• ...hun bestanden die met school te maken hebben een domme naam geven?
    justwondering


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Mayfly schreef:
    Voor school doe ik wel altijd een duidelijke naam. Voor persoonlijke bestanden iets minder en voor afbeeldingen doe ik echt gewoon een flutnaam like 'afdjklasf' of 'fdjkla' of 'lol' of 'omg dit' of 'foto'. (krul)

    Schooldingen niet, die ruim ik heel netjes in een enorm systeem van mapjes op omdat ik ze anders nooit terugvindt.
    Maar andere dingen wel, haha (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Oppugno schreef:
    Hehe nee, ik heb keurige mapjes in mijn bestanden, waarin ik mapjes heb van de soort bestanden en daarin weer mapjes van de opdrachten. Ik heb gewoon teveel mapjes met documenten, maar ik moet het van mezelf een beetje op orde houden want ik heb een hekel aan bestanden die allemaal door elkaar staan.


    Yeah! :Y)


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Haha soms geef ik het wel een domme naam, maar meestal niet x')

    Voor school normale woorden, voor onzindingen doe ik meestal; gammelegammele1. :Y)
    Of iets zoals: YEAH, hottieeee (Johnny Depp plaatjes) en fluthutput.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Heeft screenshot gemaakt en de helft afgekapt. Dit is van vorig jaar. Mijn notities en opdrachten. Niet veel, haha. Right click op afbeelding en 'afbeelding bekijken drukken'. Wist niet dat hij zo groot was.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 15:25 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Mawkish schreef:
    Nee. Ik vind het anders niet meer terug (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    heb nu nog niet veel bestanden, maar meestal zijn het wel duidelijk..
    Nja eigenlijk niet, ik open ze eerst allemaal voordat ik de juiste heb -.-

    Zo heten me bestanden nu:

    1) Benodigdheden voor hulpmiddelen bij het verplaatsen en bewegen
    2) Opdracht 3 Persoonsgegevens invullen
    3) My roots
    4) Opgaven


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fayan schreef:
    HAHA, lol :'D
    Nee, ik geef ze allemaal een heel duidelijke naam omdat ik hééééél veel bestanden heb en ze anders never nooit meer terug vind :3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Fayan schreef:
    HAHA, lol :'D
    Nee, ik geef ze allemaal een heel duidelijke naam omdat ik hééééél veel bestanden heb en ze anders never nooit meer terug vind :3

    Ik ook :3


    Let the Night embrace you

    Nee want ik moet ze ook naar de mensen in mijn groepje of naar leraren sturen, dus dan kan ik dat maar beter niet doen :)


    As travars

    LOOOOOOOOOOOOOOOOL.
    nah voor school niet.
    maar normaal doe ik altijd... keyboarsmash
    wefiojkifoqkfeop
    ''this name already exists'' DAFUQ? :e


    I live for the applause, you will die for it.

    Soms. Maar ik heb teveel bestanden en stuur ook vaak dingen door naar leerkrachten via de mail en als ze dan lezen hoe het bestand heet zijn ze daar niet echt blij mee. En ik ook niet, want ik moet nu wel echt goed me best doen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dat doe ik niet. Ik vind asldjfasldkfjasldfjk een goede naam voor een bestand :'D


    I'd rather die than be famous.

    UHHH.. Nee :'D
    Ik duid mijn frustratie op een hele andere manier aan.
    (zoals chagrijnig doen, schelden, gillen en mijn broertje slaan:Y))

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 17:43 ]