• there is only ONE DIRECTION

they light up our world like nobody else, it's gotta be them !

[ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 11:23 ]

i'm broken, do you hear me.

Cheeky schreef:
    Ik heb geen idee hoe ik het moet vragen. En gbvrhdnusj ik haat mezelf daar echt om :x ik durf nooit wat omdat ik bang ben dat ik niet mag/het verkeerde zeg. Like always.
    Want ik heb dus helemaal in mn hoofd zitten wat ik wil zeggen, maar dat komt er niet uit.

dat heb ik ook heel vaakxd, heb ik iets in mijn hoofd begin ik goed maar maak ik e toch wat anders van

en je moet het gewoon vragen, dan is het een ja of een nee. En anders heb je straks spijt dat je het niet hebt gevraagd, als je het niet vraagt kan je sws niet ;(

It's like I'm finally awake - One Direction.

Cheeky schreef:
    Ik heb geen idee hoe ik het moet vragen. En gbvrhdnusj ik haat mezelf daar echt om :x ik durf nooit wat omdat ik bang ben dat ik niet mag/het verkeerde zeg. Like always.
    Want ik heb dus helemaal in mn hoofd zitten wat ik wil zeggen, maar dat komt er niet uit.

Dat heb ik ook.

''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

Cheeky schreef:
    schat je moet het gewoon proberen, ik weet zeker dat ze als je niet zou mogen zoiets gaan zeggen; ja ik snap wel dat je daarheen wilt, maar ik vind je te jong en blabla misschien als je wat ouder bent ofzo, dus ik weet zeker dat ze wel positief erop reageren.

If you spread your wings, you can fly away with me.

Ik heb gewoon gezegd dat ik ga shoppen met Lieke, want mijn oma denkt dat zij in Delft woont.
    Dat heeft ze trouwens zelf bedacht
    wat best handig is, want ik kan dus altijd zeggen dat ik wat met haar ga doen xd

[ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 11:54 ]

Some things are changing too much.

xJoellaMalik schreef:
    Ik heb gewoon gezegd dat ik ga shoppen met Lieke, want mijn oma denkt dat zij in Delft woont.
    Dat heeft ze trouwens zelf bedacht
    wat best handig is, want ik kan dus altijd zeggen dat ik wat met haar ga doen xd

Vet slim. x'D

''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

Whaha, Sanne..
    hij gaat weer tegen mij praten op msn xd

xJoellaMalik schreef:
    Whaha, Sanne..
    hij gaat weer tegen mij praten op msn xd
    HAHAHAHAHAHAHA.

CHARRY schreef:
    (...)

Vet slim. x'D

Ja toch.
    ik vind het wel best, ik heb namelijk niks gelogen xd

iHoran schreef:
    (...)schat je moet het gewoon proberen, ik weet zeker dat ze als je niet zou mogen zoiets gaan zeggen; ja ik snap wel dat je daarheen wilt, maar ik vind je te jong en blabla misschien als je wat ouder bent ofzo, dus ik weet zeker dat ze wel positief erop reageren.
    Ja iknow maar fgtebvdciudbhnsxu. &ik heb al een keer gevraagd of ik naar a'dam mocht en tijdje later arnhem en 4 maand terug naar flevoland. Maar er was geen datum enzo dus dat ging over.
    Dus misschien heb ik meer kans omdat dat nu vast staat enzo.
    Maar dan alsnog weet ik niet hoe ik er moet komen ;c

Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

Het is United-City vandaag dus ik ben helemaal nerveus aan het rondhuppelen hierzo x'p

The soul needs autumn.

iHoran schreef:
    (...)HAHAHAHAHAHAHA.

Haha xdd

OKE, ik haat dubbelpost.
    en dit is de eerste keer dat ik die heb xd

[ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 11:59 ]

Cheeky schreef:
    (...)Ja iknow maar fgtebvdciudbhnsxu. &ik heb al een keer gevraagd of ik naar a'dam mocht en tijdje later arnhem en 4 maand terug naar flevoland. Maar er was geen datum enzo dus dat ging over.
    Dus misschien heb ik meer kans omdat dat nu vast staat enzo.
    Maar dan alsnog weet ik niet hoe ik er moet komen ;c
    je kan aan een vriendin vragen of ze mee wilt met de trein, dan mag je misschien ook wel eerder van je ouders, je kan alleen met de trein, en je kan dan misschien wel met Esther meerijden als dat kan.

MALIKZAYN schreef:
    Het is United-City vandaag dus ik ben helemaal nerveus aan het rondhuppelen hierzo x'p
    hahaha voor mij is het; Ajax - Feyenoord. AJAX FTW.

iHoran schreef:
    (...)hahaha voor mij is het; Ajax - Feyenoord. AJAX FTW.

AJAX <3333