• Hoi!
    Ik verveel me een beetje, dus ik wil graag je story lezen!
    Uhm, ja, ik hou eigenlijk wel van alle soorten stories, behalve vampires & wolves en dat soort dingen :)


    Aim for the moon. If you miss, you might hit a star

    Purple grave - Seth C. Veel leesplezier. En bedankt.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    A Daydream Away




    Everything in his life went wrong
    Untill het met her

    'Right now could last forever,
    Just as long as I'm with you.'



    De perfecte vakantie veranderd in een hel als zij iets ontdekt over zijn overleden zusje.




    ©Femkexx


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Satana

    De wind ruist onrustig door het bos. Donkere wolken zweven voorbij. Vogels houden op met fluiten. De andere dieren in het bos verstoppen zich alsof ze door de dood achtervolgd worden. Allemaal voor haar. Zij die kan verwonden, gewoon door te kijken. Zij die kan doden, gewoon door heel kwaad te zijn. Honderden mensen zijn al verwondt door haar, 13 gedood. Honderden onschuldige mensen, leven nu in een hel. 13 families in diepe rouw. Dit is het verhaal van Satana, van wie het leven, én dat van haar omgeving, drastisch veranderd als ze Merijn ontmoet. Kan hij haar helpen haar gave te beheersen ? Kan hij ervoor zorgen dat de rust in het dorp terugkeert ?


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    [url=(http://www.quizlet.nl/stories/70043/the-light-that-wasnt-allowed-to-shine/)]The light that was't allowed to shine[/url]



    Een verhaal over een meisje dat probeert zichzelf te vinden met veel fantasie er in.



    The War is voorbij, en Harry, Ron en hermoine gaan hun laatste jaar Hogwarts afmaken, omdat ze anders niet een goede baan kunnen vinden.
    Draco maakt ook zijn laaste jaar af, omdat zijn vader overleden is, en hij gek word van zijn depressieve moeder.
    Maar dan komt Draco tot een verbazingwekkende ontdekking, die hij niet kan onderdrukken.
    Hoe moet dit veder?

    ~ Met veel humor
    ~ Don't like Drarry? Just try!
    ~ Nederlands geschreven, met Engelse namen.
    ~ Nog maar net begonnen, je kunt dus zo invoegen!

    Hope you like it!



    Ik loop de school binnen. Het koude kille schoolgebouw. De plek waar ik liever nooit van mijn leven kwam. Net als thuis. Als je het thuis kon noemen. Nergens was ik veilig, ik moest altijd op mijn hoede zijn. Nee, het leukste leventje had ik niet. -Chloe Katherine Night



    Van elke categorie is er al eentje, maar niemand heeft ze ooit door elkaar gegooit, tot nu.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 20:42 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Damn. Ik plaats steeds een verkeerd linkje, ik kopieer wel even de goede.


    Ik ben Beth, een normaal meisje, met een normale naam, een normaal leven en normale vriendinnen. Er is alleen één ding abnormaal aan me; ik speel met de Tijd.

    A Century of Love.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 20:41 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    I was made for loving you. |LiLo|

    17 hoofdstukken, er komt er elke dag één bij

    I can't love you more than this

    Inscribed upon my heart
    a tattoo of your name
    embedded amidst satin desires,
    hopes, plans and dreams.

    Winged creatures dance
    and flutter, deep within my core,
    to the melodic phrase of your voice,
    sweet orchestration of my soul.

    Bringer of the consuming torch
    silent keeper of the flame,
    elicit contradiction of fiery
    provocative needs.

    Eternal fires light moonless nights.
    While love flickers in the shadows.
    Embraced by guarded secrecy.
    From ashes of surrender

    Awake the night as we dance
    slow among the embers.
    Torch the heart with sensual
    resignation


    Cool, neat, swell -Cry

    Fireflies - Remus/Sirius



    Het zevende en laatste jaar breekt ook voor de vier vrienden weer aan. Dit jaar wordt echter anders dan de voorafgaande jaren. Het lijkt heel normaal: James zit nogsteeds achter Lily aan, Severus wordt nogsteeds gepest, Sirius krijgt zijn zestiende vriendinnetje, Remus sleept zich nogsteeds door zijn transformaties heen, en Peter helpt zijn vrienden waar hij maar kan. Totdat één ongeluk hun hele leven op z'n kop zet.


    Dit is een Sirius/Remus
    Geschreven door: Jip/Zazu

    slash. Als je hier niet
    tegen kan, zou ik het
    Alle karakters behoren

    niet gaan lezen. Als
    tot J.K. Rowling

    je hier wel tegen kan,
    En alle locaties e.d.

    wens ik je veel lees-
    natuurlijk ook :'D

    plezier!

    Plaatje is aanklikbaar. (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Your actions speak louder than words. -One Direction.


    stay safe because I like being alive at the same time as you



    I wanna be with you.
    I wanna feel your love.
    I wanna lay beside you.
    I can not hide this.
    Even tough I try.




    1D
    bestaat niet meer.


    The difference between me & you? I can make him smile with my clothes on


    Pretty is just a pretty word.