• Mijn vriendje weet niet goed of hij me nog wel echt leuk vind dus hij wil een pauze zegmaar.. Ik voel me er echt helemaal naar van, hoe krijg ik dat nare gevoel weg?


    26 - 02 - '16

    C18 schreef:
    Ik zou 't definitief uitmaken. Als 't mij zou overkomen, zou ik meteen de knoop doorhakken om verdere ellende te voorkomen. Wat is het nut van een verdere relatie als een van beide partijen niet meer zeker is? Ik zou zsm de telefoon/bus/fiets/whatever pakken en hem zeggen dat 't dan maar over is.
    Al is het maar om de eigen gemoedsrust.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    'On a break' zijn heeft nooit goede gevolgen heb ik van Friends geleerd. [:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    C18 schreef:
    Ik zou 't definitief uitmaken. Als 't mij zou overkomen, zou ik meteen de knoop doorhakken om verdere ellende te voorkomen. Wat is het nut van een verdere relatie als een van beide partijen niet meer zeker is? Ik zou zsm de telefoon/bus/fiets/whatever pakken en hem zeggen dat 't dan maar over is.
    Al is het maar om de eigen gemoedsrust.

    Chandler schreef:
    'On a break' zijn heeft nooit goede gevolgen heb ik van Friends geleerd. [:

    Dat hoef niet, mijn zus en haar ex hadden het nog maanden na de break wat. Nu is het uit om hele andere reden, maar ze houden nog van elkaar.

    On: Het beste advies wat ik je kan geven is afleiding zoeken en het wat tijd gunnen.
    Ik hoop dat het goed komt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Als hij zegt pauze is het dus voor een krrte tijd uit......Maar dan is hij zegmaar gewoon vrij ! Dus hij kan gaan flirten met iedereen en doen wat hij wil met elk meisje en als hij dan weer denkt van, nouwja ik vindt het wel genoeg zo.......Komt hij weer bij je terug !
    Dit bedoel ik niet om je te laten huilen en verdrietig te maken maar je mischien er anders over te laten denken, Dit is echt niet gemeen bedoelt ofzo, Sorry als ik je kwets of zoiets
    Dit denk ik er bij, maar ik ken hem niet dus ik weet niet hoe hij is
    Dat vindt ik wel stom van hem !!!!
    Maar aan dit heb je natuurlijk ook niets !
    Ik kan wel dingen zeggen tegen liefdeverdriet maar dat slaat toch op de dingen die andere ook zeggen !
    *Wees gewoon jezelf
    *Maak lol met andere en je vrienden/vriendinnen
    *Denk aan andere dingen
    *Maak gedichten Helpt mij altijd
    *Probeer hem te vergeten Als je dat wilt en probeert, moet je gewoon heel negatief over hem denken, En heel gemeen, dat deed ik en het had geholpen.
    *Luister muziek Muziek die je kracht geeft, en neit die je laat huilen
    * Eet bergen chocola en ijs <3
    *En maak er zelf ook maar gebruik van de pauze !
    sterkte (flower)

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 22:05 ]


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Penguin schreef:
    Niet. Dat moet slijten. Misschien als hij terug komt dat het dan verdwijnt, maar zelfs dan moet je uitkijken. Als hij die pauze gebruikt om los te gaan met elk meisje dat 'ie kent kan je hem beter dumpen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.