• Serieus, als ik achter de pc zit, meestal op Quizlet. Dan ben ik aan het lezen, maar automatisch ga ik dan nagelbijten. Ik wil daar heel erg graag van af komen. Maar hoe?

    Hebben jullie nagel gebeten? Hoe zijn jullie daar vanaf gekomen?


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    nagellak er op doen!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ja, dat is in periodes van mij..
    Maar nu lukt het goed om er vanaf te blijven. Ik heb niet echt een manier om er vanaf te blijven, bij mij is het gewoon, bijten of niet..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nagellak. Of je heb van dat spul dat je op je nagels kan doen en dat smaakt naar oorsmeer, geen idee hoe dat heet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    FinnickOdair schreef:
    nagellak er op doen!


    Haal ik er ook vanaf! Zelfs kunstnagels helpen niet!


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Ik ben op een gegeven moment gewoon gestopt. Ik weet niet hoe. Ik bedacht me dat ik wilde stoppen en dat heb ik gedaan.


    I can't even think straight.

    Stigmata schreef:
    (...)

    Haal ik er ook vanaf! Zelfs kunstnagels helpen niet!

    Eerst deed ik dat ook nu denk ik gewoon aan het volgende
    Als ik nagels bijt krijg ik worstenvingers, niet doen
    Ik bijt nu alleen ngo maar nagels als ik heel zenuwappig ben


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik scheur ze af xD


    Firm believer of all that is magic

    Ik zit met hetzelfde probleem. Momenteel heb ik gelnagels (die zijn er onmogelijk af te halen), dus ik hoop dat eenmaal als mijn nagels dan volgroeid zijn en de gelnagels er worden afgehaald, ik er zal kunnen afblijven. (:

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 17:28 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik ben gewoon van de ene op de andere dag gestopt. ;x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ik heb er ook last van, ik heb het alleen nooit als ik op vakantie ben, echt heel raar. en die nagellak met dat vieze smaakje heeft niet geholpen bij mij haha.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Kort knippen :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    iHoran schreef:
    ik heb er ook last van, ik heb het alleen nooit als ik op vakantie ben, echt heel raar. en die nagellak met dat vieze smaakje heeft niet geholpen bij mij haha.


    Op vakantie en op kamp! Doe ik het niet!


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    doe iets anders met je handen, speel met een elastiekje of zo

    Dat heb ik ook, maar toen ging mijn nagel ingroeien en dat doet ontzettend pijn, dus zo heb ik het een heel klein beetje afgeleerd =3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik beet, ben gestopt (iets vies op je nagels doen), maar doordat ik nu veel te veel stress heb ben ik weer begonnen. Ik doe vaak nagellak op, dat helpt wel.


    Destroy what destroys you.