• Plots kwam er een idee in me hoofd op, dat ik dolgraag wil uitwerken. Maar ik ben bang dat ik het nooit ga afschrijven en binnekort misschien plots weinig tijd heb en dat ik dan amper kan schrijven. Maar ik vraag jullie mening.

    .. is een 21 jarige die best een moeilijk leven heeft. Haar verleden is een nachtmerrie die ze nog steeds heeft. Omdat ze heel weinig slaapt en het gewoon moeilijk heeft, gaat ze elke week één uurtje naar Amanda Sunfield, een psychologe. Alles gaat goed, totdat ze op een dag dé Harry Styles tegen komt. Harry ziet haar wel zitten. Maar hij weet niks van haar verleden, ook niet dat ze elke week een uurtje naar een psychologe gaat. Harry zet haar leven kortom op stelten. Maar wil .. dat wel? Ze probeert Harry te verbannen in haar leven, maar op een dag komt ze er achter dat ze gewoon liefde nodig heeft.

    Nu ben ik aan het denken. Moet ik het uitwerken? Moet ik het in m'n achterhoofd laten? Of gewoon vergeten? Ik vraag jullie mening, dus wil ik alsjeblieft fatsoenlijke antwoorden.

    xo'

    Eerlijk gezegd vind ik het allesbehalve origineel, sorry :W.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Misschien als je er net een iets originelere draai aan geeft. Want het is erg standaard :X


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"