• Heeft iemand deze film gezien?
    Want een vriend van me moest bijna kotsen en viel bijna flauw toen hij 'm had gezien en nu ben ik echt heel erg nieuwsgierig.
    Het is een hele vieze film volgens hem.
    Trailer; klik.
    Er staat 16+ in de titeltopic want ik weet wel zeker dat dit te ver gaat voor sommige mensen.

[ topic verplaatst door een moderator ]

Nee, wil ik wel.. Maar heb gehoord dat het best wel vies is ja, maar dat ligt er maar net aan van wat je gewend bent (: - Ik ga hem nu kijken!

[ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 17:08 ]

Believe in yourself.

Nah, die film is best goor.

If you don't stand for something, you'll fall for anything.

DEATHBAT schreef:
    Waarschijnlijk weet niemand dat deze twee films gemaakt zijn door een Hollander? En dat deze film verbannen werd in Groot Brittannië, waardoor het een eervolle plaats kreeg naast A Clockwork Orange? (als iemand die film kent, that is) Maar, nu mogen allebei deze films weer vertoond worden.

Ik wist het wel, van beiden x'D Hollanders weer hé :W

If you don't stand for something, you'll fall for anything.

Nee en hoef 'm niet te zien ook :Y).

No growth of the heart is ever a waste

Kuyt schreef:
    Haters gonna hate, the Human Centipede is de beste horror die ik ooit heb gezien. (krul)

Wow, goed? Ik heb hem een stuk gezien, maar die film is echt bagger. Sorry, this hater is hating.

Big girls cry when their hearts are breaking

DEATHBAT schreef:
    Waarschijnlijk weet niemand dat deze twee films gemaakt zijn door een Hollander? En dat deze film verbannen werd in Groot Brittannië, waardoor het een eervolle plaats kreeg naast A Clockwork Orange? (als iemand die film kent, that is) Maar, nu mogen allebei deze films weer vertoond worden.

Weet ik.. En ik maar altijd zeggen dat Nederlanders geen goede horror-films kunnen maken, haha! Deel 2 mag in Groot Brittannië ook niet worden laten zien.. Stond in de trailer!

Believe in yourself.

DEATHBAT schreef:

Weet ik.. En ik maar altijd zeggen dat Nederlanders geen goede horror-films kunnen maken, haha! Deel 2 mag in Groot Brittannië ook niet worden laten zien.. Stond in de trailer!

Believe in yourself.

Ik heb hem nog op mijn computer staan, maar nog niet gekeken.

Your make-up is terrible

Godess schreef:
    Nee, wil ik wel.. Maar heb gehoord dat het best wel vies is ja, maar dat ligt er maar net aan van wat je gewend bent (: - Ik ga hem nu kijken!

Haha oké, ik ga 'm morgen kijken. :3

Applejack schreef:

Nah, die film is best goor.

Omg, dat is wel heel erg fail. :'D

Roux schreef:
    (...)
    Ik kan echt heel erg slecht tegen zulke boeken/films. Zulke dingen blijven dan dagen hangen, en vooral zulke horrordingen. Ugh.
    Dus ik ga maar weer mooi verder in Pride and Prejudice, hehe. ^^

Seriously, je moet h'm eens kijken. A clockwork orange is echt super.

Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

Assassin schreef:
    Ik heb hem nog op mijn computer staan, maar nog niet gekeken.

Zullen we hem samen gaan kijken dan (bloos)

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

DarkSavior schreef:
    (...)
    Zullen we hem samen gaan kijken dan (bloos)

Sure. :'D

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    (...)

Sure. :'D

Met Popcorn en een lekker warm dekentje ;D

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Het ziet er afschuwelijk uit, maar omdat ik toch van afschuwelijk houdt, ga ik hem kijken!

Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

Komt deel 2 trouwens uit in Nederland?

ars moriendi