• Plot:

Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8

Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Parsel)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Parsel)
    Caesar (Fayan)

Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Weetnognietwie
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)
    James x Aithne

Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina

Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn, komt hieronder zo even te staan waar iedereen is.

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 14:57 ]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Amycus Calcia
    Binnenmonds vloekend liep ze door de gangen, in de hoop Duardo zo ver mogelijk achter zich te laten. In een onzichtbare rangorde in het verzet, waren hij en zijn vader de enigen tegen wie ze niet in kon gaan. En daar maakte hij veel te graag gebruik van.
    Haar donkere, steile haar veerde rond haar gezicht bij elke stap die ze zette. Ooit hadden jongens haar gewild, hadden ze de moeite genomen voor haar. Maar ze was te bitter geworden, de schoonheid leek uit haar te zijn gezogen door de nachtmerrie's die haar bleven achtervolgen.

-

Jack

"District 2 ja". Ik twijfelde even of ik moest zeggen dat ik inderdaad een beroeps was.
    "En op dit moment is er nog bijna geen beroepsgroep. Iedereen die beroeps is, houdt het voor zichzelf, maar misschien zal ik daar ook bij zitten".

"No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

[Sorry, I'm in the mood for drama :'3]

-

Aithne
    "Ik kom uit district 1" antwoord ik en kijk naar Prim die weg rent "Ze vind je echt heel leuk, weet je" merk ik op en kijk in Felan's ogen.

James
    "Ik hou van haar, al best lang" antwoord ik en kijk naar Jill haar vraag stekte als een mes in mijn hart Aithne zal nooit van mij houden.

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

Caesar
    "Nog geen Beroepstroep?" riep ik verbaasd. "En wel veel stelletjes. Wat vind jij daarvan, dat het dit jaar een hele tragische en romantische Spelen zal worden?"

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

[Nou ja, eigenlijk ben ik altijd in the mood for drama :'D]

-

[Holy- o.o Fayan, calm down! O.O]

Saph
    Met mijn haar nog half nat van de douche rende ik de trappen op, met twee treden tegelijk. Ik was vijf minuten te laat, dus Fayan zou er wel al zijn.
    Helemaal buitenadem gooide ik de deur naar het dak open.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Parsel schreef:
    [Nou ja, eigenlijk ben ik altijd in the mood for drama :'D]

[ Drama is epic, no questions asked. without Drama, RPG's get boring]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Jill

"Maar zij houdt niet van jou? Wat erg voor je".
    Ik weet niet wat er met me gebeurd is, de spelen veranderen me. Ik was eerst nooit zo gevoelig, en nu meen ik echt wat ik zeg.

Amycus Calcia
    Ach, er is toch niemand meer die het uitmaakt. Het gezin waar ze is opgegroeid - getraind, eigenlijk - keerden haar de rug toe toen ze eenmaal had gewonnen, er was niks meer aan. En haar ouders, die had ze nooit gekend. Het verzet was het enige waar ze voor leefde, voor vrijheid.
    Deels uit schuld. Want hoe kon ze dat verschrikkelijke gevoel anders opzij zetten? Dat schuldgevoel van het nemen van 17 levens. In de Spelen die ze had gewonnen, werd ze gezien als moordlustig, gevaarlijk. Ze had echter willen overleven, maar had achteraf pas de pijn gevoeld voor de prijs die ze daarvoor had moeten betalen.

-

[HAHA, Fayan is gewoon totally in love :'DD En dat op de vroege morgen :x]

Fayan - Stylist
    Ineens vloog achter me de deur van het dak open en ik draaide me verschrikt om, tot ik zag dat het Saph was en ik grijnsde. Ik sloeg mijn armen om hem heen en kuste hem.
    "Kijk, voor de verandering zijn we eens helemaal alleen. Nu afwachten hoe lang dat duurt!"

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Felan
    "District 1?" Mijn gezicht vertrok even toen ik dat hoorde. Ik besloot dat het niet eens meer nodig was om iets te zeggen toen ze over Primrose begon. Fijn, was dát de enige reden dat ze bij me was komen zitten?
    "Hmpf. Ik ga even douchen," zei ik snel, en voor ze nog iets kon vragen liep ik snel de eetzaal uit. Naar de douches ging ik niet - ik had allang gedoucht. In plaats daarvan dwaalde ik wat doelloos door de gangen, passeerde deuren met borden "Niet voor Tributen" zonder me zelfs maar af te vragen wat erachter zat, en had het vreemde verlangen de weg kwijt te raken en door niemand gevonden te worden.

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Duardo Taurino
    Hij kon alleen de kamer niet uit, niet zonder Amycus. Dan zou er iets fout gaan, en werd hij meteen onthoofd. Amycus wist dat, en juist daarom was ze al vertrokken.
    Met een geërgerde zucht liet hij zich op één van de stoelen op het balkon neervallen.

-

Jack

"Tja, de stelletjes. Mensen houden van elkaar, en het is erg om te zien hoe die stelletjes dadelijk allemaal verscheurd worden. Daarom ben ik blij dat ik niet verliefd ben, ik hou mijn hart liever heel".

Saph
    Ik sloeg mijn armen om hem heen en gaf hem een lange kus, nog steeds buiten adem. Daarna kon ik het pas in me vinden om te antwoorden.
    'Ik hoop op de rest van de ochtend... Middag zou zou ook niet verkeerd zijn.'