• Heeft iemand deze film gezien?
    Want een vriend van me moest bijna kotsen en viel bijna flauw toen hij 'm had gezien en nu ben ik echt heel erg nieuwsgierig.
    Het is een hele vieze film volgens hem.
    Trailer; klik.
    Er staat 16+ in de titeltopic want ik weet wel zeker dat dit te ver gaat voor sommige mensen.

[ topic verplaatst door een moderator ]

Waarschijnlijk weet niemand dat deze twee films gemaakt zijn door een Hollander? En dat deze film verbannen werd in Groot Brittannië, waardoor het een eervolle plaats kreeg naast A Clockwork Orange? (als iemand die film kent, that is) Maar, nu mogen allebei deze films weer vertoond worden.

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

A Clockwork Orange? Lol, die moeten wij lezen voor Engels. No way dat ik die ga lezen.

"Well, well. Look who we've got here!"

DEATHBAT schreef:
    Waarschijnlijk weet niemand dat deze twee films gemaakt zijn door een Hollander? En dat deze film verbannen werd in Groot Brittannië, waardoor het een eervolle plaats kreeg naast A Clockwork Orange? (als iemand die film kent, that is) Maar, nu mogen allebei deze films weer vertoond worden.

Zoiets las ik net op de IMDb site.
    Nja, ik weet niet of ik die 2e film wil zien. Ik denk dat het niet zo leuk is.

Roux schreef:
    A Clockwork Orange? Lol, die moeten wij lezen voor Engels. No way dat ik die ga lezen.

Moet je zeker wel doen, juist! Het is echte cult, en het verhaal is buitengewoon perfect.

@Nightcrawler: Ik lees de krant, IMDb zit ik nooit op. c:
    Ik wil die tweede film wel zien, want die man doet dit heus niet om een goede film te maken, maar gewoon om een dikke middelvinger op te steken naar alles.
    (bloos)

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

DEATHBAT schreef:
    (...)
    Moet je zeker wel doen, juist! Het is echte cult, en het verhaal is buitengewoon perfect.

Ik wil die tweede film wel zien, want die man doet dit heus niet om een goede film te maken, maar gewoon om een dikke middelvinger op te steken naar alles.
    (bloos)

Ja dat zal ook wel, maar ik ben echt zo'n persoon die perse goede films moet zien. Slechte films heb ik een hekel aan. Hoewel ik nog niet echt kan oordelen of het een slechte film is, het lijkt me alleen maar zo.

DEATHBAT schreef:
    (...)

(bloos)

Ik kan echt heel erg slecht tegen zulke boeken/films. Zulke dingen blijven dan dagen hangen, en vooral zulke horrordingen. Ugh.
    Dus ik ga maar weer mooi verder in Pride and Prejudice, hehe. ^^

"Well, well. Look who we've got here!"

Ik kotste serieus bijna, alleen al bij de trailer.

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

-lacht- Wat een idiote film (cat)

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

DarkSavior schreef:
    -lacht- Wat een idiote film (cat)

Idiote films zijn meestal de leukste. :Y)

DEATHBAT schreef:

de film is ook in Nederland opgenomen:Y)

*klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

Ik heb 'm gezien. En ik vind 'm echt goor, maar ik wilde wel blijven kijken :'D

Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

Haters gonna hate, the Human Centipede is de beste horror die ik ooit heb gezien. (krul)

ars moriendi

Die film is zo slecht, dat het bijna grappig is.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Ik wil hem zieen :3

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

Carcass schreef:
    Ik heb 'm gezien (: Het is even wennen, maar het is mogelijk.