• Ik zag zonet een stukje van Jungle Book en merktte dit op, en toen.. nouja toen bedacht ik me dat het er toch best wel fout uit ziet dus heb ik het lekker gescreent. beastality kon het niet laten om het aan jullie te laten zien. (cat)


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Alleen jij merkt dat op :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Alleen jij merkt dat op :S

    Er zijn nog miljoenen mensen op de wereld.. misschien heeft iemand het allang opgemerkt.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Baskuh schreef:
    (...)
    Er zijn nog miljoenen mensen op de wereld.. misschien heeft iemand het allang opgemerkt.


    Er was ook iemand die Bas opmerkte, dôh.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Baskuh schreef:
    (...)
    Er zijn nog miljoenen mensen op de wereld.. misschien heeft iemand het allang opgemerkt.


    Miljarden :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Er was ook iemand die Bas opmerkte, dôh.

    Zijn moeder D:


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Baskuh schreef:
    (...)
    Zijn moeder D:


    En God. Haha.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Pedo actie uitstraling van scar


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Baskuh schreef:
    (...)
    Er zijn nog miljoenen mensen op de wereld.. misschien heeft iemand het allang opgemerkt.


    Een vriendin van me heeft een hele rant tegen me hehouden over de kleine zeemeermin D:


    quidquid excusatio prandium pro

    laat maar :x al geantwoord.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 0:31 ]

    ahaha :'D


    =

    haha maargoed dat kleine kinderen naar niet bij na denken.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Hooligan schreef:
    Deed er ongeveer een kwartier over om hem te vinden tussen al mijn gifs, maar heb hem gevonden! Ik presenteer, Tinkerbell vs keyhole.




    Wtf, was dit ook zo in de film? o.O


    =

    Er is een gerucht dat Walter Disney een vrijmetselaar was, en prominent feminist. Says a lot.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Oh ja, er zijn héél veel van die dingen bij Disney. Zijn ook filmpjes van op Youtube te vinden. -te lui om zelf te zoeken-


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Sock schreef:
    (...)
    Heeft ze nou gewoon geen onderbroek aan of zie ik dat verkeerd.


    Ja echt eh! O.O


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt