• Plot:

Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8

Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Parsel)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Parsel)
    Caesar (Fayan)

Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Weetnognietwie
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)
    James x Aithne

Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina

Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn, komt hieronder zo even te staan waar iedereen is.

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 14:57 ]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Caesar
    "Dat lijk me ook heel verstandig, al kun je natuurlijk nooit weten of je verliefd wordt of niet. Wil je nog iets tegen je familie zeggen?"

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

James
    "Ooit heeft ze van mijn gehouden, haar vader heeft het verboden en sinds toen haat ze me" antwoord ik.
    Dit is de eerste keer dat ik het tegen iemand vertel, Douglas hij heeft het tegen haar ouders vertelt.

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

Amycus Calcia
    Gelukkig was er tenminste een gedeelte waar de tributen niet hoefde te komen, dan hoefde ze ze ook niet te zien. Zwijgend ging ze langzaam op één van de banken zitten in een kamer in dat gedeelte, en verborg haar gezicht achter haar handen.
    Haar momemten van zwakte, de momenten dat niemand haar mocht zien. Tranen prikten achter haar ogen, verlangend om naar buiten te kruipen en haar verdriet te onthullen. Haar vingernagels drukte ze in haar handpalmen. Niet huilen, wees niet zwak.

-

Primrose
    Ik heb eigenlijk helemaal geen reden om hier te zijn, dus loop ik maar weer weg als ik Felan zie. Ik begin sneller te lopen en als ik hem passer zeg ik snel: "Doei." maar verder niks. Ik heb nu even genoeg van hem.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

[Goh, ik schrijf nu meer dan dat ik speel (pirate)]

-

Fayan - Stylist
    "Heb je gerend?" vraag ik lachend. Hij leek uitgeput. Hoe ging hij de dag dan met mij overleven? Ik had energie teveel. Veel te veel. Ik had best wel rondjes willen rennen om het gebouw om wat stoom af te blazen, maar stilstaan in Saph's armen was veel prettiger.

Saph
    Ik knik en leg mijn hoofd tegen zijn schouder. 'Hoe sneller ik terug bij jou was, de beter,' antwoorde ik. Hoewel ik, voor een honger Spelen winnaar, belachelijk weinig conditie meer over had.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Jack

"Ja, ik wil tegen mijn familie vertellen...", even stop ik om recht in de camera's te kijken. "...Dat ik terugkom".

"No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

Duardo Taurino
    Hoewel, wat kon het voor kwaad? Als hij zei dat hij een mentor was, zou niemand hem verdenken. Het zou alleen wel minder zijn als hij tegen de mentor van district 4 zei dat hij ook uit dat district kwam.
    Geërgerd stond hij weer op, liep een ronde door de kamer en wierp een blik op de deur. Verzetstrijder van niks, opgesloten in een kamer zonder slot door zijn ex.

-

Jill

"Als ze echt van je houdt, komt ze bij je terug. En dat gaat ze doen".
    Hoe konden er zo veel stelletjes tijdens een hongerspelen voorkomen. Hoe ging de winnaar ooit nog doorleven, als zijn geliefde was gedood tijdens de spelen.

Fayan - Stylist
    Ik moest me nu inhouden om niet te gaan zingen. Goh, ik moest me wel veel inhouden vandaag. En ik was pas een uurtje of zo wakker.
    "Kom," zei ik en ik trok Saph mee naar het kleine tuintje bovenop het dak, waar ook een bankje stond waar we op konden zitten.

Caesar
    De zoemer gaat. "Nou, Jack, ik wil je héél veel succes wensen in de arena! Misschien tot over een paar weken, als ik je opnieuw mag interviewen voor je overwinning!"

Felan
    Een bepaalde eenheid van tijd later - ik kon de minuten niet meer van de uren onderscheiden, wist ik écht niet meer waar ik was. Zonder ook maar te denken aan de straf die erop stond was ik door een deur gegaan waarop vermeld was dat "betreden door tributen uitdrukkelijk verboden was", had over een lange, spiraalvormige trap gelopen, was op een soort "tussendak" geweest, en er weer afgegaan, ik was over een metalen, eng krakend bruggetje geweest en langs vele zalen gekomen die volstonden met gevechtsattributen, waar we blijkbaar op moesten oefenen. Ik zag het en vergat het direct weer. Mijn gedachten zaten vol woorden die ik zelf niet eens kon begrijpen.
    Ik was juist een kamer met diverse gerieflijke banken ingelopen toen ik merkte dat ik niet alleen was.

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

James
    "Ik weet het niet Jill, Aithne is een apart persoon" mompel ik.
    "En jij heb jij al een bondgenoot of ben je niet verliefd" vraag ik met een grijns

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

Amycus Calcia
    Het gekraak van de houten vloer deed haar opschrikken, en toen ze één van de tributen herkende ging ze met een ruk staan. Zo onopvallend mogelijk haalde ze haar slanke vingers langs haar ogen, de aantal tranen die ze niet had kunnen stoppen plakten aan haar huid.
    'Wat doe jij hier?' vroeg ze, haar stem even scherp toch helder als altijd. Maar toch, met een trilling die ze niet kon verbergen. Verdomme, als deze jongen eens bedacht om door te vertellen dat hij haar jankend had betrapt zou niemand haar meer serieus nemen, en dan kon Duardo zeker alles overnemen.

-

Jack

Ik stond weer op en kon weer gaan. Weg van Ceaser, weg van dat domme capitool- publiek, weg van het leven. Want ik zou niet terugkeren.