• ...hun bestanden die met school te maken hebben een domme naam geven?
    justwondering


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    HAHA, lol :'D
    Nee, ik geef ze allemaal een heel duidelijke naam omdat ik hééééél veel bestanden heb en ze anders never nooit meer terug vind :3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wat Fayan zegt ^^ Maar ik vind het wel grappig *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nee. Ik vind het anders niet meer terug (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Jij houdt wel van het f-woord hè? --''
    Anyway, nee, want ik ben serieus met school en moet het wel terug kunnen vinden.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ja, stiekem wel, hihi. Ik moet het toch op de een of andere manier leuk maken?:W


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Hahahaha, lol. Dat is geniaal!
    Ik noem mijn bestanden wel eens 'poep' of ik druk gewoon random letters in op mijn toetsenbord, dus ik heb allemaal vage bestanden.. :'D

    Ik doe dat wel ja.
    En als je ze dan in een mailtje naar iemand moet sturen zet ik altijd iets raars als onderwerp. Even frustratie uiten. (cat)


    Winter is coming.

    Ja
    Geniaal bedacht!


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Endure schreef:
    Jij houdt wel van het f-woord hè? --''
    Anyway, nee, want ik ben serieus met school en moet het wel terug kunnen vinden.

    Endure schreef:
    Jij houdt wel van het f-woord hè? --''
    Anyway, nee, want ik ben serieus met school en moet het wel terug kunnen vinden.

    Nee. Ik typ altijd:
    Samenvatting; Engels (-1-)
    Oefentoets; Aardrijkskunde (-3-)

    Haha, en dan is dat tussen haakjes het hoofdstuk. Ik hou van orde.

    Edit; en alles staat in aparte mappen. Samenvattingen bij samenvattingen en oefentoetsen bij oefentoetsen, etc.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 15:09 ]


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Mawkish schreef:
    Nee. Ik vind het anders niet meer terug (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Voor school doe ik wel altijd een duidelijke naam. Voor persoonlijke bestanden iets minder en voor afbeeldingen doe ik echt gewoon een flutnaam like 'afdjklasf' of 'fdjkla' of 'lol' of 'omg dit' of 'foto'. (krul)


    wth.

    Hehe nee, ik heb keurige mapjes in mijn bestanden, waarin ik mapjes heb van de soort bestanden en daarin weer mapjes van de opdrachten. Ik heb gewoon teveel mapjes met documenten, maar ik moet het van mezelf een beetje op orde houden want ik heb een hekel aan bestanden die allemaal door elkaar staan.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik deed dat soms wel eens, ja. :p


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.