• Call it sickness

    Call it madness

    Call it obsession

    I don't care

    I still call it perfection.




    Opgelet!! Dit verhaal gaat over pro ana. Ik wil niemand aanzetten tot dingen die in dit verhaal voorkomen. Als je niet tegen dit soort story's kunt lees ze dan liever niet!!

    Eyes schreef:
    (...)

    Dus wie zegt dat zij zo'n schrijfster is? Ik bedoel, misschien weet ze wel een heleboel van het onderwerp af en is het verhaal een waarschuwing voor iedereen die anorexia heeft. Als dat niet zo is, jammer maar dat moet ieder voor zich weten

    Ik wil haar absoluut niet ontmoedigen, maar lief. Als je haar verhaa leest, dan merk je dat dit onwennig voor haar is. Ik denk niet dat ze dit zelf heeft meegemaakt.


    Let it come and let it be

    Ik denk ook maar eens dat ik een verhaal ga beginnen over iemand met leukemie, leuk, ook waargebeurd. Dát wil je lezen -.-"

    Ik wil je echt niet ontmoedigen, maar ik ben niet een persoon die ervan houdt om een vreselijk overdreven, zielig verhaal te gaan lezen over een ziekte. Bah, het maakt mensen kapot.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Maak jij heel veel pro-ana stories of heb ik dat maar?


    I'd rather die than be famous.

    Countenance schreef:
    (...)
    Ik wil haar absoluut niet ontmoedigen, maar lief. Als je haar verhaa leest, dan merk je dat dit onwennig voor haar is. Ik denk niet dat ze dit zelf heeft meegemaakt.


    Ik heb het wel degelijk zelf meegemaakt. Zit er eigenlijk nu nog steeds midden in. Nu denken jullie waarschijnlijk van een 13 jarig meisje met een eetstoornis dat kan toch niet? Maar het kan wel degelijk. En het is niet dat ik nu aandacht wil ofzo. Ik wil gewoon mensen laten kijken in het leven met iemand met een eetstoornis. Ik wil echt niemand aanzetten tot dit soort dingen.

    IceWatch schreef:
    (...)

    Ik heb het wel degelijk zelf meegemaakt. Zit er eigenlijk nu nog steeds midden in. Nu denken jullie waarschijnlijk van een 13 jarig meisje met een eetstoornis dat kan toch niet? Maar het kan wel degelijk. En het is niet dat ik nu aandacht wil ofzo. Ik wil gewoon mensen laten kijken in het leven met iemand met een eetstoornis. Ik wil echt niemand aanzetten tot dit soort dingen.

    Dat klopt, het kan inderdaad. Er zijn zoveel kinderen die zelfs jonger waren dan jij en ook zoiets hebben meegemaakt. Vreselijk lijkt me dat. Ik ga alleen nu geen pro-ana's lezen want mijn beste vriendin lijdt er nu zelf aan en het ligt me allemaal net iets te hoog. :\


    your eyes are like stars in the night.

    IceWatch schreef:
    (...)

    Ik heb het wel degelijk zelf meegemaakt. Zit er eigenlijk nu nog steeds midden in. Nu denken jullie waarschijnlijk van een 13 jarig meisje met een eetstoornis dat kan toch niet? Maar het kan wel degelijk. En het is niet dat ik nu aandacht wil ofzo. Ik wil gewoon mensen laten kijken in het leven met iemand met een eetstoornis. Ik wil echt niemand aanzetten tot dit soort dingen.

    In dat geval: Sorry. Maar het is een beetje moeilijk om te kijken wie het wel/niet heeft meegemaakt met zo veel story's. -I don't blame you, I blame the fakers (cat)
          Overigens, dat '13- jarige' daar hoef je hier niet bang voor te zijn, de illusie vna de leeftijd trekt op Quizlet al een beetje weg. Maar ik blijf er wel bij dat je een beetje onwennig schrijft, maar dat is dan denk ik omdat je het moeilijk vind er over te praten.


    Let it come and let it be

    Cleveland schreef:

    you know i'm fat, i'm fat, c'mon !(headbang)


    I solemny swear i am up to no good

    Misschien ben ik niet de juiste persoon om het te zeggen, maar deze reacties zijn er gewoon omdat er de laatste tijd zóveel 'Pro-ana' story's zijn gemaakt.

    CRL schreef:
    (...)
    you know i'm fat, i'm fat, c'mon !(headbang)



    quidquid excusatio prandium pro

    Okay, het is dus niet nodig om hier zulke video's en afbeeldingen te plaatsen [:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Zullen we anders een apart subforum maken waarin alle pro-ana stories worden geplaatst?


    ars moriendi

    1107 schreef:
    Not again (no_chears)


    Ex astris, sciencia

    DEATHBAT schreef:
    Dear baby Christ, niet weer. (no_chears)


    Klainers gonna Klaine.