• 's Werelds grootste spermabank weigert roodharige mannen om sperma te doneren. De Cryos International in Denemarken heeft aangegeven dat ze stoppen met het accepteren van de sperma van vuurharige mannen.

    De weigering heeft volgens de bank niets te maken met discriminatie maar simpel met de vraag naar sperma van roodharige mannen, die is in Denemarken namelijk erg laag. ''Er is te veel aanbod van sperma van roodharigen maar te weinig vraag,'' zegt de directeur van de spermabank Ole Schou. ''Mensen kiezen vaak alleen voor een roodharige als de partner ook rood haar heeft of als de alleenstaande vrouw rood haar prefereert. Beide gevallen zijn zeldzaam.''

    Ole Schou heeft ook aangegeven dat de meeste vraag is naar de sperma van mannen met bruin haar en bruine ogen. Maar roodharige mannen wees niet getreurd want in Ierland is de sperma van roodharigen juist het meest gevraagd.


    - bron: http://newsfeed.time.com/2011/09/19/the-worlds-largest-sperm-bank-is-turning-down-redheads/



    Dus niet veel kleine Weasley's in Denemarken, hahaha.
    Wat vinden jullie hiervan, discriminatie of gewoon vraag en aanbod werking op de markt van spermadonoren?


    Here & Now

    I don't know. Aan de ene kant wel aan de andere kant niet.
    Ach ja, ze kunnen altijd het sperma naar Ierland sturen :'D


    SLOAN.

    Haha okeey das best vaag
    Maar dat is toch gewoon vraag aanbod
    Want anders bederft het sperma :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Gingers. Good, good, less gingers. Vraag&Aanbod it is.

    Ik zou heel graag een half-Iers kindje willen. Wel met bruin haar en blauwe ogen. >__>

    En ze dan opvoeden zodat hij net als een van de twee broertjes wordt als in Boondock Saints.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Och, wat jammer nou. Sorry, het is vervelend dat je geen vrouwen, als roodharige man, indirect mag voorzien van een kindje. Maar hier zou ik dus absoluut niet om wakker liggen? :"D


    Let it come and let it be

    Als er niet veel vraag naar is heeft het ook geen nut om veel sperma van een roodharige te 'verzamelen'.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik dacht dat dit ging over Rupert Grint, James en Oliver Phelps die sperma wilde doneren maar werden geweigerd omdat ze beroemd zijn of zo xd


    =

    EXCELLENT!

    Minder potentiele gingerzaadjes op de wereld :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Blameniall schreef:
    I don't know. Aan de ene kant wel aan de andere kant niet.
    Ach ja, ze kunnen altijd het sperma naar Ierland sturen :'D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    xRidiculus schreef:
    Ik dacht dat dit ging over Rupert Grint, James en Oliver Phelps die sperma wilde doneren maar werden geweigerd omdat ze beroemd zijn of zo xd

    Omg, dan zou ik nu zwanger worden en een kindje krijgen die lijkt op Rupert <3_<3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik vind het wel jammer dat zoiets gebeurt. Zo sterft rood haar al helemaal uit terwijl het zo mooi is.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Great, nu sterven roodharigen inderdaad uit. Waar zijn ze mee bezig?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Dat is gewoon vraag en aanbod. Eigenlijk zou roodhaar-sperma nu goedkoper moeten worden, dan stijgt de vraag en het aanbod. (krul)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Geweldige topictitel xD

    En ach, vraag-en-aanbod hè.


    ars moriendi

    Penelopy schreef:
    Ik vind het wel jammer dat zoiets gebeurt. Zo sterft rood haar al helemaal uit terwijl het zo mooi is.

    Daar zijn de meningen over verdeeld, dus :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nooo.. nog meer kans op het uitsterven van de gingers :3. Een heuze 'goodbye world' rond 2060 D:. Maar ik snap het wel, is vrij logisch opzich :'D.


    Wie du mir, so ich dir.