• Heey,
    ik zoek weer wat leuke stories.
    Ze mogen gaan over:P
    Harry potter(maak niks uit over welk personage)
    Vampiers/weerwolven (twilight, vampire diaries) of een ander zelfverzonnen vampier/weerolven verhaal.
    Een onbekende personen verhaal is ook gewoon leuk:)

    The others

    Als Xilay en Mette voor de belangrijkste opdracht in jaren worden uitgekozen kunnen ze elkaar nou niet bepaalt uitstaan, zal dit veranderen? En wat is er eigenlijk zo belangrijk aan die opdracht?


    Fade into darkness


    Het gaat over Luc die in een vriendengroep terecht is gekomen. Alleen zijn vrienden houden een geheim over hem achter. Als hij het te horen krijgt gaat zijn leven veranderen. Er gebeuren dingen die niet zouden moeten gebeuren. Lukt het zijn vrienden het op te lossen?


    #allebei onbekende personen.
    #genre is fantasie, actie.
    #de eerste zijn vampiers.
    #de 2de zijn wolven.
    #and last but not least, enjoy!


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Hedwig Wemel is de kleindochter van Ron en Hermelien Wemel, de dochter van Hugo Wemel. Haar vierde jaar op Zweinstein begint zoals altijd, met veel gezelligheid, vrienden en familie. Maar na een paar weken gaat het mis. Sinds Sem, één van haar vriendinnen een vriendje gekregen heeft, gedraagt ze zich vreemd en trekt zich steeds meer terug. Waar is ze toch altijd? en waarom doet ze zo koel tegen haar beste vriendinnen? Als ook Hedwigs andere beste vriendin verliefd wordt, op Hedwigs twéélingbroer nog wel, loopt het totaal uit de hand. Het vriendinnengroepje dreigt helemaal uit elkaar te vallen, en dat net op het moment dat ze elkaar het meest nodig hebben.
    En dan verdwijnt Sem plotseling helemaal. Wat moeten ze doen?

    Everyone makes mistakes. The trick is making them when nobody’s looking.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Changing Rooms
    -onbekende personen

    Noah, Sterre, Jade, Rose, Brooke en Mikayla zijn zes vriendinnen die op vakantie gaan naar Mallorca. De zes vriendinnen komen een andere vriendengroep tegen waardoor ze Chase, Matthias, Joshua, Keith, Austin en Drew leren kennen. Ze zitten in het zelfde hotel. Als de DJ van het hotel met een oud spelletje komt, om de sleutels in een mand te doen en welke sleutel je trekt bij diegene moet je op de kamer blijven voor de rest van de vakantie, doen ze alle twaalf er aan mee. Maar of het een goed idee was? Een van hun gaat over zijn of haar grenzen. Een vergeet iemand die thuis zit te wachten. En de andere hebben te maken met gevoelens, die ze nog niet eerder kenden, voor iemand anders.

    Bite me
    -vampierverhaal

    Bite me verteld het verhaal van Lilith en Joey Segreto.
    Lilith en Joey zijn alles behalve normaal. Ze hebben een geheim die ze al honderden jaren geheim moeten houden.
    Met dan aan Joey’s onvoorzichtigheid moeten de twee noodgedwongen verhuizen naar Knightdale. Lilith, die al jaren een normaal leven probeert te lijden, ziet dit als een nieuwe kans voor Joey. Joey daar in tegen houd vast aan wat hij is en wat hij altijd al heeft gedaan.
    Gaat het Lilith lukken om haar jaren lange geheim ook hier in Knightdale geheim te houden? En gaat het haar lukken om Joey te veranderen in een ‘’normaal’’ mens?
    Bite me verteld het verhaal van Lilith en Joey Segreto.


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    The Sadist Nation
    Onbekende personen, momenteel 74 hoofdstukken.
    Slave to the rhythm of His fingers
    Onbekende personen, momenteel 3 hoofdstukken.


    Alexis heeft er genoeg van dat ze haar eigen leven niet mag bepalen. Haar ouders ontnemen haar alles. Haar hele leven lang moet ze alles voor ze doen. Wanneer ze naar Frankrijk verhuizen ziet Alexis de kans om te ontsnappen en dat doet ze. Ze loopt weg van haar ellendige leventje en wil haar vrijheid tegemoet komen. Maar wat als ze plotseling haar geheugen verliest en iemand haar mee neemt? Wat als het niet zo verloopt als dat ze gepland had? Niks zal meer hetzelfde zijn voor haar.

    [url=(http://www.quizlet.nl/stories/70043/the-light-that-wasnt-allowed-to-shine/)]The light that wasn't allowed to shine[/url]



    Een verhaal over een meisje dat probeert zichzelf te vinden met veel fantasy er in.

    je kunt op me profiel kijken heb er volgens mij iets van 4

    http://www.quizlet.nl/stories/481/behind-blue-eyes-zweinstein-lovestory/

    Al een wat oudere zweinstein story van me, helemaal af en klaar :Y)



    The War is voorbij, en Harry, Ron en hermoine gaan hun laatste jaar Hogwarts afmaken, omdat ze anders niet een goede baan kunnen vinden.
    Draco maakt ook zijn laaste jaar af, omdat zijn vader overleden is, en hij gek word van zijn depressieve moeder.
    Maar dan komt Draco tot een verbazingwekkende ontdekking, die hij niet kan onderdrukken.
    Hoe moet dit veder?

    ~ Met veel humor
    ~ Don't like Drarry? Just try!
    ~ Nederlands geschreven, met Engelse namen.
    ~ Nog maar net begonnen, je kunt dus zo invoegen!

    Hope you like it!