• Ik had al eerder een topic over dit gemaakt.
    Ik wil dus een boek schrijven over mijn vader. Hij is nu overleden, en in dat boek wil ik graag al mijn gevoelens kwijt. Omdat er niet veel mensen gereageerd hebben wil ik het graag zeker weten, ivm vriendinnen die het 'dom' vinden.

    - Wat vinden jullie van het idee?
    - En dan wil ik nog iets vragen. Als ik er al aan begin, zal ik het dan ook op mijn account zetten?

    Bedankt! <3


    -

    Als jij het graag wil, moet je het doen.
    Dat heeft niks met vriendinnen te maken.
    Het zijn jou gevoelens, dus jou keuze.
    Ik vind het een goed idee, maar het is jou keuze!
    Succes! ;)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Verder niemand? O_o


    -

    Als jij het graag wil, moet je het doen.
    Dat heeft niks met vriendinnen te maken.
    Het zijn jou gevoelens, dus jou keuze.
    Ik vind het een goed idee, maar het is jou keuze!
    Succes! ;)


    Dankjewel. <3


    -

    Goed idee, maar als je het echt zou uit willen geven zou ik het niet op je account zetten x3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    @ EsmayeRIOT; je bericht:

    EsmayeRIOT zei op 21 sep 2008 - 15:31:
    Verder niemand? O_o


    Dat is een flood-bericht en zulke berichten zijn verboden. [/waarschuwing] ;-)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ik vind dat je het zelf moet weten. Als jij je daarbij beter voelt moet je het vooral doen. En ik weet zeker dat veel mensen hem vast willen lezen : ).


    I recycle my thoughts.

    ivm vriendinnen die het 'dom' vinden.



    Ik ben ook je vriendin en met mij heb je het nooit over een boek gehad??

    ik vind het opzich wel een goed idee. en als je het wilt doen, doe je het toch gewoon. je mag zelf weten of je het op je accound zet ;)

    ivm vriendinnen die het 'dom' vinden.



    Ik ben ook je vriendin en met mij heb je het nooit over een boek gehad??

    Met mij heb je het er ook nooit over gehad><
    Maar schat, ik vind het wel een goed idee, als jij het goed vind, en je voelt je er goed bij, moet je het zeker doen! Je vader zal zeker trots op je zijn !<3

    x


    ok

    (...)
    Met mij heb je het er ook nooit over gehad><
    Maar schat, ik vind het wel een goed idee, als jij het goed vind, en je voelt je er goed bij, moet je het zeker doen! Je vader zal zeker trots op je zijn !<3

    x




    Helemaal met haar eens

    Ik vind dat je het zelf moet weten. Als jij je daarbij beter voelt moet je het vooral doen. En ik weet zeker dat veel mensen hem vast willen lezen : ).


    Bedankt. :')


    -

    Het is best wel een goed idee. Mijn pa moet niets meer van me hebben en sinds dien ben ik beginnen schrijven - de enigste uitweg. Dus ja, waarom niet? Als het voor je een troost kan zijn ga ik je heus niet tegenhoude hoar! En ja, zet het maar op Q.nl ^^!


    What's wrong whit loving someone?