Woesh, ik heb het gevraagd.... en ik heb nog geen antwoord >.<
Ze moet het eerst overleggen met mijn stiefvader, en ik weet het morgen ochtend, maar ik ben zo bang dat ik nog steeds niet mag hè.
Maar sowieso zou ik wel met de trein moeten en voor het eten, rond 5 uur ofzo ook alweer terug zijn.
Maar...ik weet het morgen dus pas
Narry schreef:
Ze moet het eerst overleggen met mijn stiefvader, en ik weet het morgen ochtend, maar ik ben zo bang dat ik nog steeds niet mag hè.
Maar sowieso zou ik wel met de trein moeten en voor het eten, rond 5 uur ofzo ook alweer terug zijn.
oke ik hoop zo erg dat je mag he <3333
If you spread your wings, you can fly away with me.
Narry schreef:
Ah okeeh... Ik moet ook nog vragen en ugh. Het wordt vast allemaal gezeur of ik krijg geen antwoord. En dan mag ik meestal niet. Of ik mag wel en moet met de trein denk ik dan, en ik weet niet hoeveel dat kost hmm
Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.
Cheeky schreef:
(...)Ah okeeh... Ik moet ook nog vragen en ugh. Het wordt vast allemaal gezeur of ik krijg geen antwoord. En dan mag ik meestal niet. Of ik mag wel en moet met de trein denk ik dan, en ik weet niet hoeveel dat kost hmm
Hahah dat heb ik ook hoor :p
En... ik moet ook zelf uitzoeken hoe veel het kost x'D