• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Parsel)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Parsel)
    Caesar (Fayan)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Weetnognietwie
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)
    James x Aithne

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina


    Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn, komt hieronder zo even te staan waar iedereen is.

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 14:57 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fauvism schreef:
    (...)

    [*Aralys kijkt niet erg vrolijk meer nu*
    Nee, echt. Laat hem in leven voor een leuke stylist-tribuut-relatie na de Spelen (wbw)]

    [Haha :'D Ik wilde hem ook in leven houden, dus dat komt mooi uit :Y)]


    -

    Fayan schreef:
    [Maar Fayan niet. Caesar wel, lol (wbw)]

    [Die is oud o.o]


    -

    Reachell
    Ik ging liggen op mijn bed.Dus de Stylisten en mentoren hadden.Ik had geen idee wat het was. Ik ging weer mijn kamer uit en liep via de trap naar het dak.Er waren nog wat mensen op het dak. Ik sloop zonder gezien of gehoord te worden weg.Ze zagen me inderdaad niet.Ik ging bij de planten zitten.Ik hoop dat de Arena niet een kale vlakte is, maar met veel planten.Ik ging liggen en keek naar boven. De lucht was helder blauw


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [HAHA, ja die is heeeul oud. *pedobear comes around the corner*]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ik ga gewoon alle personage's van Fauvism bezetten.
    Nou ja, Aralys bezet Tariq. En ik dwing Felan gewoon af :9~]


    -

    Fayan schreef:
    [HAHA, ja die is heeeul oud. *pedobear comes around the corner*]

    [*Tariq springt gillend in Aralys' armen* O___O]


    -

    Saph
    Ik knik, hij had natuurlijk gelijk. Fayan zou mij neit gerust hoeven te stellen, spreek ik mezelf toe, ik hoor hier gewend aan te zijn.
    'Ja, het komt wel goed,' zeg ik met een glimlach.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felan
    Het verbaasde me dat ze me niet eens wegstuurde. In plaats daarvan staarde ze naar de muur, en ik meende een verdrietige schaduw over haar gezicht te zien, tot ze zuchtte en die opeens verdwenen was.
    In de veronderstelling dat er toch niets tussen ons te bespreken viel, trok ik mijn benen ook op de bank en strekte me lui uit. De banken hier waren zo zacht dat je er bijna in wegzonk als in een zee, hoewel ze je niet erg veel rugsteun gaven.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [MWUHAHAHA, Caesar Pedobear is coming for you (wbw)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Primrose
    Zonder na te denken, ga ik naar het dak daar kan ik wel wat rust vinden. Ik zie Reachell en sluip naar haar toe.
    "Het spijt me dat ik opeens weg was." Fluister ik


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Fayan - Stylist
    "Maar ik vraag me toch iets af." begin ik en ik speel even met onze verstrengelde vingers voor ik verderga.
    "Als we de tributen veilig ondergebracht hebben in 13, wat doen we dat met hun families? Moeten die daar ook heen? Of moeten we ze vertellen dat ze dood zijn? Of... wat moeten we daarmee doen?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Parsel schreef:
    [Ik ga gewoon alle personage's van Fauvism bezetten.
    Nou ja, Aralys bezet Tariq. En ik dwing Felan gewoon af :9~]


    [Hebben mijn personages daar ook nog inspraak in? ^vv^]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Jill

    "Graag zelfs", waar ik eerst nog een gemeen plan had om net te doen alsof ik een beroeps was, wou ik nu oprecht met James bondgenoten zijn. Omdat hij aardig was, en niet omdat hij uit district 1 kwam.
    "Waar ben je goed in?", vraag ik.


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    Reachell.
    Prim kwam naar me toe lopen.'Het spijt me dat ik opeens weg was.' Fluistert ze.'Geeft niks. je leek nog al gefrusteerd. Gaat alles wel goed in je hoofd?'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Saph
    Ik blijf even stil. De families, dat is het eerste waar het Capitool achteraan gaat. Altijd.
    'Dat ligt er aan,' zeg ik utieindelijk. 'Hoeveel tijd en mensen we hebben. het beste zou zijn als we alle geliefden van de tributen kunnen evacueren naar District 13.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.