• hey,
    Ik weet niet wat er met me aan de hand is. ik heb het de laatste tijd echt ijskoud(heeft niks met het weer te maken, normaal heb ik het nooit koud) en ik heb het gevoel alsof er iets mis is. Maar ik zou niet weten wat. Alles gaat juist goed, op school, vrienden, thuis. Het kan beter maar het is ook heel vaak slechter gegaan. Ik ben relatief gelukkig.
    Maar toch zit ik ik niet goed in mijn vel. Ik heb het gevoel alsof ik iets vergeet of iets fout doe/heb gedaan. Maar wat?

    Dit is ook geen 'ik heb het koud want het vries buiten' kou, deze kou komt niet van buiten maar van binnen. Alsof mijn hard bevroren is en mijn lichaam dat aanneemt.
    Eindelijk ben ik eens gelukkig en dan voel ik me nog zo kut. Hoe kan dat toch? Iemand een idee of tips?
    Dank je

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 20:50 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Eet je wel genoeg?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Eigenlijk kan ik best goed met je mee praten, ik heb het nooit koud, vorige winter liep ik in t-shirts en een zomerjas en nu heb ik het gewoon ijskoud.. En dit jaar gaat alles goed op werk/school, en oke ik ben een aantal weken ziek geweest. Maar er klopt gewoon iets en ik weet niet wat..
    Ik probeer daar zelf ook nog achter te komen, so to be honest: I dunno ):


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Defensive schreef:
    Eet je wel genoeg?

    Ja, slaap wel wat slechter maar dat is normaal voor mij. Daar heb ik nooit zo'n las van gehad.
    @ RLovesAnne
    Vervelend. Gaan we samen op onderzoek uit.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Misschien een tekort aan iets.


    Has no one told you she's not breathing?

    Dat heb ik ook, maar meestal heeft mijn gevoel gelijk en gebeurt er dan ook écht iets.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb hetzelfde probleem.
    Maar ik eet te weinig, daar probeer ik verandering in te brengen.


    26 - 02 - '16

    Warm aankleden (nooit verkeerd) en proberen stil te staan bij alles wat goed gaat als je je even niet goed voelt?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Last van stress?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Misschien een griepje? Trouwens bij de symptonen van bloedarmoede staan wel koude handen en voeten maar dat heb je waarschijnlijk niet


    Physics is awesome

    Heb ik ook, ik kleed me dan gewoon zo warm mogelijk aan. Als het beneden 20 graden is zit ik nog in een dikke trui. (bloos)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Anitaaa schreef:
    Misschien een tekort aan iets.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Waterproof schreef:
    Heb ik ook, ik kleed me dan gewoon zo warm mogelijk aan. Als het beneden 20 graden is zit ik nog in een dikke trui. (bloos)

    Ik heb het juist nooit koud, ik loop midden in de winter nog met een zomerjurkje.
    Dit is ook geen 'ik heb het koud want het vries buiten' kou, deze kou komt niet van buiten maar van binnen. Alsof mijn hard bevroren is en mijn lichaam dat aanneemt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik krijg het altijd koud als ik ongesteld moet worden...
    Nee laat maar ik heb het altijd koud. Maar als ik ongesteld ben of moet worden juist nog meer.


    Alleen maar tranen van geluk

    StJimmy schreef:
    (...)
    Ik heb het juist nooit koud, ik loop midden in de winter nog met een zomerjurkje.
    Dit is ook geen 'ik heb het koud want het vries buiten' kou, deze kou komt niet van buiten maar van binnen. Alsof mijn hard bevroren is en mijn lichaam dat aanneemt.


    Oke dat is eigenlijk ergens best wel fijn. Maar vorig jaar had ik daar namelijk nog geen last van. Dat is eigenlijk best wel raar, waar komt dat door? Of weet je dat juist niet?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Waterproof schreef:
    (...)

    Oke dat is eigenlijk ergens best wel fijn. Maar vorig jaar had ik daar namelijk nog geen last van. Dat is eigenlijk best wel raar, waar komt dat door? Of weet je dat juist niet?

    Dat is juist niet fijn, tegen kou van buiten af kan je je kleden, maar als het in je zit werkt niks.
    Dat weet ik juist niet, ik snap er niks van. Ik heb dit nog nooit gehad.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall