• Ik ben bijna jarig, en gister had mijn stiefpa een kado voor me gehaald. Dus toen hij weg was ging ik het hele huis afzoeken, en NO WAY. Ik heb het gevonden, en ik krijg een roze Ipod Nano! <3 Die wou ik altijd al! <3 Oh ik ben zo blij nu! :'D

    Niemand kan kado's voor mij verstoppen.. ik zocht alles af, zelfs de wasmachine, lag het gewoon in de kast. Ik was echt like:



    Hoe simpel kan je iets verstoppen!

    Gaan jullie ook altijd opzoek naar je kado? :'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Mayfly schreef:
    Nooit, da's flauw. (cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mayfly schreef:
    Nooit, da's flauw. (cat)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nee want ik krijg altijd geld, of mijn moeder laat iets bezorgen precies op de datum dat mijn feestje is.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Nee. Ik krijg geen kado's tenzij ik het vraag en dan moet ik er zelf nog achter:Y).


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik weet het meestal wel. Ik werd achttien en ik wist dus wel al dat ik rijlessen zou krijgen, maar mijn moeder wilde er voor zorgen dat ik als verrassing op mijn verjaardag mijn eerste rijles had. Maar ik moest toen de hele dag naar school dus ging ze heel "onopvallend" vragen wanneer ik wel kon. Ze vroeg dus, "hoelaat ben je donderdag uit" en toen wist ik het al hahaha. Alleen belde een paar dagen voor mijn verjaardag mijn rij instructeur om te vragen wanneer ik kon. Weg verrassing :'D


    As travars

    Mn BB word vaak afgepakt, als mijn ouders weg zijn duik ik de kast in waar hij altijd ligt, pak hem, en een kwartier voordat ze terug komen leg ik hem weer terug :3


    I'd rather die than be famous.

    Waarom ga je je cadeautjes zoeken? Dat vind ik altijd zo dom :S
    Dat doen heel veel mensen en ik snap niet waarom je dat zou doen,
    ik vind het leuk als ik verrast wordt en ik vind het eigenlijk ook lullig.
    Ze doen hun best om je te verrassen en dan bederf je dat
    doordat je op zoek gaat naar het cadeau.

    Naja, ieder zijn ding, zal ik dan maar zeggen hè.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nope, nooit gedaan. Ik hou gewoon te veel van verrast worden. :'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik vond altijd de kassabonnetjes met kerstmis :') Toen was de verrassing verpest. Ook zat ik rond mijn verjaardag in een kast te snusteren en heb ik ontdekt dat ik een iPod kreeg. En met Nieuwjaar stonden de cadeau's onder de boom, maar door het papier kon ik de tekst lezen :') Dusja, lol. Nu probeer ik het niet meer te doen, maar ik vind ze altijd heel toevallig :')


    Olive

    Je wou altijd al een roze ipod? :8


    quidquid excusatio prandium pro

    Endure schreef:
    Waarom ga je je cadeautjes zoeken? Dat vind ik altijd zo dom :S
    Dat doen heel veel mensen en ik snap niet waarom je dat zou doen,
    ik vind het leuk als ik verrast wordt en ik vind het eigenlijk ook lullig.
    Ze doen hun best om je te verrassen en dan bederf je dat
    doordat je op zoek gaat naar het cadeau.

    Naja, ieder zijn ding, zal ik dan maar zeggen hè.

    Ik haat het om verrast te worden en ben super nieuwsgierig dus ik kan mezelf echt niet tegenhouden om het te zoeken haha.

    @RainbowDash, ja, en?


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Baskuh schreef:
    (...)
    Ik haat het om verrast te worden en ben super nieuwsgierig dus ik kan mezelf echt niet tegenhouden om het te zoeken haha.

    @RainbowDash, ja, en?

    Haha dat heb ik ook altijd, maar meestal kan ik mezelf inhouden. Heel toevallig gaan ze me altijd allemaal heel beschuldigend aankijken als ik door het huis loop, alsof ik overal aan het zoeken ben. En dat is ook helemaal niet zo hoor... *fluit*

    @Rainbowdash: Fail, ik ken je niet eens maar ik weet dat je Alwin heet. Dat kan toch? x)

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 14:54 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Nee, ik ben braaf. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Baskuh schreef:
    (...)
    Ik haat het om verrast te worden en ben super nieuwsgierig dus ik kan mezelf echt niet tegenhouden om het te zoeken haha.

    @RainbowDash, ja, en?


    Ik haat roze >:C


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ik haat roze >:C

    Dus? ik ben jou niet. D:

    PONIES MOGEN NIET HATEN! NEEM DAT TERUG!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”