• Ik heb dus gezien dat Nightwish op 15 maart 2009 in ahoy is.
    Maar ik ben het enigste meisje dat naar rock/metal luisterd al me vriendinnen houden daar niet van.
    Maar ik zou daar echt super graag heen willen.
    Maar is het eigenlijk wel leuk om in je eentje te gaan???
    Wie kan mij helpen(A)


    All the shit I did tonight those be the best memories

    weet je?
    Gewoon het risico nemen als je het écht wil!
    Ik ben 14 juni ook alleen naar Tokio Hotel gegaan en dat is dan toch alle fans onder elkaar en dan maak je toch weer nieuwe vrienden.en ik weet zeker dat als je het niet hebt gedaan dat je er spijt van krijgt!

    Gewoon doen dus!

    x

    daar sluit ik me bij aan. je ontmoet nieuwe mensen daar had ik 8 oktober ook. ik zou met vriendin toen gaan maar kon niet meer. toen kwamen er 2 meisjes bij me staan en gingen gelijk met me om. en daar praat ik nu veel mee.
    maar 4 maart stond ik naast 2 volwassenen. maar nog had ik plezier. ik lette niet op hun. maar op het podium en heb me prima vermaakt echt waar.

    Ga meeten met mensen van QUIZLET!^^:D

    Suxes!<3

    Ga meeten met mensen van QUIZLET!^^:D

    Suxes!<3

    das kan ook nog een oplossing zijn ja. ga een topic openen en vraag het daarin. misschien zijn er dan wel mensen die mee willen en kan je als nog met iemand daar heen gaan. maar is dat niet zo? je kans niet laten schieten. je wilt dolgraag naar het concert. pak die kans!

    Nouw ik denk dat ik het lkkr doe!!
    Nu alleen me ouders nog overtuigen
    XD


    All the shit I did tonight those be the best memories

    ik ga ook 15 maart:D
    ... maar niet alleen; misschien kan je je pa of ma nog meeslepen? en anders toch alleen gaan en contacten zoeken met de andere fans(A)


    I am an idiot, I move.

    ik ga ook 15 maart:D
    ... maar niet alleen; misschien kan je je pa of ma nog meeslepen? en anders toch alleen gaan en contacten zoeken met de andere fans(A)


    Ik zie me ouders daar nou niet echt staan
    (houden niet van die muziekxD)


    All the shit I did tonight those be the best memories

    Ik heb dus gezien dat Nightwish op 15 maart 2009 in ahoy is.
    Maar ik ben het enigste meisje dat naar rock/metal luisterd al me vriendinnen houden daar niet van.
    Maar ik zou daar echt super graag heen willen.
    Maar is het eigenlijk wel leuk om in je eentje te gaan???
    Wie kan mij helpen(A)

    *Zucht zeer diep*
    Lieve meid, ik zit met jou in hetzelfde schuitje. Mijn vrienden zijn ook niet weg van mijn muzieksmaak. Samen gaan? :']
    Nightwish ownt zwaar! (cool)


    No growth of the heart is ever a waste

    Um. Natuurlijk is het in het begin niet gezellig.
    Ik ben 14 Juni ook alleen naar th geweest en ben meteen bevriend geraakt met een groep meiden en ben erbij gebleven. Was hartstikke leuk =]]
    Gewoon gaan, je komt vanzelf mensen tegen die jij aardig vind. :'D


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik wil superhard met jou mee ^^

    niet alleen gaan.
    Dat is totaal niet leuk dan ben je zo alleen
    en als je in de rij moet wachten kan je met niemand praten enz.
    kzou het niet doen alleen gaan !