• het verschil tussen echte vrienden en school vrienden? Op dit moment hoor ik eigenlijk op een feest te zitten van een school-vriendin van me. Maar aangezien ik een stuk volwassener denk dat hun heb ik daar totaal geen zin in. En dat zeg ik niet om me daar stoer over te voelen, maar gewoon omdat het zo is. Ik verzin elke keer weer andere smoesjes om niet naar die feesten toe te gaan omdat ik simpel weg geen 'feestbeest' ben. Vanochtend heb ik mijn beste vriendin juist weer moeten uitzwaaien, en wanneer ik haar weer zie is de vraag. Hebben jullie dat ook wel eens, het bij je echte vrienden willen zijn. Maar het enigste dat je hebt zijn je fake school vrienden?
    Ik voel me soms alleen omdat ik hier niemand heb die me echt begrijp, daarom dat ik alles waar ik mee zit op internet smijt. Maar soms heb ik het idee dat ik de enigste ben die dat wel eens heeft.


    But if I can't have you, I'll walk this life alone.

    Ik heb niet echt het idee van fake-vrienden maar meer van vrienden die ik nog niet super goed ken. Zit dit jaar op de middelbare school en kende niemand, heb nu super leuke vriendinnen, daar niet weg van. Maar als ik dan bij m'n bff zit die ik al 7 jaar ken dan is het toch weer zo van 'ja, daar hoor ik gewoon bij.' weetjewel. (:

    Nou, mijn schoolvriendinnen zijn ook mijn gewone vriendinnen waarmee ik uit ga en op vakantie ga en vaak afspreek.. En oke, ik ken ook een aantal meiden via internet, en dat is dan lastiger om mee af te spreken, maar ik heb niet het probleem wat jij hebt.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik ben mijn vrienden momenteel allemaal een beetje zat :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn schoolvrienden zijn mijn echte vrienden. (bloos)
    Dus, nee.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Nee. Mijn vriendinnen van school zijn me net zoveel waard als mijn vriendinnen die niet van school zijn.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ja, dat heb ik ook. Mensen van school ga ik op school mee om en die zie ik buiten school liever niet, omdat mijn echte vrienden ergens anders wonen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb schoolvrienden en ja dus vrienden. Maar met beide vind ik het leuk om dingen te doen, zodat die schoolvrienden ook wel vrienden worden.


    Alleen maar tranen van geluk

    Hieraan zie je dus al dat het allemaal zo verschilt.


    But if I can't have you, I'll walk this life alone.

    Bro schreef:
    Nee. Mijn vriendinnen van school zijn me net zoveel waard als mijn vriendinnen die niet van school zijn.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mijn school vrienden zijn mijn echte vrienden :3
    En die daar buiten heb ik iets van...


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik geef niks om schoolvrienden
    ik heb niet echt schoolvrienden
    alleen op de basisschool en de middelbare school, heb ik vrienden waar ik nu nog mee omga

    Reassurance schreef:
    Ik ben mijn vrienden momenteel allemaal een beetje zat :')


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    1107 schreef:
    Mijn schoolvrienden zijn mijn echte vrienden. (bloos)
    Dus, nee.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Reassurance schreef:
    Ik ben mijn vrienden momenteel allemaal een beetje zat :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Reassurance schreef:
    Ik ben mijn vrienden momenteel allemaal een beetje zat :')


    I'd rather hurt than feel nothing