• Ja echt seriously. Tegenwoordig doet echt iedereen aan zelfverminking? Bij ons op school echt al zo veel mensen, die het dan nog eens op Tumblr en zo plaatsen maar er in het echt absoluut niet over willen praten want zich ervoor schamen en dergelijke.
    Echt, serieus, op het internaat bij ons op school zijn er echt al veel, op Tumblr staat het vol met mensen die aan self-harm doen, zelfmoordneigingen hebben etc. Ik denk serieus dat er een nieuwe hype op komst is & dat die mensen gewoon een zwaar aandachttekort hebben.
    Really, zelfverminking is niet echt om mee te lachen en het is zeker niet stoer ><

    PinkiePie schreef:
    De wereld zinkt langzaam weg in een depressie :'DD. Just keep on smiling, laat ze jou niet pakken.


    26 - 02 - '16

    Oppugno schreef:
    Jezus, het is geen schreeuw om aandacht maar een schreeuw om hulp. Mensen die zich gewoon goed voelen gaan zich echt niet pijn doen, weet je wel niet hoe erg de sporen zullen zijn die achter blijven? Denk je nou echt dat die mensjes die iedere dag een plamuurlaag make-up opsmeren, lekker hun lijf gaan verminken door littekens?

    Sorry, maar van zulke topics kan ik nou zo chagrijnig worden >.<

    Mensen die serieus problemen hebben met automutilatie schreeuwen het niet zomaar van de daken. Ja, automutilatie is een serieuze schreeuw om hulp, maar het word stilgehouden. Maar als het vervolgens op Tumblr word gezegt waarvan je weet dat veel mensen die je kent je volgen is een schreeuw om aandacht (en waarschijnlijk is het niet eens waar).

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 18:04 ]

    god. Ik haat mensen die aandachtsgeil zijn en die er alles voor doen om een 'beetje' aandacht te krijgen. --'


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hooligan schreef:
    (...)
    Mensen die serieus problemen hebben met automutilatie schreeuwen het niet zomaar van de daken. Ja, automutilatie is een serieuze schreeuw om hulp, maar het word stilgehouden. Maar als het vervolgens op Tumblr word gezegt waarvan je weet dat veel mensen die je kent je volgen is een schreeuw om aandacht (en waarschijnlijk is het niet eens waar).

    Ik zeg ook niet dat ze dat schreeuwen, zie het meer als ehm, een soort "aanduiding" dat ze hulp nodig hebben. Ik bedoel het niet dat ze het overal gaan schreeuwen, maar het idd stilhouden ja. Misschien heb ik het gewoon wat vaag opgeschreven, sorry.

    Maar dat van Tumblr, daar weet ik niks van. Als ze het overal heel trots gaan roepen van: "Wauw, ik ben stoer want ik snij mezelf!" hebben ze toch problemen, maar geloof ik ze niet echt... Weetjewel. Sorry voor mijn vage gedoe x)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Ik zeg ook niet dat ze dat schreeuwen, zie het meer als ehm, een soort "aanduiding" dat ze hulp nodig hebben. Ik bedoel het niet dat ze het overal gaan schreeuwen, maar het idd stilhouden ja. Misschien heb ik het gewoon wat vaag opgeschreven, sorry.

    Maar dat van Tumblr, daar weet ik niks van. Als ze het overal heel trots gaan roepen van: "Wauw, ik ben stoer want ik snij mezelf!" hebben ze toch problemen, maar geloof ik ze niet echt... Weetjewel. Sorry voor mijn vage gedoe x)

    Schreeuw is ook figuurlijk bedoelt he --'
    En precies zoals jij zegt, wordt er over gepraat. Niet precies als in, ik ben stoer, maar wel in die richting.

    1 woord: aandachtstekort. --'


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    That's totally not done.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Fayan schreef:
    *facepalm* Ik verhuis naar een andere planeet, denk ik :W


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ja, een vriendin van mij snijdt zich ook, en praat daar gewoon héél erg open over. Ze zit soms echt voor een hele kleedkamer te schreeuwen van 'ik snijd mij, kijk maar, om die reden,...' en dat vind ik zo dom. Dan heb je geen "écht" probleem, als je snapt wat ik bedoel. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Fayan schreef:
    *facepalm* Ik verhuis naar een andere planeet, denk ik :W


    Save me from myself.

    Hooligan schreef:
    Vind het echt vreselijk, en raak er erg gefrustreerd van. Mensen die écht hulp nodig hebben worden niet meer serieus genomen.

    Precies.


    No growth of the heart is ever a waste

    PinkiePie schreef:
    De wereld zinkt langzaam weg in een depressie :'DD. Just keep on smiling, laat ze jou niet pakken.


    And stay pony :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik vind dat hele zelfverminking sowieso onzin, no offense tegen mensen die het doen, maar ik vind het echt dom als je zelf zo iets doet. Daar ga ik nu niet verder op in, anders wordt het misschien beledigend. Maar ik vind inderdaad dat die mensen gewoon dom en aandachtsgeil zijn. Dan heb ik zo van: Jezus. Richt een club op en ga daar samen leuk bespreken dat jij dat doet, plus maak er foto's van. Laat de rest er buiten. Punt


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Lijkt me heel erg onprettig als je alleen zulke mensen om je heen hebt...


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Ik heb dat ook aan zelf verminking gedaan. Gelukkig is het nooit zo ver gegaan. Ik ben - sorry - erg trots op mezelf dat ik er zelf uit ben gekomen, zonder enige hulp.
    Ik vind het vervelend dat ik er telkens weer aan herinnert word, als ik naar mijn arm kijk...

    Serieus, jullie laten me huilen...
    Edit; niet iedereen trouwens. Ben blij dat jullie zo meelevend zijn!

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 19:17 ]


    OTP: won't stop 'till we surrender...