• Daarstraks stond de tv aan, op nickelodeon. [hoe volwassen is dat]
    Op een of ander quiz ding ofzo.,
    en die kleuters konden gewoon een blackberry winnen. o.O
    Kijk en zo verkracht je dus de jeugd.,
    Ik vind het schandalig dat 8 jarige kinderen met zo'n ding rondlopen.
    op die leeftijd hoor je te spelen met Flippo's en pokemonkaarten.
    nu chek je even in op facebook en je hebt zo iemand zijn verstopplek gevonden.
    Sorry maar ik vind het gewoon te erg voor worden.,
    me broer vertelde net dat er vanmidag een groep 8 klas langs liep bij zijn school en dat er gewoon al meisjes tussenliepen met hoge hakken en lieters make-up.,
    dus die vrienden van me broer voor de grap. 'schatje, wat is je ping?!' riep ze, ik heb geen ping in heb een iphone., o.O
    jeez, ik had op die leeftijd een swing 200 zodat ik kon bellen als ik alleen naar huis moest fietsten.

    vinden jullie dit nou niet schandalig? ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik ben het met je eens.
    Ik kreeg mijn 1ste mobiel toen ik 11 was en dat was een ding waar je mee kost bellen en sms'en.Soort van nood GSM.Iedereen lachte me er uit zelf een kind dat nog geen gsm had.Daarachter kreeg ik de gsm van mijn vader dat je moet uitschuiven geen touchscreen btw.Die ging dan kapot tussen Kerst & Nieuwjaar.Dus dan mocht ik mijn 1ste gsm kopen.Ik moest hem zelf betalen en ik mocht een tijdje zelf niet sturen naar vrienden.En ik mag volgend jaar een nieuwe gsm kopen.Sommige kopen om de 3 maand een nieuwe gsm om mee te zijn met te trends.Geld genoeg of zo?
    Een broertje van een vriendin van mij is 5 jaar en heeft al:
    Een BlackBerry , Facebook Mp3 en zo.En die vind dat normaal.Pff waar gaat het toch heen met de jeugd?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Pumba schreef:
    (...)
    Een broertje van een vriendin van mij is 5 jaar en heeft al:
    Een BlackBerry , Facebook Mp3 en zo.En die vind dat normaal.Pff waar gaat het toch heen met de jeugd?


    5 jaar? :| - Dat meen je niet. Ik zie mijn buurmeisje echt niet rondlopen met een BB, of de kinderen waarmee ik 'werk' vanwege mijn stage. Nee, je maakt een grapje?

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 20:49 ]


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Continue schreef:
    Ik ben het helemaal met je eens.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    In groep vier, had ik een telefoon. Het was een hele grote Nokia koelast, en ik kon er niets mee. Maar ik wilde hem hebben, omdat er Snake opstond. In groep zes had ik mijn eerste telefoon, die het ook echt deed zodat mijn ouders me konden bereiken als ik buiten speelde 's avonds.


    To infinity and beyond •

    Continue schreef:
    (...)

    5 jaar? :| - Dat meen je niet. Ik zie mijn buurmeisje echt niet rondlopen met een BB, of de kinderen waarmee ik 'werk' vanwege mijn stage. Nee, je maakt een grapje?

    Nee ik meen het.5 jaar.Ik vind het ook niet normaal.Op mijn 5 jaar had ik MSN maar daar ging ik niet op ik speelde liever met mijn autotjes:Y)


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    idd, vanmiddag schold een een meisje van een jaar of 10 mij uit omdat ik dezelfde fiets had als haar, maar bij mij stond het niet.
    Kom op


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik mocht pas een mobiel als ik naar de middelbare school ging zodat ik bereikbaar was en dat was zo'n koelkast D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Als hun zich daardoor volwassener voelen. Ik bedoel, toen ik elf was was ik al vrij volwassen. Maar het ligt aan de persoon en ik ken wel zulke kindjes die met hun bb's rondzwaaien, die zijn zeer zeker nog niet volwassen.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Ik vind het zooo irritant.
    Toen ik in de eerste zat had ik niet eens een mobiel. En de mobiel die ik voor het eerst kreeg was in de uitverkoop in de Albert Heijn ofzo, maar ik was er wel blij mee.
    Sommige kinderen krijgen zoveel al op zo'n jonge leeftijd, ze veranderen eigenlijk gewoon in verwende monster(tje)s.


    I'd rather hurt than feel nothing

    Acht jaar is wel heel jong. Mijn eerste telefoon kreeg ik in groep 6 voor als ik naar een judowedstrijd ging en mijn ouders konden niet mee. Het was de tweedehandse van mijn pa. Na een half jaar verdronk hij in de wasmachine. Ik kreeg er toen een voor mijn verjaardag van mijn oma. Het was een klep met een mp3 voor op. Na net iets meer dan een jaar verdronk ook hij in de wasmachine. Met kerst kreeg ik voor mijn verjaardag een Samsung Corby. Ik was er blij mee en heb er anderhalf jaar mee gedaan en toen liet ik hem in het watervallen. Per ongeluk! En ja nu heb ik ook een Blackberry, simpel zat omdat er een goed abonnement bij zat en handig is voor in de bus.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ja, kvind het ook erg. Op het verjaardagsfeestje van mn broertje zat er gwn een jongen constant rond te fietsen, niks mis mee, maar wel met zijn touchschreen gsm terwijl het 'The Time' van Black Eyed Peas afspeelde. Ff stoefen dat met zijn gsm terwijl hij fijn kon meespelen met de anderen. Hij is daarna ook nog vroeg uit zichzelf vertrokken. -.-

    En ja die kleine meisjes tegenwoordig die al zo vroeg hakken of make-up dragen.. Sjeezes.

    Een klasgenoot haar nicht kreeg op haar 6de verjaardag een laptop. o.O Hoe $@%& verwend.. Dat meisje speelde er alleen maar Doragames op. (En gelukkig alleen maar dat, want tegenwoordig zoeken ze vanalles op...)

    Ben toch blij dat ik toen nog kind was. ;O
    Niet dat ze door die dingen 'geen kind' meer zijn.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 23:38 ]


    Ik wil een tuin vol egels