• Heb net het nieuwe album van Coldplay gekocht (15 euro) En ja ik heb het er voor over :D Wie/wat heeft jullie voor het laatst blij gemaakt? :')

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 16:52 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Symbol schreef:
    (...)
    Ik ben fan en blijf fan *O*

    Ik ben een fan van mijn Coldplay :Y)

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 17:02 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Symbol schreef:
    (...)
    Ik ben fan en blijf fan *O*

    Dat is echt weer een argument he..
    Je kan toch altijd fan zijn, maar de liedjes toch niet leuk vinden. Ze zijn vreselijk veranderd, en dan heeft echt niks te maken met fan zijnde hoor (krul)

    Symbol schreef:
    (...)
    Oke wat boeit mij dat. Ik had genoeg geld dus.


    Ik had het niet eens tegen jou, sorry hoor. Ik kan toch ook niet ruiken dat je je zo snel aangevallen voelt X']


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    OMG dat album wil ik ook!!! Maar ik ga t denk downloaden.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik houd van Coldplay (H) En het nieuwe album klinkt helemaal niet slecht. Chris Martin kan tenminste echt zingen ^^


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Symbol schreef:
    (...)
    Oke wat boeit mij dat. Ik had genoeg geld dus.

    Mij boeit dat geld ook niet, ik vind het alleen grappig dan een cd van zo'n bekende band zo goedkoop is. En aangezien ik deze maand best veel heb uitgegeven was het wel handig dat hij zo goedkoop is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Audience schreef:
    Ik houd van Coldplay (H) En het nieuwe album klinkt helemaal niet slecht. Chris Martin kan tenminste echt zingen ^^

    Idd! Helemaal met je eens! ;D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    StJimmy schreef:
    (...)
    Mij boeit dat geld ook niet, ik vind het alleen grappig dan een cd van zo'n bekende band zo goedkoop is. En aangezien ik deze maand best veel heb uitgegeven was het wel handig dat hij zo goedkoop is.


    Het waren er twee


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    StJimmy schreef:
    (...)
    Mij boeit dat geld ook niet, ik vind het alleen grappig dan een cd van zo'n bekende band zo goedkoop is. En aangezien ik deze maand best veel heb uitgegeven was het wel handig dat hij zo goedkoop is.

    Hahah! ;p


    It's going to be difficult, but not impossible.

    An important call.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Congratz :Y).

    Ikzelf heb nooit echt wat met Coldplay gehad, maar 't schijnt dat dit album nogal anders is dan de vorige.


    No growth of the heart is ever a waste

    JEALOUS! IK WIL OOK! I (H) COLDPLAY!


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Zojuist een sms gekregen van mijn vriend, dus dat? (krul)

    Ik vond trouwens Coldplay ft. Rihanna echt een slechte combinatie, en ook een slecht nummer wat zij samen hebben gemaakt.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Rutger maakte mij blij toen hij mailde dat ik betareader was geworden, en Emma maakte me blij toen ze mijn verhaal in de spotlight zette.

    Ik heb niets met Coldplay. Maar ook niks ertegen. :Y)


    Felix

    het idee dat ik vakantie had/heb, maakte me vrijdag blij haha