• 's Werelds grootste spermabank weigert roodharige mannen om sperma te doneren. De Cryos International in Denemarken heeft aangegeven dat ze stoppen met het accepteren van de sperma van vuurharige mannen.

    De weigering heeft volgens de bank niets te maken met discriminatie maar simpel met de vraag naar sperma van roodharige mannen, die is in Denemarken namelijk erg laag. ''Er is te veel aanbod van sperma van roodharigen maar te weinig vraag,'' zegt de directeur van de spermabank Ole Schou. ''Mensen kiezen vaak alleen voor een roodharige als de partner ook rood haar heeft of als de alleenstaande vrouw rood haar prefereert. Beide gevallen zijn zeldzaam.''

    Ole Schou heeft ook aangegeven dat de meeste vraag is naar de sperma van mannen met bruin haar en bruine ogen. Maar roodharige mannen wees niet getreurd want in Ierland is de sperma van roodharigen juist het meest gevraagd.


    - bron: http://newsfeed.time.com/2011/09/19/the-worlds-largest-sperm-bank-is-turning-down-redheads/



    Dus niet veel kleine Weasley's in Denemarken, hahaha.
    Wat vinden jullie hiervan, discriminatie of gewoon vraag en aanbod werking op de markt van spermadonoren?


    Here & Now

    stel dat ik nou forever alone blijf, dat kan ik dus geen rode kinderen krijgen. ik ben zelf ook roodharig, dan moet ik maar met rupert grint trouwen of mijn broertje.
    (huil)


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Da's oud nieuws, zeg :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik wil juist een kind met rood haar! Gingers zijn sexy.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Reseda schreef:
    Great, nu sterven roodharigen inderdaad uit. Waar zijn ze mee bezig?
    Dat was sowieso al vastgesteld dat dat zou gebeuren. Dat in ongeveer 2060 de laatste roodharigen geboren zullen worden, helaas D:

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 19:44 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    RLovesAnne schreef:
    Als er niet veel vraag naar is heeft het ook geen nut om veel sperma van een roodharige te 'verzamelen'.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nah. Discriminatie. :Y) -Al weet ik heus wel dat het gewoon niet nodig is als er geen vraag naar is.-
    Wat hebben sommige mensen tegen gingers? I'm stil proud to be a redhead.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 19:48 ]


    Winter is coming.

    Ik ga trouwen met een roodharige, en 8 kinderen krijgen. Zal ze leren. (cat)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    -dubbelpost.- D:

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 19:49 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Hahahahahahahahahaha


    All I have in life, is my imagniation.

    Uneventful schreef:
    Ik ga trouwen met een roodharige, en 8 kinderen krijgen. Zal ze leren. (cat)


    -plat- (krul)


    =

    Nooees, Gingers mogen niet verdwijnen. D:


    Take me to wonderland

    Oppugno schreef:
    (...)
    Omg, dan zou ik nu zwanger worden en een kindje krijgen die lijkt op Rupert <3_<3


    This ^


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Bestaat er een Spermabank ? :X
    Oh en Discriminatie !! Weasleys zijn sexy :3

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 21:17 ]

    Orphin schreef:
    Nooees, Gingers mogen niet verdwijnen. D:

    Inderdaad!
    Persoonlijk vind ik rood haar echt mooi. Wie wil er nou geen Weasley-baby?!
    Straks bestaan roodharigen enkel in Ierland haha


    Here & Now

    Dat is gewoon vraag en aanbod, lijkt me logisch. Ze kunnen wel al dat sperma gaan opslaan, maar daar schiet ook niemand iets mee op.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the