• Heb net het nieuwe album van Coldplay gekocht (15 euro) En ja ik heb het er voor over :D Wie/wat heeft jullie voor het laatst blij gemaakt? :')

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 16:52 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Mijn vriend. xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    24 abo's op mijn story die nog geen dag online staat (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    (no_chears) You didn't....


    "I shut my eyes in order to see.'

    Winterfell schreef:
    (no_chears) You didn't....


    Yes... she did. Ik kan zelf ook wel wat bedenken wat alleen bestaat uit autotune, maar dat vind ik ook zo inspiratieloos.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Winterfell schreef:
    (no_chears) You didn't....

    Yes, I did *O*


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Basecca schreef:
    (...)

    Yes... she did. Ik kan zelf ook wel wat bedenken wat alleen bestaat uit autotune, maar dat vind ik ook zo inspiratieloos.

    Och schei toch uit jullie :/ Ik ga toch ook niet jullie favo zangers afkraken!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Symbol schreef:
    (...)
    Och schei toch uit jullie :/ Ik ga toch ook niet jullie favo zangers afkraken!


    Believe me, I love Coldplay. I only think that they've gone down WAY too much. Sorry my dear.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Nirvana Bleach voor 8.99 euro.
    Dat maakt een mens vrolijk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    Nirvana Bleach voor 8.99 euro.
    Dat maakt een mens vrolijk.


    Apocalyptica en Manson voor vijftien euro bij elkaar, dát maakt een mens gelukkig. Overigens ga ik morgen twee van Nightwish halen voor een tientje : D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Apocalyptica en Manson voor vijftien euro bij elkaar, dát maakt een mens gelukkig. Overigens ga ik morgen twee van Nightwish halen voor een tientje : D

    Welke en waar? Die moet ik hebben.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Symbol schreef:
    (...)
    Och schei toch uit jullie :/ Ik ga toch ook niet jullie favo zangers afkraken!

    Jullie? Afkraken? Het is 'n feit dat Coldplay niet meer de oude is :') Maar, gelukkig dat jij blij bent met het album *O* Ik ga 't zelf in geen 100 jaar aanschaffen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Basecca schreef:
    (...)

    Apocalyptica en Manson voor vijftien euro bij elkaar, dát maakt een mens gelukkig. Overigens ga ik morgen twee van Nightwish halen voor een tientje : D

    Oke wat boeit mij dat. Ik had genoeg geld dus.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Winterfell schreef:
    (...)
    Jullie? Afkraken? Het is 'n feit dat Coldplay niet meer de oude is :') Maar, gelukkig dat jij blij bent met het album *O* Ik ga 't zelf in geen 100 jaar aanschaffen.

    Ik ben fan en blijf fan *O*


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik heb net twee abo's gekregen op mijn story.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    StJimmy schreef:
    (...)
    Welke en waar? Die moet ik hebben.


    Mod: Aangepast wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 jan 2019 - 19:01 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!