• Hey, ik wil graag een verhaal schrijven
    met iemand samen.
    Samen schrijven is gewoon veel leuker
    en gezelliger, ook kan je je
    schrijfstijl verbeteren -if necessary
    Ook heb ik niet zo heel veel tijd om alleen
    een story te schrijven, dus samen is beter.

    Dus; wie zou er met mij een story willen schrijven?

    Fill in;

    Je leeftijd;
    Heb je al eens een story geschreven?;
    Zoja, ook samen?;
    Heb je wel eens in de top gestaan?;
    Wat is je maximale aantal abo's?;
    Schrijf hier een stukje (ik wil je
    schrijfstijl weten :3);


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    the only thing harder than staying was leaving

    Je leeftijd: 13
    Heb je al eens een story geschreven?: Yup
    Zoja, ook samen?: Jep! (:
    Heb je wel eens in de top gestaan?: Heel even..
    Wat is je maximale aantal abo's?: Ongeveer 66
    Schrijf hier een stukje:
    Hij staarde me moeilijk aan. 'Wat beteken ík voor jou, Christian? Dat is gewoon alles wat ik wil weten.' zei ik zacht, Christian slikte. 'Wat jij voor mij betekent..? Veel.' Dat veraste me, ik had nooit verwacht dat ik nog iets voor hem betekende. 'Hoezo veel?' vroeg ik voorzichtig. 'Weet je nog toen ik me zo slecht voelde? En jij was er voor mij?' Ik knikte langzaam. 'Jij liet mij beter voelen, door jou was ik eindelijk weer iemand. Wat jij toen deed.. Dat is het beste wat iemand ooit voor mij heeft gedaan.' Langzaam liep er een traan over zijn wang, ook bij mij brandden de tranen in mijn ogen. 'Waarom wou je dit weten?' Ik slikte even voordat ik normaal zijn vraag zou kunnen beantwoorden. 'Ik dacht gewoon dat je me niet meer moest.' fluisterde ik en staarde beschaamd naar de grond. 'Hoe kun je dat ooit denken? Hoe dúrf je dat zelfs te denken.' Langzaam keek ik op naar Christian. Hij glimlachte zwakjes. 'Ik hou van je, je bent mijn beste vriendin.' zei hij zacht. 'Ik hou ook van jou, Christian.' glimlachte ik terug, hij stak zijn armen naar me uit en gaf me een knuffel. Ik was zo gelukkig met hem als beste vriend..
    Als je mij uitkiest, moet je even weten dat ik waarschijnlijk niet iedere dag tijd heb om een hoofdstukje te schrijven.. Met school enzo.. Maar in het weekend meestal wel (:

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 20:14 ]


    And you made me love a little less.

    Je leeftijd; 15 (over één week 16) (:
    Heb je al eens een story geschreven?; Ja een aantal, waarvan ik inspiratie verloor. Ook een met een vriend alleen daar sta ik niet altijd gemeld omdat ik me ervoor schaam.
    Zoja, ook samen?; Ja met ikbenik4ever, 16+ Stand Alones. Alleen niet bij elke Stand Alone staat dat ik het heb geschreven.
    Heb je wel eens in de top gestaan?; Met de Stand Alones wel samen met hem, maar niet met me andere story's die ik stop heb gezet.
    Wat is je maximale aantal abo's?; Bij Stand Alones was dat bijna 200. Bij mijn andere story 50.
    Schrijf hier een stukje (ik wil je
    schrijfstijl weten :3);

    Keihard ren ik weg, ik ren weg voor mijn eigen problemen. Ik kan niets leuks meer in mijn hoofd krijgen. Alleen maar droevige dingen. Hoe heeft het zo ver kunnen komen? Ik probeer zijn vrolijke gezicht voor me te halen. Ik hou van hem, dat is duidelijk. Alleen ik ben ook zo ongelovelijk bang, bang van alles. Het wereldje waar hij mij in brengt is het ergste. Maar ik doe alles, want ik houd van hem. Ik blijf doorrennen en kom op een open plek terrecht. Deze plek had ik benoemd tot mijn nadenkplek. Hier had ik mijn momentjes om alleen te zijn. Maar ook deze plek heb ik aan hem laten zien. Nu is deze plek ook niet meer van mij. Somber ga ik op de rand van de rots staan en kijk naar het mooie uitzicht over Holkrix, een stadje in Texas. Ik wiebel mijn tenen die over de rand bungelen en kijk bedachtzaam naar beneden. Ik kan nu één sprong maken, en dan ben ik van al mijn zorgen verlost. Maar dat doe ik niet, ik ben geen lafaard. Dus draai ik me om en loop terug, terug naar mijn problemen.

    Dit is wat even snel in mij opkwam, niet dat ik altijd zulke soort dingen schrijf hoor! Hou meer van vrolijk. :)

    Hoor ik nog van je?

    Byebye!:)