.o *Saph is bored*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [*Fayan is bored too.. 8D*]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Haar vingers vouwden zich voorzichtig om zijn erectie, waarna ze langzaam heen en weer bewoog. Daarna had ze beide handen nodig om zijn broek los te krijgen, aangezien de onrust in haar lichaam haar niet toestond om er één te missen.
    Een rilling trok over haar lichaam toen zijn vingers haar borst aanraakte.


    -

    [Chiara isn't bored *O*]


    -

    Felan
    "Hmm?" Hij schoof een stoel achteruit en klopte erop, ten teken dat ze net zo goed daar kon gaan zitten in plaats van staan. Staan gaf hem altijd het gevoel dat de ander niet erg geïnteresseerd was en elk moment weg kon lopen naar iets belangrijkers, wat hem in deze situatie een bedreigend gevoel gaf. Zou hij haar werkelijk missen als ze naar iemand anders toe zou gaan?

    [Real life ish calling again. D: Ik ga even de planten en de beesten van onze momenteel-voor-een-week-in-Oostenrijk-bivakkerende-buren water en eten geven *is er over een kwartiertje (of minder, als ik snel ben) weer* x]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [ Neither is Daiyh (wbw)]

    Daiyh
    Zodra haar hand verdween nam ik de controlle weer. Ik wring mezelf uit mijn jeans zodra ze de knoop los heeft, en duw ruw haar boxerstring uit de weg. Mijn vrije hand verkend haar zachte borsten, en mijn mond vind de hare weer.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Oké, succes :'3]

    Amycus Calcia
    Een glimlach verscheen op haar gezicht, waarna ze ging zitten. Behoedzaam sloeg ze haar benen over elkaar, haar blik kon ze losmaken van zijn borstkas om naar zijn ogen te gaan. 'En waarom loopt meneer halfnaakt rond?'


    -

    [You two wanted that Prim leave, so she leaved the room.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [ Okay, ish no longer fun now (no_chears) either Prim comes back or Saph goes on without her. XD

    Edit: .. Oh. *wacht op Fayan*]

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 20:42 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.