• Heey,
    ik zoek weer wat leuke stories.
    Ze mogen gaan over:P
    Harry potter(maak niks uit over welk personage)
    Vampiers/weerwolven (twilight, vampire diaries) of een ander zelfverzonnen vampier/weerolven verhaal.
    Een onbekende personen verhaal is ook gewoon leuk:)

    Je kan op mijn profiel kijke :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Dit is een soort van anti-pro ana verhaal. :W


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    If loving you sends me to hell met Seth Clearwater!


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Natuurgebonden
    Onbekende personen
    fantasy


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Raindrops [Lily Luna Potter]




    Lily is vurig, slim, vriendelijk, avontuurlijk, moedig en ze lijkt sprekend op haar grootmoeder Lily Evans. Haar leven verloopt soepel en ze geniet voluit van haar schooltijd. Ze heeft een geweldige familie en haar beste vriend is haar neef Hugo Weasley. Ze zijn samen opgegroeid en beleven samen de gekste dingen. Maar dit jaar gaan er dingen veranderen op school. Lily's broers zijn van school, Scorpius Malfoy, de jongen die ze absoluut niet uit kan staan is blijven zitten en haar vriendje Aiden gedraagt zich vreemd.




    Love isn't perfect [A Sirius Black story]




    Sirius komt eindelijk het meisje van zijn dromen tegen. Ze is perfect en met haar is hij gelukkiger dan wanneer dan ook. Maar is Winter wel juist voor hem? Is ze wel wie ze zegt dat ze is?


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Secrets Can Hurt~DRACO MALFOY
    -Faith en Ruby zijn zussen, die gezworen vijanden zijn nadat Faith bekende een crush te hebben op Draco Malfoy, de Slytherin waar Ruby verliefd op is. Ze maken van alles een competitie, maar als Faith bevriendt raakt met Draco, en dat maakt Ruby alleen nog bozer zo boos dat ze haar zus vermoordt?


    -Lopend
    -Vanavond komt het eerste stukje online

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 19:35 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn


    “Love is a contradiction.”

    En we dansten op gebroken glas.
    Onbekende personen | Drama


    Dit is een verhaal over de dood. En over maskers die zorgen dat we elkaar herkennen. Ik ga je vertellen over struikelen en met je gezicht op de feiten vallen. De feiten die me vertelden wie ik was en wie ik moest zijn. Ze fluisterden woorden in mijn oor die ik niet begreep en ze legden tuinen aan om me erom heen te leiden. Ik zal je vertellen over feiten die me zeiden wat ik werkelijk wilde en om wie ik uiteindelijk echt gaf.
    En langzaam drong het door, het sijpelde mijn verstand in... Hij is dood.
    En hij komt niet meer terug.

    "Mijn blik ging naar de hemel. Ik voelde een zucht over mijn natte huid.
    Ik keek om me heen. Zoveel warme lichamen, bewegend op de maat. Lachend, pratend, gillend van de lol.
    En we dansten. En we dansten. En we dansten op gebroken glas. "


    --

    Vijfentwintig nachten tot de dood.
    Onbekende personen | Fantasy | Avontuur


    Brys en zijn ridders hebben een naam. Ze zouden sterker zijn dan alle andere ridders; hun moed zou groter zijn; hun angst zouden ze lang geleden verloren zijn; en hun zwaarden zouden door het dikste metaal steken.
    Maar dan worden ze er op uitgestuurd met hun grootste en gevaarlijkste opdracht ooit. Zonder veel vertrouwen in de zaak rijden ze weg uit Gerenhir, om de burgers van Erodas te helpen een pijnlijke dood te ontsnappen. De weg, vol gevaren, is lang en als ze aankomen in Erodas blijkt pas hoe ernstig de zaak werkelijk is.
    Een verhaal vol spanning, intriges en geheime romantiek, om een vallende stad van haar ondergang te redden.


    I can't even think straight.


    Britt voelt zich elke dag, vierentwintig uur lang onzichtbaar. Ze wilt eens opvallen, niet één van de velen zijn. Ze doet er alles aan om 'perfect' te worden, ze doet er alles aan om op te vallen.
    Ze doet er alles aan om zich eens geliefd te voelen.
    Soundtrack.


    invisible.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Ik heb meerdere Harry Potter verhalen, zowel afgelopen als lopend. Dit zijn de lopende. (:
          x The Eyes of a Snake [Slytherin]
          x We are all prisoners. - Draco Malfoy
          x Humans, Werewolves & other Monsters


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan


    Drama, onbekende personen, romantiek.

    Zodra Sherry’s ouders voor de zoveelste keer ruzie krijgen, besluit Sherry maar eens op stap te gaan. Weg te lopen. Voor altijd. Na een lange treinreis komt ze aan in de Upper East Side, New York. Een heel andere plek dan Nashville… Zal ze het hier overleven? Of zal ze al snel heimwee krijgen naar thuis?

    Dit is m'n enige Quizlet verhaal en dus kan ik hier aardig veel posten. (Ik heb m'n andere twee verhalen op pauze gezet, wegens school, maar deze wilde ik niet stopzetten). Dus ja, je mailbox zal wel gevuld worden hoor! =) Ik doe me best! Op dit moment heb ik ook vakantie ^^ Maar als school begint, zal 't wel wat drukker worden.. maar dan zal er waarschijnlijk elk weekend wel een post komen =)

    PS. De cover is klikbaar!


    "All I know is we said hello. Your eyes looked like coming home."

    Ik heb er eentje over vampiers, onbekende personen :Y). Zie beschrijving of 't je wat lijkt :]


    'Sommige veldslagen win je en andere verlies je. Als je de oorlog maar wint.'

    Wanneer de ogen van Fjodor Koltsov
    voor het eerst die van Odile Lavossa kruisen, beseft hij zich nog niet dat deze jonge, geestelijk verwarde en getraumatiseerde vrouw ooit zijn machtigste opponent zou worden. Iemand zowel geliefd en gehaat door velen, een inspiratiebron, een antiheld. Maar wat als de leerling zich tegen de meester keert en dreigt te vernietigen waar hij jaren voor heeft gewerkt?

    Als Odile Lavossa voor het eerst in de ogen van Fjodor Koltsov kijkt, weet ze nog niet dat hij haar om zou smeden tot een beruchte moordenaar. Een pure sadist, in staat om leven af te nemen zonder berouw. Een vrouw die niet bang is voor de dood, maar wel om volledig te leven.
    Maar is leven nog wel mogelijk als je gedwongen bent als parasitair wezen voort te bestaan, terend op het bloed van onschuldigen?

    Een verhaal over een vrouw die zoekt naar de eer die haar is ontnomen, eentje over lef, vastberadenheid, vriend en vijand en ja, zelfs een verhaal over de zoektocht naar warmte en geborgenheid in een koude wereld.

    16+ vanwege geweld in z'n vele facetten. I won't hold back, dus wees gewaarschuwd :]


    A Killer's Instinct.


    No growth of the heart is ever a waste



    Liz Harrods is de wanhoop nabij als haar beste vriendin Luna op een dag plotseling verdwijnt. Zeven maanden lang leeft ze in onzekerheid, tot er op een woensdagavond ineens twee agenten voor de deur staan en haar nachtmerrie werkelijkheid wordt. Luna is gevonden en ze is niet meer in leven. Ook brengt de politie een doos mee met oude spulletjes van Luna.

    De dagen daarna zijn onwerkelijk. Liz gaat ten onder aan het verdriet om haar vriendin en ziet de zin van het leven niet meer. Tot ze de oude spulletjes van Luna doorzoekt en erachter komt dat de verdwijning van haar vriendin heel anders in elkaar steekt dan ze dacht.


    The Secret Diary


    I was an angel living in the garden of evil

    Hi,
    The empty's response
    Het is een verhaal met onbekende personen, het gerne is liefde en verdriet.

    Behind the sky, I’ll wait there for you.
    Together we will go to the light.
    Together we will let our smile rest over the world.
    Together we will be the sun, we will be the rain.
    We will be everything.
    Together we will fly.
    Together we will love.
    Together we will catch a falling star and make a wish.
    But for now,
    For now I’ll wait for you here.
    Looking down on you.
    Behind the sky.


    Not all those who wander are lost


    Related to the House of night series


    -June 1460-
    Het Christendom wint aanhangers en er zijn donkere tijden aangebroken voor een klein dorpje op het Engelse platteland. Cheville staat erom bekend mensen op wonderbaarlijke manier te genezen en de bewoners worden verdacht van het gebruik van magische middelen. Alessia, kleindochter van de oudste man van het dorp, ziet op haar reis door Engeland een groep strijders van de Katholieke kerk en komt er achter dat ze op weg zijn naar haar dorp! Alessia probeert zo snel mogelijk Cheville te verwittigen, maar het lijkt een onmogelijke opgave om op tijd te zijn. Tot ze een mysterieuze man tegenkomt, die zichzelf de laatste speurder noemt.

    Om dit verhaal te begrijpen, is het kennen van House of night niet nodig




    De link


    Happy Birthday my Potter!