Op een klasgenoot, waarbij ik mijn hele basisschool-periode in de klas zat. In de eerste, tweede en derde zat ik niet bij hem in de klas en dit jaar weer wel. Pretty awkward en hij is ook gigantisch veranderd en niet meer leuk...
doohickey schreef:
ik was een beetje verliefd op sipke jan bousema. maar hij is GAY!
dat vind ik zo'n blunder van mezelf.
SERIEUS omg dat wist ik ook niet haha maar ik moet altijd lachen als ik zijn naam hoor geen idee waarom
maar ik was/ben verliefd op een jongen sinds groep 7 en ja hij was gewoon superleuk ik heb hem al heel lang niet meer gezien dus dat gaat niks worden maar toch
SmileLullaby schreef:
op een jonge van wie ik alleen zijn voornaam weet. heeel af en toe zie ik hem nog (eens in de 1-2 jaren als ik geluk heb). en man, hij is nog altijd even knap
Ik heb misschien wel een oogje op m'n schuin-tegenover-buurjongen.
Ik vond Jake van de Tweenis altijd heel leuk! Maar verliefd is een groot woord.
En ik vond het in de tweede heel leuk om bij een jongen (die ook aan boogschieten doet) uit m'n klas om te gaan. Ik was heel blij toen ik naast hem mocht zitten, voor iets van een hele periode. Bij de pauze zat ik ook meestal met jongens/klasgenoten naast de mediatheek, mediatheekplein. Tegenwoordig houd ik geen pauze meer bij/met hem, omdat ze of de hele tijd op hun telefoon spelletjes aan het spelen zijn, maar ook omdat ik een hekel heb gekregen aan één van die oud-klasgenoten (ik volg hem op Twitter )
[ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 20:02 ]
"If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."