• Serieus, als ik achter de pc zit, meestal op Quizlet. Dan ben ik aan het lezen, maar automatisch ga ik dan nagelbijten. Ik wil daar heel erg graag van af komen. Maar hoe?

    Hebben jullie nagel gebeten? Hoe zijn jullie daar vanaf gekomen?


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Kort knippen en iets vies/nagellak erop doen. Of je erop concentreren dat je het niet doet.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik vind dat echt zo ranzig hè, als iemand zijn nagels eraf bijt. Ik zou zeggen; als je je omgeving een plezier wilt doen, blijf dan alsjeblieft van die nagels af. :W
    Vieze gewoonte.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Jep, dat had ik ook. Ben toen ik 15 was eigenlijk pas echt gestopt. Ik weet niet, het ging vanzelf, het hielp dat ik in de winter handschoenen aandeed als ik op de computer ging, dan kun je er niet aan zitten. Het helpt wel.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Zo iets vies op je nagels doen. Dat is echt bah bah!


    Let the Night embrace you

    Anhysbys schreef:
    Ik ben op een gegeven moment gewoon gestopt. Ik weet niet hoe. Ik bedacht me dat ik wilde stoppen en dat heb ik gedaan.


    I was an angel living in the garden of evil

    Gelnagels?
    Die kan je er amper vanaf bijten?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb het ooit gedaan maar ik heb geen idee hoe ik er vanaf ben gekomen. Is volgensmij helemaal vanzelf gegaan.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ahh, ja. Ik doe het ook. Ik vind het zo vreselijk van mezelf. Maar het gaat gewoon in mijn onderbewustzijn.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik heb dat vroeger een paar maanden gedaan. Toen zei mijn moeder dat ik een Wii-spelletje zou krijgen als ik er mee ophield, en sindsdien heb ik het nooit meer gedaan. (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik bijt ook nagels, niets lijkt te helpen om het te laten stoppen. Nagellak werkt niet, dat spul ook niet, hahahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb het nooit gedaan, dat is vies
    En zonde van mijn nagels
    (joehoe)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    ik beet ook nagels, maar sinds dat ik een beugel had werd het moeilijk dus ben ik afgekickt. Toen die eruit ging begon het weer eeen beetje dus nu lak ik mijn nagels.


    Obviously.

    Ik heb het echt jaren gedaan, maar nu lak ik echt altijd mij nagels, & dan bijt ik er niet mee rop omdat ik weet dat ik dan opnieuw mijn nagels moet lakken, & daar ben ik dus te lui voor. & als iemand je aanraad van die vies-smakende nagellak te proberen, niet doen. Je raakt aan de smaak gewend en bijt vanzelf wel weer. (:


    Save me from myself.

    Bijt als sinds ik me kan herrineren op mijn nagels, ze zien er niet uit en ik heb meer huid dan nagel. Het is echt vreselijk en ik schaam me er echt voor, maar stoppen lukt echt niet, dus sorry, kan je niet helpen :Y)

    Ik beet nagels, totdat ik gelnagels had genomen.


    To infinity and beyond •