• Heeft iemand deze film gezien?
    Want een vriend van me moest bijna kotsen en viel bijna flauw toen hij 'm had gezien en nu ben ik echt heel erg nieuwsgierig.
    Het is een hele vieze film volgens hem.
    Trailer; klik.
    Er staat 16+ in de titeltopic want ik weet wel zeker dat dit te ver gaat voor sommige mensen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Door de trailer moest ik al bijna kotsen(cat)

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 15:35 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Ik heb 'm gezien (: Het is even wennen, maar het is mogelijk.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    Ik heb 'm gezien (: Het is even wennen, maar het is mogelijk.

    Zit er ook nog een verhaal in dan?
    Is het niet enkel snijden en bloed en dergelijke? :'D

    De trailer doet het niet op m'n iPod


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik heb 'm gezien! Ik moest bijna kotsen, het is echt een ziek verhaal. Er zit wel een verhaal in, en er komt/is ook nog een deel 2, heb ik gehoord. Al ging ik bijna over mijn nek, ik wil het vervolg toch zien. Maar als je evht een zwakke maag hebt, raad ik je hem niet echt aan..

    Dursley schreef:
    Ik heb 'm gezien! Ik moest bijna kotsen, het is echt een ziek verhaal. Er zit wel een verhaal in, en er komt/is ook nog een deel 2, heb ik gehoord. Al ging ik bijna over mijn nek, ik wil het vervolg toch zien. Maar als je evht een zwakke maag hebt, raad ik je hem niet echt aan..

    Nee, ik heb geen zwakke maag gelukkig en ik denk dat ik 'm ga kijken.
    Ik hoorde inderdaad ook dat er een deel 2 zou komen. Of misschien is die er al, ik heb geen idee. Ik kan die trailer in ieder geval niet vinden dus dat zal wel niet.
    Maar het ging me er eigenlijk om of er een verhaal in zat. Want enkel bloed en geweld is niet echt boeiend om naar te kijken.
    Hoewel het wel jammer is dat ik de film nogal raar vind opgenomen. Het is ziet er een beetje nep uit zeg maar.

    Ik heb hem gezien, vind hem wel gaaf.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Nog nooit gezien. Wil hem wel kijken, maar ik ga toch over mijn nek


    Today will be Girl's Day party with you~

    voor zover je het een verhaal kan noemen, het is zwaar onrealistisch, en meer een komedie als je eerst het commentaar van Tosh.O gaat kijken xD
    Ik vond het een grote tijdsverspilling en ze hebben te veel zitten drammen op het 'gore' in plaats van een goede film...

    Twee schijnt nog tien keer zo erg te zijn :'DD.


    i put the fun in funeral

    NEE!
    Door die trailer heb ik een nachtmerrie gehad, en ik vind het echt goor. D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Audacity schreef:
    Twee schijnt nog tien keer zo erg te zijn :'DD.

    Sounds interesting! :'D

    Nightcrawler schreef:
    (...)
    Sounds interesting! :'D


    M'n neef heeft 'm gezien. Iets over een gestoorde man die ontzettend opgewonden raakt van die film en de hele tijd zit te rukken bij het zien ervan x'D. Dan wil hij het namaken, maar dan met nog meer mensen. Zo ziek :'). Als je de trailer wil zien moet je even op imdb.com zoeken, op YT vind je geen goede. Ik wil die film dus echt nooit zien :W.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Twee schijnt nog tien keer zo erg te zijn :'DD.


    In deel één naaide die vent 3 mensen aan elkaar, in deel twee willen ze 15 mensen aan elkaar naaien... niets ergs op zich, het staat alleen garant dat hij nog beroerder wordt dan deel twee xD

    Audacity schreef:
    (...)

    M'n neef heeft 'm gezien. Iets over een gestoorde man die ontzettend opgewonden raakt van die film en de hele tijd zit te rukken bij het zien ervan x'D. Dan wil hij het namaken, maar dan met nog meer mensen. Zo ziek :'). Als je de trailer wil zien moet je even op imdb.com zoeken, op YT vind je geen goede. Ik wil die film dus echt nooit zien :W.

    LOL! :'D
    Oké, ik ga 'm straks wel even kijken.
    Maar eerst maar ééns deel 1 downloaden. x3