• Ik heb dus een erg leuk idee voor een Justin Bieber story,
    althans vind ik het een leuk idee haha (;
    Maaaaar, ik heb nogal weinig tijd,
    dus lijkt mij het fijner om met iemand te schrijven.
    Als je dat leuk lijkt, vul dan alsjeblieft dit in ;3

    - leeftijd?
    - heb je al eens een verhaal geschreven?
    - zoja, hoeveel & sinds wanner schrijf je?
    - heb je al eens in de top gestaan?
    - wat is je maximum abo's?
    - waarom zou jij samen willen schrijven?
    - een stukje van je schrijfstijl.

    Ik hoop echt op veel reacties,
    want ik vind het zonde om dit idee niet uit te werken hihi ;$


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 16:49 ]


    Creative soul

    - 13
    - ja
    - ik schrijf nu aan 5 verhalen en ik schrijf sinds ik op q ben gekomen.
    - nee
    - 137
    - dat vind ik leuk omdat het een verassing is wat die andere bedenkt
    - Tamara loopt naar het museum, hier is de tand van de belangrijkste dinosaur " ik verheug me zo op dit moment"
    Tamara is een meisje van 14 wat een aparte obsessie heeft, ze is gek op prehistorieen heeft altijd dezelfde outfite. Een ruiten rokje met daarop een spencer met stropdas haar haar draagt ze in 2 vlechten.


    Dit is snel iets, ik zit op ipad


    Firm believer of all that is magic

    - leeftijd? 15
    - heb je al eens een verhaal geschreven? volgens mij 9 op het moment op quizlet en daarbuiten nog veel meer xd
    - zoja, hoeveel & sinds wanner schrijf je? zie hierboven ;D wnnr ik schrijf? every time
    - heb je al eens in de top gestaan? jep
    - wat is je maximum abo's? 102
    - waarom zou jij samen willen schrijven? ik schrijf altijd alleen, dus zou wel eens met iemand willen proberen
    - een stukje van je schrijfstijl? daar mag je vanzelf achter komen ;D


    "Music has been there for me when no one else was."

    leeftijd? 14
    - heb je al eens een verhaal geschreven? Ja, best veel zelfs.
    - zoja, hoeveel & sinds wanner schrijf je? Ik verzin verhalen al sinds ik klein ben. Vroeger schreef ik ze op in een boekje. Maar hier op Q schrijf ik nu anderhalf jaar.
    - heb je al eens in de top gestaan? Ja.
    - wat is je maximum abo's? 130
    - waarom zou jij samen willen schrijven? Ik vind samen schrijven altijd wel leuk omdat je elkaar verder kan helpen en tips kan geven.
    - een stukje van je schrijfstijl.
    Mijn spieren deden pijn en zeiden me dat ze wilden stoppen. Maar mijn hersens negeerden ze, alleen maar omdat zij wisten dat er naar me gekeken werd. De grote klimwand torende boven me uit. Vroeger, als ik hierlangs reed, dacht ik altijd dat het een wolkenkrabber vol kantoren was. Dat dacht ik trouwens van het hele gebouw. Maar als je er eenmaal binnen bent geweest, weet je dat het een gevangenis is.
    Men probeerde de gevangenis over te laten komen als een woongroep voor probleemkinderen, zo hadden ze het ook aangeprezen bij onze ouders. Maar ik wist dat het gelogen was. Dit was geen woongroep meer, dit was de hel. Op elke hoek van deze verschrikkelijk plaats stond een bewaker.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 17:40 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kan jij een stukje typen, zodat ik weet wat jou schrijfstijl is?


    Next time, a boy says 'Forever' I'll slap him in the face.

    Blast schreef:
    Kan jij een stukje typen, zodat ik weet wat jou schrijfstijl is?


    Tranen prikten in mijn ogen en vonden al snel hun weg naar buiten. De zoute druppels rolden over mijn wang heen en eindigde in m'n nek. Waarom had ik hem laten gaan? Hoe dom was ik geweest? Hij hield van mij, maar ik dacht natuurlijk weer van niet. Een enkele auto reed voorbij, maar ik negeerde hem. Ik negeerde de wereld. Niks betekende nog iets voor me. Ik had de perfecte jongen laten gaan, en zou hem nooit meer terug krijgen.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 17:55 ]


    Creative soul

    Oke, je schrijfstijl is echt mooi :p

    - leeftijd? 14
    - heb je al eens een verhaal geschreven? Ja.
    - zoja, hoeveel & sinds wanner schrijf je? Ik schrijf er nu 5. 4 geactiveerd en 1 ingeactiveerd. Ik schrijf al een jaartje echt verhalen zegmaar. Op word en op Q. Alleen ik heb dit account nog niet zo lang.
    - heb je al eens in de top gestaan? Ja, met een verhaal die ik samen met iemand schrijf.
    - wat is je maximum abo's? 106
    - waarom zou jij samen willen schrijven? Nu ik je schrijfstijl heb gelezen, vind ik je erg mooi schrijven. En ik vind het gewoon heel leuk om met mensen samen te schrijven. Ook lijk je me wel aardig, en dat is volgensmij nog wel het belangrijkste.
    - een stukje van je schrijfstijl.
    kijk hier maar even.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 18:25 ]


    Next time, a boy says 'Forever' I'll slap him in the face.

    Leeftijd: 14 jaar
    Heb je al eens een verhaal geschreven: Ja
    Zoja, hoeveel&sinds wanneer schrijf je: Ik schrijf er nu drie.
    Heb je al eens in de top gestaan: Nee
    Wat is je maximum abo’s: 33 abo’s
    Waarom zou jij samen willen schrijven: Ik vind het gewoon heel leuk om samen te schrijven, ik heb het niet vaak gedaan , maar zo kan je ook elkaar helpen met tips en advies.
    Een stuk van je schrijfstijl:
    Inpakken!”, riep mijn moeder nadat ik in mijn kamer verdween. Het was eindelijk zo ver, samen met Katie gingen we in het nieuwe tv serie spelen: Isolated. Ik had er onwijs veel zin in. We moesten samen met tien andere meiden in een afgelegen villa logeren, om zo achter te komen of we geschikt waren voor het nieuwe tv serie. Ik liep richting mijn kast en trek er al zingend de kastdeuren open om de nodige kleding in mijn koffer te stoppen. Twee weken geleden ben ik met Katie de hele stad rondgegaan om de perfecte kleding te kopen.

    Terwijl ik mijn koffer probeerde dicht te maken , hoorde ik geklop op mijn deur. En voor ik iets kon zeggen zag ik Katie al met een groot glimlach naar me toe komen. “Alexa!’, zei ze nadat ze me een knuffel gaf. “Kan je me even helpen met mijn koffer?”. Katie keek naar mijn koffer en schudde glimlachend haar hoofd. Nadat we eindelijk klaar waren zei ik “Heb jij je koffer al ingepakt?”.”Jep”. “Dit wordt zo vet!”, gilde ik terwijl ik via een afstandbediening muziek aan zet. Move your body van Beyonce klonk door de boxen en ik kon niets anders doen dan dansen met Katie.

    Leeftijd : 13 jaar
    geschreven : ja
    hoeveel : 7 ofs
    sins wanneer : nog niet zo heel lang denk ik maar krijg al goeie reacties (:
    in de top gestaan : nee , maar wil het graag , en met zijn 2 lukt het mss (:
    maximum : rond de 20 - 30
    waarom zou je samen willen schrijven : omdat we dan veel meer ideeën kunnen delen zodat het verhaal beter word en we veel abo's krijgen , ik heb het nog nooit gedaan maar het lijkt me fantastisch (:
    stuk van je schrijfstijl :
    Zuchtend laat ik me op mijn bed vallen. Zoals altijd een verschrikkelijke dag. Zeurende leerkrachten , veel te enthousiaste vriendinnen , een berg huiswerk en geen tijd. Ze weten niet wat er thuis gaande is en als het van mij afhangt gaat dat ook zo blijven maar het hangt niet van mij af , het hangt van mijn broer af. My brother , thé Justin Bieber.

    - leeftijd? >>> 13 bijna 14
    - heb je al eens een verhaal geschreven? >>Ja
    - zoja, hoeveel & sinds wanner schrijf je? >>> Al een paar verhalen, maar sommige heb ik verwijdert op Q. Ik schrijf sinds groep 8.
    - heb je al eens in de top gestaan? Ja een paar keer
    - wat is je maximum abo's? >>> 130
    - waarom zou jij samen willen schrijven? >>> Omdat ik alleen schrijven saai vindt...
    - een stukje van je schrijfstijl. >>> :

    Ik laat mijn vingers over de toetsen van mijn piano glijden. Langzaam druk ik één voor één alle toetsen in. Verschillende noten galmen door de kamer. Ik pak mijn muziek blad en neem hem door. Ik druk nog een paar toetsen in, totdat ik een mooie noot krijg. Ik schrijf hem op en ga veder. Steeds komt er een nieuwe noot op mijn muziek blad.

    - leeftijd? 15 (Over 2 maanden 16)
    - heb je al eens een verhaal geschreven? Ja
    - zoja, hoeveel & sinds wanneer schrijf je? Sinds ik een Q account heb
    - heb je al eens in de top gestaan? Nee ):
    - wat is je maximum abo's? 16
    - waarom zou jij samen willen schrijven? Verhalen samen schrijven vind ik erg leuk en gezellig. Misschien kan ik hierdoor mijn schrijfstijl nog verder ontwikkelen en kunnen we leren van elkaar.
    - een stukje van je schrijfstijl:

    Zenuwachtig drukte ik op het knopje van de lift. Ik moest opschieten, straks kwam ik nog te laat op mijn werk! Gestrest begon ik tegen de liftdeuren te mopperen dat ze sneller open moesten gaan. Na een tijd die wel eeuwig leek te duren gingen de liftdeuren weer open. Er zat niemand in. 'Gezellig' mompelde ik, waarna ik instapte en de deuren zich achter mij sloten. Een typisch liftmuziekje schalde door de stille kleine ruimte. Ik drukte op een knopje en voelde hoe de lift naar boven schoot.

    Lees deze stand alone als je mijn schrijfstijl beter wilt leren kennen.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 20:01 ]


    26 - 02 - '16

    - leeftijd? 13
    - heb je al eens een verhaal geschreven? Ja
    - zoja, hoeveel & sinds wanneer schrijf je? 5, en sinds wanneer, ja dat verschilt. Sinds ik op Quizlet zit wel, maar ik heb er een lange tijd niet op gezeten, en nu wil ik dus weer beginnen. =]
    - heb je al eens in de top gestaan? Nee
    - wat is je maximum abo's? 65
    - waarom zou jij samen willen schrijven? Omdat ik altijd al samen met iemand wil schrijven. Het is sowieso veel gezelliger, en je kan er altijd nog wat van leren. En het is gewoon leuker, haha.
    - een stukje van je schrijfstijl.
    Ik schrijf wel een stukje van een verhaal waar ik nu ook aan bezig ben;

    Kotsmisselijk word ik wakker, ik grijp naar het bakje dat op mijn nachtkastje staat, en spuug. Mam komt binnengelopen, en wrijft over mijn rug. 'Rustig maar meisje, rustig maar' Nadat ik klaar ben, druk ik het bakje in mama's handen. Ze loopt naar de wasbak en spoelt hem om. 'Heb je goed geslapen?' Ik knik en laat me weer in mijn kussen vallen, ik kijk de kamer rond. Mijn bed, of eigenlijk het ziekenhuis bed, staat in het midden, er staan wat stoelen en overal op de muren hangen foto's, van vrienden. Ik zal me even voorstellen aan jullie, ik ben Blake, ik ben 16 jaar oud en heb leukemie. En alsjeblieft, heb geen medelijden, ik kan er mee omgaan. ( If u care, Justin komt er ook in voor. (= )


    the only thing harder than staying was leaving

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 21:52 ]


    Strength is something you choose.

    - leeftijd? 14
    - heb je al eens een verhaal geschreven? Ja, ik heb er tot nu 2 afgemaakt, en schrijf nog steeds verhalen.
    - zoja, hoeveel & sinds wanneer schrijf je? Ik schrijf sinds ik een Q-account heb, dus nu al ongeveer een jaartje denk ik - wow, dat klink zoveel ;o -
    - heb je al eens in de top gestaan? Ja, al best vaak met verschillende stories.
    - wat is je maximum abo's? Iets meer dan 250.
    - waarom zou jij samen willen schrijven? Het is altijd leuk om ideeën met elkaar te mengen, meestal zijn de mooiste stories samengeschreven. Want wanneer de een zijn inspiratie verliest, de andere het nog wel heeft. Zo loop je nooit vast. En het is natuurlijk leuk.
    - een stukje van je schrijfstijl.
    ‘De tranen die over mijn wangen liepen bestonden niet echt. Maar ik verbeeldde dat ze er wel waren. Ze hadden er kunnen zijn. Maar er was een dwingende stem die me tegenhield om te huilen. Hij is je tranen niet waard, liefje. Hij is jouw tranen echt niet waard. En ik snikte, alles deed me zoveel pijn, alsof een mes langzaam door me heen werd geboord. Tergend langzaam. Ik hoorde zijn lach door mijn hoofd bonzen. Ik probeerde het los te laten, maar ik kwam er pijnlijk achter dat ik hem nog helemaal niet los kon laten. De lichten in de lantaarnpalen deden me denken aan de keren dat ik diep in zijn ogen had gestaard. Mijn hart stond op spatten. Ik fluisterde tegen mezelf. "Ik verdien beter." Maar wat het meeste pijn deed was nog de stem in mijn hart die zachtjes zei: "Ik wil niemand beter, ik wil alleen hem."’


    Strength is something you choose.