• Ik heb dus gezien dat Nightwish op 15 maart 2009 in ahoy is.
    Maar ik ben het enigste meisje dat naar rock/metal luisterd al me vriendinnen houden daar niet van.
    Maar ik zou daar echt super graag heen willen.
    Maar is het eigenlijk wel leuk om in je eentje te gaan???
    Wie kan mij helpen(A)


    All the shit I did tonight those be the best memories

    ik weet niet... maar als je er erg van houd is het ook leuk om alleen te gaan denk ik

    het is ook leuk om in je eentje te gaan want dan hoef je niet altijd te wachten maarja.. als er dan eits gebeurd ben je wel mooi in je uppie... misschien ken je iemand van q die ook naar dat concert gaat. of neem je mij gewoon mee ;)

    xD

    xxx


    Uzumaki Naruto<3

    Ik zou het zelf minder gezellig vinden, maar als je niet lang gaat wachten voordat de zaal opengaat zal je er weinig last van hebben denk ik.


    blame the bully.

    zker gaan! Ik ga ook.. de show word geweldig en je maakt vanzelf wel vrienden!

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik weet niet lijkt me zo kida vriendloos. Maar ach probeer mensen van quizlet mee te rkijgen nightwish is cool!


    I do not hook up.

    Ik zou gaan in mijn eentje, cool tog? ^^ En je ontmoet daar vanzelf wel mensen :)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Nog wat mensjes nog tips of ideetjes(A)


    All the shit I did tonight those be the best memories

    Misschien kun je met iemand van hier afspreken ofzo :'D Als het in Ahoy is, dan spreken jullie op een bepaald tijdstip ergens af. Op de metrostation van Zuidplein bijvoorbeeld :'D Ik zeg maar wat, maar het zou wel kunnen. Veel succes nog<3

    x


    ok

    Ik wil daar ook heen 0.o maar ik mag wss niet x_x en je kan mss met iemand van Quizlet afspreken (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    meis ik heb het 1 keer meegemaakt dat ik alleen naar Tokio Hotel concert was. komt omdat niemand kon en niet zoveel van TH houden die ik ken vandaar. Het is best leuk. het gaat om de muziek en als je daar staat luister je toch alleen maar naar de muziek en dans je mee en kijk je naar de mensen. dan let je niet meer op je vriendin. dus of je nou alleen of met meerdere bent. het is altijd evenleuk want als concert begint dan let je ook niet meer op je vriendin...en is het precies hetzelfde als alleen. zo zie ik het maar.
    xx

    @ xLovveexTHx

    Zo had ik het nog niet bekeken ^^


    All the shit I did tonight those be the best memories

    (...)
    Zo had ik het nog niet bekeken ^^

    hahah ^^. maar snap je wel wat ik bedoel?

    (...)
    hahah ^^. maar snap je wel wat ik bedoel?


    Ja hoor =)


    All the shit I did tonight those be the best memories

    (...)

    Ja hoor =)

    owkjj dan. maar zo kijk ik het dus aan. want je gaat schreeuwen enzo en dan praat je toch niet meer want je let eerder op het podium.

    weet je?
    Gewoon het risico nemen als je het écht wil!
    Ik ben 14 juni ook alleen naar Tokio Hotel gegaan en dat is dan toch alle fans onder elkaar en dan maak je toch weer nieuwe vrienden.en ik weet zeker dat als je het niet hebt gedaan dat je er spijt van krijgt!

    Gewoon doen dus!

    x


    Lalalalalalalala.