• ‘Leer haar een lesje.’ Davor staarde strak naar zijn baas. Hij zou alles voor meneer Ramírez doen, maar deze keer vroeg hij wel iets heel speciaals... Zijn dochter, Deylia, leren luisteren had tot voor kort weinig te maken met de beveiliging van het bedrijf. Iedere keer dat ze hier kwam, had ze hem zitten uitdagen met haar ogen. Maar nu? Nu kreeg hij vrij spel om haar het zwijgen op te leggen.

    Is het 16+?


    Life is hard and then we die

    Deel 1

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 7:53 ]

    PUKKELxDING schreef:
    Is het 16+?


    Ja, ik denk dat de afbeelding dat ook al onmiddellijk suggereert.
    Desondanks gaat er niet echt iets schokkend inkomen. Toch wil ik de jongere kinderen er niet toe aanzetten (:

    Ik vind die foto best wel een beetje ver gaan... Maar goed, dat zal mijn mening dan wel weer zijn. (Ik vind dat nogal snel, denk ik)(cat)


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    Ik vind die foto best wel een beetje ver gaan... Maar goed, dat zal mijn mening dan wel weer zijn. (Ik vind dat nogal snel, denk ik)(cat)


    Ik heb de foto zo gemaakt dat er niet echt iets op zichtbaar is van naakte delen. En nu dat één van de mods wrs de titel van dit topic heeft aangepast, is iedereen gewaarschuwd (:
    Hoe bedoel je eigenlijk 'snel'?

    DirtyGame schreef:
    (...)

    Ik heb de foto zo gemaakt dat er niet echt iets op zichtbaar is van naakte delen. En nu dat één van de mods wrs de titel van dit topic heeft aangepast, is iedereen gewaarschuwd (:
    Hoe bedoel je eigenlijk 'snel'?

    Nja, ik vind dat foto's op het internet al snel erg 'ver' gaan en overal en nergens maar bij worden gepost. Die mening heb ik gauw. Het zal wel aan mij liggen in ieder geval, velen anderen schijnen er niet zo'n last van te hebben. x'D Misschien ben ik wel een beetje preuts.


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Nja, ik vind dat foto's op het internet al snel erg 'ver' gaan en overal en nergens maar bij worden gepost. Die mening heb ik gauw. Het zal wel aan mij liggen in ieder geval, velen anderen schijnen er niet zo'n last van te hebben. x'D Misschien ben ik wel een beetje preuts.


    Meh, ik ben het wel een beetje met je eens. Vind de gezichtsuitdrukking van dat meisje niet cool, en naakte mannen zijn nooit goed D:


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Meh, ik ben het wel een beetje met je eens. Vind de gezichtsuitdrukking van dat meisje niet cool, en naakte mannen zijn nooit goed D:

    Yuk, naakte mannen... (cat)


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Yuk, naakte mannen... (cat)


    Opgepompte naakte mannen die nog nooit van glijmiddel hebben gehoord, aan het gezicht van het meisje te zien (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Opgepompte naakte mannen die nog nooit van glijmiddel hebben gehoord, aan het gezicht van het meisje te zien (cat)


    I lol'd


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dehumanized schreef:
    (...)

    I lol'd


    Mission accomplished :Y)

    Unless you lol'd at me, in which case I don't like you (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Mission accomplished :Y)

    Unless you lol'd at me, in which case I don't like you (cat)


    I did both and thats fine. 8D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.