• Daarstraks stond de tv aan, op nickelodeon. [hoe volwassen is dat]
    Op een of ander quiz ding ofzo.,
    en die kleuters konden gewoon een blackberry winnen. o.O
    Kijk en zo verkracht je dus de jeugd.,
    Ik vind het schandalig dat 8 jarige kinderen met zo'n ding rondlopen.
    op die leeftijd hoor je te spelen met Flippo's en pokemonkaarten.
    nu chek je even in op facebook en je hebt zo iemand zijn verstopplek gevonden.
    Sorry maar ik vind het gewoon te erg voor worden.,
    me broer vertelde net dat er vanmidag een groep 8 klas langs liep bij zijn school en dat er gewoon al meisjes tussenliepen met hoge hakken en lieters make-up.,
    dus die vrienden van me broer voor de grap. 'schatje, wat is je ping?!' riep ze, ik heb geen ping in heb een iphone., o.O
    jeez, ik had op die leeftijd een swing 200 zodat ik kon bellen als ik alleen naar huis moest fietsten.

    vinden jullie dit nou niet schandalig? ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Continue schreef:
    Ik ben het helemaal met je eens.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Continue schreef:
    Ik ben het helemaal met je eens.


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Jaa, ik ben het met jee eens.


    The girl saw the little bird, and knew she could fly.

    Amen. Ik heb daar ook zo'n hekel aan, ik bedoel, wat heb je op die leeftijd met elkaar te bespreken? Wat voor nieuw ondergoed hun moeder voor ze heeft gekocht? (no_chears) Ik had op de basisschool niet eens een mobiel (joehoe)


    Alis volat propriis.

    Eens.
    Ik kreeg mijn eerste mobieltje in de eerste klas van het middelbaar. Ik vind het zo belachelijk dat kinderen van 8 jaar al een blackberry of iphone hebben. No thanks.


    Destroy what destroys you.

    Atropos schreef:
    Jaa, dat ken ik. Van die kinderen die je gaan uitschelden voor hoer. En lekker wijf naar je schreeuwen. Inderdaad met Iphone's enzo elkaar gaan bellen met: 'Hee schatje, lang niet gezien.' en wel meer van dat soort dingen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik zat in groep 7 toen een meisje uit groep 4/5 een mobieltje had, en ik niet.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Vreselijk.
    Ik kreeg mijn eerste mobiel, een stokoud afdankertje van mijn vader, halverwege groep acht, alvast voor de middelbare. Daarvoor hoeven kinderen ook echt geen mobiel, vind ik. Laat staan make-up etc.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Mijn nichtje van elf heeft een Blackberry (krul)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    door dit topic heb ik nu dit op me hyves staan :Y):

    Ziet duckface's overral +smartphone's die niet zo nodig zijn+mensjes die daarlijk diabetes of andere dingen krijgen door veel energy drank+ hele -plaats scheldwoord hier- jeugd die alleen maar aan dingen denken en zegen die nog niet goed zijn voor die leeftijd+ meisjes (veel te jong)tie al huppelk*tjes kleden te veel lagen make-up ._.. Dus het antwoord is: De wereld eindigt echt op 23 december 2012 :'D



    de meeste weten niet wat duckface's zijn dus :'D

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 20:17 ]


    Shoganai i ne~

    AppleCider schreef:
    door dit topic heb ik nu dit op me hyves staan :Y):
    (...)


    de meeste weten niet wat duckface's zijn dus :'D

    Lol idd, die mensen maken zichzelf echt belachelijk met die mondjes :'DD


    Alis volat propriis.

    Ik kreeg op mijn 12 een mobiel. Ik mocht er 1 uit zoeken voor een goedkoop prijsje (hij was 40 euro). Ik kreeg 10 euro beltegoed voor 3 maanden.(nu nog steeds) Abo moet ik zelf betalen als ik hem wil.+ ik moet zelf een mobiel kopen van mijn eigen geld.
    Mensjes die vinden dat hun nieuwe BB te oud word moeten niet klagen(krul)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    De Jeugd van tegenwoordig ><

    Oké, ik had een mobiel toen ik twaalf was, maar daar zat niet eens een camera op en hij was vet lelijk, maar ik was er super blij mee en zeker omdat ik hem van mijn opa had gegeven. Volgens mij had ik toen nooit beltegoed gekocht, omdat ik niet eens wist wat smsen was. Maar ik heb sowieso een hekel aan mensen met een BlackBerry die er de heel tijd mee lopen en alleen maar aan pingen zijn, alleen al om te laten zien dat ze een BlackBerry hebben. En dat zegt iemand die er ook een heeft. Ghehe ik heb nu geen beltegoed en al vet lang geen ping meer, ik doe niks meer met dat ding behalve muziek luisteren. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Continue schreef:
    Ik ben het helemaal met je eens.


    stay safe because I like being alive at the same time as you